Auttakaa, valehteliko mies tämänkin asian? Kun isoja valheita oli paljastunut, halusin saada selville
senkin asian, että onko mies valehdellut eronneensa. Pyysin häntä toimittamaan otteen väestörekisterin tiedoista, minkä hän tekikin tosi pitkän viiveen jälkeen. Siviilisäädyn kohdalla hänellä lukee, että on naimisissa, mutta avioliiton kohdalla lukee päivämäärät (alkamispäivä - päättymispäivä). Mies itse väittää, että hän ei ymmärrä miksi siellä on noin, mutta sanoo kivenkovaan eronneensa.
Voiko näin tosiaan olla, että eronneen henkilön siviilisääty on merkitty naimisissa olevaksi? Minulla itselläni lukee samassa kohdassa eronnut. Tietoa kellään? Olenko tapaillut naimisissa olevaa miestä?
Kommentit (38)
ja kohtaa avioliitto ei edes ole...
Mitä Ap ajattelee näistä tiedoista?
Jospa mies ei ole koskaan ollutkaan naimisissa vaan vain valehdellut olleensa:) Tiedän itseasiassa muutaman naisen jotka valehtelevat olleensa naimisissa vaikka ovat olleet avoliitossa. Joillekin se on jostain syystä kova pala.
Millaisista muista asioista hän on valehdellut? Tiedätkö mitään tästä vaimosta tai ex-vaimosta, onko lapsia jne?
Itse meni tsekkaamaan omat tietoni (olen naimisissa). Minulla lukee perustiedoissa vain Avioliitossa, ja sitten alempana on "erittely" avioliitoista (joita on siis yksi). Siellä lukee vain vihkimispäivä, päättymispäivälle ei ole edes paikkaa (tyhjääkään siis).
Liekö tuo mies sitten rajannut kuvankaappauksesta pois avioliiton numero 2?
Vierailija kirjoitti:
Liekö tuo mies sitten rajannut kuvankaappauksesta pois avioliiton numero 2?
Näin epäilen minäkin.
Minusta ei ole tervettä kysellä väestörekisteriotteita suhteen jälkeen. Eikö riitä, että mies valehtelee? Miksi siihen tarvitsee todistuksia? Onko sinulla asperger?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olisiko mennyt eron jälkeen uudelleen naimisiin? Eli olisi voimassa oleva avioliitto?
Avioliittoja näkyy vain yksi, yhden naisen kanssa. Mies siis toimitti screenshotin tiedoista, eli sen varassa olen. ap
Se oli photoshopannut ton päättymispäivän siihen, mutta siviilisääty unohtu alkuperäiseksi.
Onko mies sitten asumuserossa? (Käytetäänkö tuota termiä vielä?)
Harkinta-aika tietysti on se puoli vuotta ja siinä kai näkyy se päivämäärä jolloin eroa haettu ja se päivämäärä jolloin viimeistään täytyy toista vaihetta hakea, eli jos lopullista eroa ei ole haettu niin silloin mies on vielä naimisissa.
Toki voi olla että ovat ns.paperilla naimisissa mutta eivät ole yhdessä, näitäkin kun on.
Tämä keissi sitten päättyi surullisesti. Sain miehen tunnustamaan aamulla tekonsa, vaikka viimeiseen asti jaksoi väittää että on eronnut. Juttelin sitten vaimon kanssa ja hän oli autuaan tietämätön mistään erosta, ovat eläneet normaalia perhearkea.
Joten oikeassa olitte te vastaajat. Olen jotenkin shokissa nyt, koska kaikki on tapahtunut niin nopeasti. Tämän yhden viikonlopun aikana asiat alkoivat selvitä. ap
Kerro ap lisää.
Soitit vaimolle ja kerroit teistä? Mitäs mies tuumasi tähän? Mitä kaikkea muuta mies valehteli sinulle?
Asuuko mies nurmijärvellä? Alkaa M kirjaimella etunimi? Tatuoitu?
Siis miten sen ruudulla olevan näkymän voi väärentää? Photoshopillako?
Jopas on valehtelija. Uskomaton juttu!!!
Vierailija kirjoitti:
Siis miten sen ruudulla olevan näkymän voi väärentää? Photoshopillako?
Kyllä tollaset leikkaa-liimaa-askartele -tyyppiset hommat onnistuu melkein jopa Paintillakin. Ei tartte välttämättä photaria.
No nyt menee naurettavaksi. Haluatteko kuulla uusimman käänteen? Kyseinen mies tuli äsken vastaan Tinderissä :,D Aiemmin viikolla hänen vaimonsa vakuutti, että pääsevät yhdessä tästä yli, koska heillä on niin kiva perhe. Onpas kiva perhe ja parisuhde joo. t. vieläkin vihainen ja järkyttynyt ap
Tarkistin oman. Lukee vain eronnut eikä mitään päivämääriä.