Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deitti syö mielialalääkkeitä. Juoksenko?

Vierailija
05.06.2016 |

Mitä se tarkoittaa, en kehdannut oikein kysyä. Onko aina huono juttu? Kuulemma syönyt 7 vuotta. :/

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tämä deitti. Mietin vaan kun tämä juttu tuli ilmi kun mun piti mennä ensimmäistä kertaa herralle kylään. Edellispäivänä muuttui ihan oudoksi viesteissään kuin ei haluaisikaan että menen, oli jotenkin pisteliäs ja kireä. Tyyliin että itsehän olen kylään tuppautumassa vaikka oli monesti pyydellyt tulemaan. Ja kun loukkaannuin siittä niin mieskin vaan suuttui ja oli todella veemäinen. :( ja lopulta kun sain soviteltua niin selitti että hermostuttaa kun tulen ja mainitsi lääkkeestä. Onkohan jotenkin epävakaa.

Vierailija
22/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole automaattisesti huono juttu.

No eipä tietenkään ole, kun ylivoimainen enemmistö mielialalääkkeistä menee naisten suihin. :D Olisi aivan eri ääni sinunkin kellossasi tämän asian suhteen, jos et itse niitä nappeja popsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juoksisin.

Vierailija
24/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoi siis ymmrtää että vaikuttavat jotenkin seksihommiin ja että ei ilman niitä oikein pystynyt kotoa poistumaan. Siihen kyllä naurahti päälle että ehkä oli vitsi.

Ap

Paniikkihäiriö varmaankin. SSRI-lääkkeet vaikeuttaa kiihottumista ja laukeamista. Ei syytä juosta, ellet kaipaa kumppania jonka kanssa viettää paljon aikaa väkijoukoissa.

Vierailija
25/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole ihan muodikasta nykyään. Masennus laskeva trendi ja bipo nouseva.

Vierailija
26/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joku serotoniinijuttu se oli. Ss... jotain.

SSRI tai SNRI lääkkeitä. Itselläni SSRI lääkitys päällä, ihan vaan ahdistuneisuuteen, kerran kokenut paniikkikohtauksen ja siitä seurasi jatkuva ahdistus. Eli ei mitään vakavampaa, ei ole automaattisesti hullu jos käyttää mielialalääkkeitä.

Ja tähän lisään vielä, kun puhuit että vaikuttavat seksiin, niin mielialalääkkeet voivat vaikeuttaa naisilla orgasmin saantia.

Vaikeuttaa ihan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
27/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Joko medikalisaation uhri joka syö mielipidelääkkeitä joiden teho on todistettavasti kalkkitablettien luokkaa. Tai sitten oikeasti pipipää. Jos olisi nainen, niin voisi laittaa trendikkyyden piikkiin, mutta koska mies niin jalat alle.

Vierailija
28/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo psyykelääkepaskat aiheuttaa just sitä ilkeää bitchy käytöstä naisissa ja yleistä ragea sekä ylimielisyyttä, koska nuo paskat kellottaa aivot uudella tavalla, sen takia tällä palstalla on sellasta kun täällä on. Juokse tai hyppää mielummi pyörän selkää ni pääset lujempaa.

Vierailija
29/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen latvakakkonen voi olla hyväkin ukko. Jos menee lääkeyhtiöiden juoniin, niin varmasti sinunkin.

Vierailija
30/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien perhesurmien ja kouluampumisten taustalla ollut noita psyykemömmöjä. Vähän ikävää, jos ei edes ikinä saa tietää millainen ihminen deitti on, koska aina kemikaaleissa. Todella surullista, että lääkefirmat saaneet läpi ajatuksen, että noita myrkkyjä monien pitäisi popsia. :(

Vierailija
31/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa puolueeton dokumentti näistä kemikaaleista.

Vierailija
32/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mielialalääkettä käytetään kipukynnyksen kohottamiseen. En säikähtäisi, jos kumppani jotain SRI-lääkettä käyttäisi.

Vierailija
33/66 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo väliä... jatka deittailua :)

Vierailija
34/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoi siis ymmrtää että vaikuttavat jotenkin seksihommiin ja että ei ilman niitä oikein pystynyt kotoa poistumaan. Siihen kyllä naurahti päälle että ehkä oli vitsi.

Ap

Ehkä ei ollut vitsi. Sosiaalisten tilanteiden pelko ehkä kyseessä, tai vaikka paniikkihäiriö.

Vierailija
36/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Vierailija
37/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole automaattisesti huono juttu.

No eipä tietenkään ole, kun ylivoimainen enemmistö mielialalääkkeistä menee naisten suihin. :D Olisi aivan eri ääni sinunkin kellossasi tämän asian suhteen, jos et itse niitä nappeja popsisi.

No minäpä en popsi ja olen silti samaa mieltä aiemman kanssa, se ei ole aina huono juttu. Ohis

Vierailija
38/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman pillereitä ei uskalla nenäänsä ulos pistää. Pillereillä ei seiso. Tässä tulevaisuus tän deitin seurassa.

Sinun valintasi. Minkälaisen elämän haluat?

Vierailija
39/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto jotkut teistä on inhottavia ihmisiä :( Sairastuin 19-vuotiaana masennukseen ja anoreksiaan, sain lääkkeet ja söin niitä aikani kunnes kovan työn tuloksena paranin (nyt olen 22). Ponnistelin oikeasti todella kovasti koska halusin parantua, sain hankittua työpaikan ja taistelin itseni töihin joka päivä (kyllä!), jotta saisin elämääni rutiineja ja pystyisin taas olemaan hyödyksi. Se kaikki muutti minua ihmisenä tosi paljon ja olen ylpeä että pääsin tuollaisesta yli. Ei mielialalääkkeet ole merkki pilalle menneestä ihmisestä. On olemassa täysin terveitä, patalaiskoja ihmisiä jotka ei jaksa töihin mennä tai tehdä mitään muuta kuin piereskellä sohvalla - sellaisia kannattaa välttää ennemmin :/

Vierailija
40/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksisin.

Voi olla väärin, mutta en jaksais ihmistä, jolla on jotain ongelmia itsensä kanssa.