Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos olen maksanut tuotteen Visa Electronilla ja haluan palauttaa sen,

Vierailija
06.06.2016 |

niin palauttavatko rahat tuotteesta ainoastaan kortille/tilille?
Ostin siis viime vkolla paidan espritille ja tänään oli tarkoitus palauttaa se. Unohdin kortin kuitenkin toiseen lompakkoon, kuitti kuitenkin mukana. Onnistuuko palautus ilman korttia, eli voivatko antaa rahat käteen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti maksavat käteen jos kuitti on.

Vierailija
2/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat antaa rahat käteisenä tai palauttaa suoraan sinun tilillesi, ihan kummin itse haluat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu liikkeestä, useimmat eivät maksa rahana takaisin, vaan antavat lahjakortin, jolla voi ostaa jotain tilalle.

Vierailija
4/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, hyvä. Pari kertaa aiemmin kun olen palauttanut kortilla ostamani tuotteen, ovat pyytäneet korttia ja rahat tulleet tilille.

Vierailija
5/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue siitä kuitista. Niissä yleensä lukee saako palautuksesta rahaa vai ei. Voit myös googlata "(liikkeen nimi) palautus", liikkeiden omilla sivuilla on parempaa tietoa, jota me emme voi kertoa, koska emme tiedä mistä ostit, eikä ole siksi välttämättä kokemusta juuri siitä kaupasta. Espritin omissa liikkeissä voi olla eri periaate palautusten suhteen, kun mitä jossain muussa likkeessä, jotka myyvät myös Espritin tuotteita muiden lisäksi.

Vierailija
6/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kortin säännöistä

Vierailija
7/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voivat palauttaa rahat. Ei riipu kortin säännöistä vaan kaupan omista säännöistä. Jotkut kaupat eivät palauta rahaa ollenkaan takaisin kortille vaan vain käteisenä ja jotkut vain kortille. Sitten on niitä jotka antavat rahan ns. lahjakorttina.