Koko Suomi sekoaa, jos leijonat vie olympiakullan.
Kieltämättä mahtava tunne se olisi. Vieläkin hienompi kuin vuoden -95 MM-voitto.
Kommentit (31)
Joku Mestiksen joukkuekin voittaa ihan helposti ja Mestiksessä osa/kaikki pelaajat puoliammattilaisia. Sveitsin ja Saksan jääkiekon harrastus pienimuotoista, Sveitsin jääkiekkosarja on tunnettu vain siksi, että rahalla ostavat sinne nimekkäitä pelaajia. Italia ja Itävalta naurettavan pieniä jääkiekkomaita, harrastajia tosi vähän. Samoin Valko-Venäjä, Norja ja Tanska, marginaalilajina siellä.
Vierailija:
Vierailija:
Kanadassa, Yhdysvalloissa, Tsekissä, Slovakiassa, Ruotsissa, Suomessa ja Venäjällä.Italiassa, Itävallassa, Ranskassa, Hollannissa, Sloveniassa, Saksassa, Sveitsissä, Valkovenäjällä, Norjassa ja jopa Tanskassa...
ammattilaissarjat, joten ihan TOSISSAAN siellä pelataan, toisin kuin väitit.
Paljonkos se Hollannin ottelu jääkiekon MM-kisojen B- vai C-sarjassa nyt saa katsojia? Ai niin eihän niitä edes näytetä TV:stä, kun ei ketään kiinnosta joku pikkulaji.
" Ei ole pelkoa, että Tre Kronor häviäisi lampaille."
joten ammattilaistouhua sielläkin. Taso on sitten kokonaan toinen asia, mutta väitit alunperin, että vain seitsemässä maassa pelataan TOSISSAAN jääkiekkoa. Ja minä väitän, että lähes kaikissa Euroopan maissa pelataan kiekkoa TOSISSAAN, tasosta huolimatta.
OLYMPIAHOPEA ON VARMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mä sanoisin jopa että olympiakulta on varma!Niin kova luotto on mulla Leijoniin ;) (hieman olen vielä edellisen pelin huumassa..)
Montakos jääkiekkoliigaa on Afrikassa, Etelä-Amerikassa ja Oseaniassa? Kyllä jääkiekon pelaaminen on MINIMAALISTA maailmassa. JALKAPALLO ON TODELLINEN KUNINGASLAJI mutta siinä ei menestykään tällaiset juntti-Suomet.
Vierailija:
joten ammattilaistouhua sielläkin. Taso on sitten kokonaan toinen asia, mutta väitit alunperin, että vain seitsemässä maassa pelataan TOSISSAAN jääkiekkoa. Ja minä väitän, että lähes kaikissa Euroopan maissa pelataan kiekkoa TOSISSAAN, tasosta huolimatta.
En ehkä nyt koko matsia katso, mutta hienoa on jos voitto tulee.Eikä se hopeakaan ole häpeä.
Vierailija:
Italiassa, Itävallassa, Ranskassa, Hollannissa, Sloveniassa, Saksassa, Sveitsissä, Valkovenäjällä, Norjassa ja jopa Tanskassa...