Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten itsevarmuus <3

Vierailija
05.06.2016 |

On musta tärkein että on itsevarma, ihastun aina itsevarmoihin miehiin. En voi sille mitään- se on kai ihan luonnollista. :) Onko muilla naisilla sama? Kun täällä jotkut miehet valittaa, ettei saa naista.. voi sitä itsevarmuuttakin treenata.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen miesviha-aloitus. Aloittaja painaa miehiä alas henkisesti nostaakseen omaa egoaan?

"Suomalainen nainen mitätöi ja vähättelee miehiä, missä tahansa naiset kohtaavatkin".

-Heli Vaaranen-

Vierailija
22/33 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eräs mies kertoi ensitreffeillä heti olevansa työtön. Aattelin heti, että kyseessä joku itsesäälissä rypevä nysverö, mutta mies oli muuten tosi kiinnostava niin jatkoin tutustumista. Seuraavilla treffeillä mentiin syömään ja tarjouduin maksamaan oman osuuteni, johon mies sitte sanoi että joo hän on sitte iha persaukinen. Jotenkin surullista tietty että on köyhä, mutta toisaalta kuumottavaa, että uskaltaa sanoa sen noin suoraan eikä yritä olla yhtään mitään muuta kuin on.

Jos tietäisin tosi kiinnostavan treffikumppanini olevan työtön ja persaukinen, niin kyllä minä tarjoutuisin maksamaan MOLEMPIEN osuudet. Mutta aplodit sinulle, kun sentään oman osuutesi tarjouduit maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eräs mies kertoi ensitreffeillä heti olevansa työtön. Aattelin heti, että kyseessä joku itsesäälissä rypevä nysverö, mutta mies oli muuten tosi kiinnostava niin jatkoin tutustumista. Seuraavilla treffeillä mentiin syömään ja tarjouduin maksamaan oman osuuteni, johon mies sitte sanoi että joo hän on sitte iha persaukinen. Jotenkin surullista tietty että on köyhä, mutta toisaalta kuumottavaa, että uskaltaa sanoa sen noin suoraan eikä yritä olla yhtään mitään muuta kuin on.

Mikä siinä maksamisessa oli niin vaikeaa? Ihan itse söit ruokasi, kamalaa kun omista eväistään pitää oikein maksaa? Mitä syöt muuten kuin treffeillä miehiltä ruokaa lokkien? Kauppatorin rannassa lokkilauman kanssa? Kovin on köyhää oma elämäsi, jos olet miesten tarjoamisien varassa.

Vierailija
24/33 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisin tosi kiinnostavan treffikumppanini olevan työtön ja persaukinen, niin kyllä minä tarjoutuisin maksamaan MOLEMPIEN osuudet. Mutta aplodit sinulle, kun sentään oman osuutesi tarjouduit maksamaan.

Lol. Olen itsekin persaukinen niin parempi että molemmat maksoi omansa.

Vierailija
25/33 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies.

Vierailija
26/33 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen on loppujen lopuksi aika pieni tekijä tässä maailmassa.

Kovin suuri itsevarmuus viittaa lähinnä harhakuvitelmiin.

Näin se on. Mikään muu kuin syvä tietämättömyys ei aiheuta voimakasta itsevarmuutta asioista.

Ilmiö selittyy pitkälti ilmiöllä joka on nimetty sen havainneiden tutkijoiden, Dunning ja Kruger mukaan. Tietämättömyys ja osaamattomuus korreloi vahvasti käänteisesti todellisen tietämisen ja osaamisen kanssa.

On kuitenkin kaksi eri asiaa. Esittää uskottavasti itsevarmaa pystyen perustelemaan hyvin kantansa ja olla vain järkähtämättömän itsevarma pystymättä esittämään kestäviä perusteluja. Ensinmainittussa ryhmässä ovat ne jotka osaavat käyttää itsevarmuutta viestinnän välineenä vaikutuksen tekemiseen. Jälkimmäisessä on sitten Dunning-Kruger ilmiön kuvaamat vähemmän lahjakkaat (kahelit, hölmöt ja naiivit), joihin ei kannata sekaantua.

Vierailija
27/33 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa et jotku on niin pummeja et tarjoutuu maksamaan OMAN osuutensa :'D ite en ota ikinä mitään miehiltä vastaan, ellei mies ole huomattavasti mua varakkaampi (olen opiskelija)

Vierailija
28/33 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta itsevarmuus, jos on ruma. Ainakaan mulla

Vierailija
29/33 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös tympeää itsevarmuutta.

Minua ainakin ärsyttää jos mies luulee olevansa aina oikeassa tai peräti alkaa kouluttamaan muita esim liikenteessä.

Ei kuulosta kyllä kovin itsevarmalta mieheltä...

Vierailija
30/33 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa et jotku on niin pummeja et tarjoutuu maksamaan OMAN osuutensa :'D ite en ota ikinä mitään miehiltä vastaan, ellei mies ole huomattavasti mua varakkaampi (olen opiskelija)

Sukupuolielimesi on siis hyvä syy lokkeilla? Kviikkviik.

Vierailija
31/33 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä logiikka tossakin nyt on. Jos olet opiskelija niin lähestulkoon kaikki miehethän ovat sinua varakkaampia paitsi tietysti opiskelijat.

Vierailija
32/33 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se itsevarmuus sitten onkaan? waiting

Vierailija
33/33 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus on ok mutta jostain syystä muhun vetoaa sellaiset joista huomaa helposti jos eivät ole ihan mukavuusalueellaan. Jotenkin ne tuntuu aidommilta tyypeiltä ja niiden seurassa itselläkin on mukavampi olla. Itsevarman seurassa tulee herkästi vähän alemmuuskomplekseja vaikka ehkä jotain seksuaalista vetovoimaa oliskin. Nää "itsevarmat" öykkärit taas on ihan eri lukunsa, niitä en jaksa ollenkaan.