Mikä on paras miehen ja naisen pituus?
Mikä on mielestäsi ihanteellinen miehen pituus? Entä naisen?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Petite-naiset (alle 160cm) sänkypuuhiin, pitkät naiset (yli 170cm) näyttäväksi aveciksi juhliin .
Mutta 160-170 ei kelpaa mihinkään
minusta nainen 175-182cm ja mies 180-197cm ja saa olla siis ihan saman pituisetkin !
pituusonkaunista kirjoitti:
minusta nainen 175-182cm ja mies 180-197cm ja saa olla siis ihan saman pituisetkin !
Ite en tykkää samanpituisuudesta, jos nyt kerran ihanteista puhutaan.
Tykkään niin lyhyistä kuin pitkistäkin naisista, molemmat upeita eri tavalla. Mielellään kuitenkin 155cm - 175cm väliltä.
Miehille ihanne taitaa olla 180-188cm.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi ihanteellinen miehen pituus? Entä naisen?
Miehen pituus miinus 10-20 suurin piirtein. Moni nainen haluaa katsoa miestään ylöspäin. Vuosituhansia vanha asia. Olen 184 cm.
Mies 170- 180cm. Nainen 160- 170cm.
Mä olen vain 163cm joten en halua liian pitkää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella se on tutkimusten mukaan 165cm
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000736303.html?ref=og
Mikäs tutkimus tuo deittipalvelun kysely on olevinaan?
Huvittavaa että täältä vauvapalstalta poistetaan armotta kaikki linkit akateemisiin ja vertaisarvioituihin tutkimuksiin missä tätä kyseistä aihetta käsitellään, mutta linkki johonkin deittipalvelun huuhaa-tutkimukseen saa vapaasti jäädä.
Näin niitä ulkonäköpaineita jälleen luodaan. Voi rakkaat ihmiset, kun ei näillä muutamien senttimetrien eroilla ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset on kömpelön ja epänaisellisen näköisiä.
Moi lyhyt nainen!
Olen 166cm ja mielestäni tämä on erittäin hyvä pituus naiselle. En ole lyhyt enkä pitkä. Kaikki miehet tykänneet paljon, olen tosin muutenkin siro ja hoikka.
Miehen ihannepituus on mielestäni 180-185cm.
Ehkä se ihan ideaali on nainen 170 cm ja mies 185 cm. Hyvä on nainen 160-175 cm ja mies 180-190 cm, mutta ihmisessä on paljon muutakin kuin pituus, joten näidenkin ulkopuolelta voi hyvin löytyä vaikkapa se seurustelukumppani.
Petite-naiset (alle 160cm) sänkypuuhiin, pitkät naiset (yli 170cm) näyttäväksi aveciksi juhliin .