Mikä on paras miehen ja naisen pituus?
Mikä on mielestäsi ihanteellinen miehen pituus? Entä naisen?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Nainen 156-162
Mies 176-18220 cm pituusero paras
Ai itämaisia naisia meinaat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella se on tutkimusten mukaan 165cm
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000736303.html?ref=og
Mikäs tutkimus tuo deittipalvelun kysely on olevinaan?
Huvittavaa että täältä vauvapalstalta poistetaan armotta kaikki linkit akateemisiin ja vertaisarvioituihin tutkimuksiin missä tätä kyseistä aihetta käsitellään, mutta linkki johonkin deittipalvelun huuhaa-tutkimukseen saa vapaasti jäädä.
Suomessa halutaan jostain syystä (esim. naistenlehdet) luoda kuvaa että ihannenainen on vaalea ja lyhyt. Tuon vaaleuden jotenkin ymmärtää, koska suomalaiset ovat aika vaaleita ja se on lehden lukijakunnalle mieluista luettavaa. Mutta lyhyyden ihannointi on jotenkin kummaa, koska suomalaisnaiset ovat kuitenkin kansainvälisesti ottaen melko pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Parasta kun pituusero on 13,5cm. Mielestäni nainen ei näytä hyvältä miehen rinnalla jos pituuseroa on joku 20cm.
Meillä n171 m184. Tuo ero juuri sopiva. Lisäksi käytönnöllinen kun ei liikaa pituuseroa. Pitkille miehille sänkykin tarvitsee teettää ja lyövät päätään lamppuihin.
Nainen 160-170, mies 170-180. Ei nyt yksittäisistä senteistä ole kiinni mutta suurinpiirtein noin.
Ei sillä pituudella niin ole väliä, ennemminkin osien sopusuhtaisuudella. Jos siis ajatellaan puhtaasti ulkonäkökeskeisestä näkökulmasta.
Tarkoitan siis, että palasten pitäisi sopia hyvin yhteen keskenään. Tosi lyhyet miehet näyttävät välillä vähän hassulta, koska mittasuhteet ovat jotenkin vääristyneet. Iso pää, ehkä kapea ruumiinrakenne. Tosi lyhyillä tarkoitan semmosia alle 168 senttisiä.
Naisilla taas vastaavasti hyvin pitkät ovat usein jotenkin kolhon näköisiä.
Kai mä sanoisin, että nainen 150-170cm, mies 170-190cm.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä pituudella niin ole väliä, ennemminkin osien sopusuhtaisuudella. Jos siis ajatellaan puhtaasti ulkonäkökeskeisestä näkökulmasta.
Tarkoitan siis, että palasten pitäisi sopia hyvin yhteen keskenään. Tosi lyhyet miehet näyttävät välillä vähän hassulta, koska mittasuhteet ovat jotenkin vääristyneet. Iso pää, ehkä kapea ruumiinrakenne. Tosi lyhyillä tarkoitan semmosia alle 168 senttisiä.
Kyllä ne lyhyet naisetkin ovat hassun näköisiä ison päänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi ihanteellinen miehen pituus? Entä naisen?
No ihan mikä on kullekin sattunut tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella se on tutkimusten mukaan 165cm
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000736303.html?ref=og
Mikäs tutkimus tuo deittipalvelun kysely on olevinaan?
Huvittavaa että täältä vauvapalstalta poistetaan armotta kaikki linkit akateemisiin ja vertaisarvioituihin tutkimuksiin missä tätä kyseistä aihetta käsitellään, mutta linkki johonkin deittipalvelun huuhaa-tutkimukseen saa vapaasti jäädä.
Suomessa halutaan jostain syystä (esim. naistenlehdet) luoda kuvaa että ihannenainen on vaalea ja lyhyt. Tuon vaaleuden jotenkin ymmärtää, koska suomalaiset ovat aika vaaleita ja se on lehden lukijakunnalle mieluista luettavaa. Mutta lyhyyden ihannointi on jotenkin kummaa, koska suomalaisnaiset ovat kuitenkin kansainvälisesti ottaen melko pitkiä.
Missä on hehkutettu lyhyyttä? Olen itse lyhyt ja tumma ja kyllähän Suomessa noita vastakohtiani vaaleita pitkiä naisia hehkutetaan ja sellaisia keskipituisia myös, koska niitä on tietenkin eniten. Minunkaltaisiani taas hehkutetaan ihan muissa maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mikä saattaa tasapainottaa isoa päätä on se, että naisilla on yleensä pidemmät kädet ja jalat kuin miehillä, miehillä ylävartalo on pidempi. Saa mittasuhteet näyttämään erilaisilta.
Mutta harvoin olen nähnyt lyhyttä miestä tai naista, jolla olisi ison näköinen pää.
Paras miehen pituus on 18cm. Siis peniksessä. Naisella syvyys taas niin, että vähän tökkäsee pohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo varmasti, mua vaan itseäni viehättää sellainen tyttömäisempi söpö ulkonäkö naisilla, jolloin iso pää ei haittaa. Miehillä taas sopivan vahva olemus, hyvät käsivarret ja selkä.
Makuja on yhtä monta kun pyllynreikiä.
Mä 171 cm ja kultani 191 cm. Laitan kunnon korkkarit jalkaan niin ollaan komea pari!
Ei väliä kunhan mies on pidempi naista.
Näyttää niin tyhmältä, jos nainen on pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä kunhan mies on pidempi naista.
Näyttää niin tyhmältä, jos nainen on pidempi.
Näyttää sekin aika tyhmältä jos pituuseroa on jotain yli 30cm. Vaikka mies olisikin pidempi.
Nainen 170-185cm, mies 175-185cm.
Esteettisesti parhaalta näyttää mahdollisimman samanmittaiset parit, mies voi olla 5-10cm pidempi muttei enempää.