Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen mun mahalle...? Läskit ahdistaa

N25N
06.06.2016 |

Olen 25-vuotias nainen 169cm pitkä ja painan tällä hetkellä 61kg. Tasan. Muttäni ovat r86/v72/l95.
Tää ei oo mikään trolli, joten ne huutelut voi jättää alussa heti pois.

Elikkäs kuten otsikko kertoikin, ongelma-alueeni on vatsa. Ei vyötärö vaan vatsa. Vyötärö on paikallaan mutta maha siinä alapuolella roikkuu enemmän tai vähemmän löysänä säkkinä ja on sen näköinen kuin olisin saanut ainakin kolme lasta. (lapsia 0) Painoni on viimevuosia hilannut edes takas 52kg ja 65kg kilon välillä. Painoin pitkään 58kg ja se oli tosi hyvä. Silloin ei mikään roikkunut.

Olen ns. laihaläski, eli liikunta ei maistu juurikaan, paitsi hyötyliikunnan muodossa(kävely kauppaan, koiralenkit, portaiden kävely jne...) Olen yrittänyt lenkkeillä joskus ja sillin kun juoksin maanisesti joka toinen päivä ja söin tosi terveellisesti paino ei laskenut vaan nousi! (silloin painoin joku 62kg ja kun lopetin tämän elämäntavan paino laski alle 60.) Lihaksista ei voinut olla kyse koska tuo perhanan maha roikkui siinä silloinkin.

Mulle sopii selkeesti hyvin kevyt treenaaminen, ettei tule nälkä. Silloin syön helposti tuplana kuluttamani kalorit takaisin.

Äh oon hukannut jo pointin tästä tekstistä... Siis! Miten mä voisin laihtua ns. normaalipainon sisällä? Kun nyt taas ei mikään tunnu auttavan ja haluaisin päästä vähintään alle 60 mielellään joku 54-55.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi kirjoitusvirheet, vauhdilla kirjoitin!

ap

Vierailija
2/3 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun pitää varmaan laihduttaa. Normaalipainon sisällä ihan samalla tavalla kuin ylipainoisenakin. 

Tosin jos mahassa on löysää nahkaa niin ei se lähde laihtumalla tai millään treenauksella. Vaatii kirurgin veistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan helpompi lähtee laihduttaan ja saada tuloksia kun painaa vaikkapa 100kg.... Oon hirveen kärsimätön. :D Onko kellään kokemusta laihdutuksesta normaalipainon sisällä? Siis mä oon ite kyl laihduttanut aiemmin 60--->52 mut siihen en enää pysty. Silloin tein kahta työtä ja opiskelin iltakoulussa ja söin ehkä purkin jugurttia ja salaatin päivässä.  

Nyt oon yrittänyt tosiaan päästä sinne n.58 mutta se ei enää onnistu! Vielä puolitoistavuotta sitten painoin tuon verran. Sitten yhtäkkiä lihoin vaikka elämäntavat pysyi samana. 

Mahassa ei sinänsä ole löysää nahkaa vaan läski muodostaa semmoisen eturepun. eww.

Saan vähintään kerran viikossa itkukohtausken asiasta. Koen olevani todella ruma. :( Nyt kun on kesäkin, olisi kiva käyttää kivoja kesävaatteita ja bikineitä mutta ei vaan pysty ku jokasuunnasta tursuaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän