Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko Suomi sekoaa, jos leijonat vie olympiakullan.

Vierailija
25.02.2006 |

Kieltämättä mahtava tunne se olisi. Vieläkin hienompi kuin vuoden -95 MM-voitto.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kanadassa, Yhdysvalloissa, Tsekissä, Slovakiassa, Ruotsissa, Suomessa ja Venäjällä.

Italiassa, Itävallassa, Ranskassa, Hollannissa, Sloveniassa, Saksassa, Sveitsissä, Valkovenäjällä, Norjassa ja jopa Tanskassa...

Vierailija
22/31 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Mestiksen joukkuekin voittaa ihan helposti ja Mestiksessä osa/kaikki pelaajat puoliammattilaisia. Sveitsin ja Saksan jääkiekon harrastus pienimuotoista, Sveitsin jääkiekkosarja on tunnettu vain siksi, että rahalla ostavat sinne nimekkäitä pelaajia. Italia ja Itävalta naurettavan pieniä jääkiekkomaita, harrastajia tosi vähän. Samoin Valko-Venäjä, Norja ja Tanska, marginaalilajina siellä.

Vierailija:

Vierailija:

Kanadassa, Yhdysvalloissa, Tsekissä, Slovakiassa, Ruotsissa, Suomessa ja Venäjällä.

Italiassa, Itävallassa, Ranskassa, Hollannissa, Sloveniassa, Saksassa, Sveitsissä, Valkovenäjällä, Norjassa ja jopa Tanskassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattilaissarjat, joten ihan TOSISSAAN siellä pelataan, toisin kuin väitit.

Vierailija
24/31 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos se Hollannin ottelu jääkiekon MM-kisojen B- vai C-sarjassa nyt saa katsojia? Ai niin eihän niitä edes näytetä TV:stä, kun ei ketään kiinnosta joku pikkulaji.

Vierailija
25/31 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei ole pelkoa, että Tre Kronor häviäisi lampaille."

Vierailija
26/31 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ammattilaistouhua sielläkin. Taso on sitten kokonaan toinen asia, mutta väitit alunperin, että vain seitsemässä maassa pelataan TOSISSAAN jääkiekkoa. Ja minä väitän, että lähes kaikissa Euroopan maissa pelataan kiekkoa TOSISSAAN, tasosta huolimatta.

Vierailija
27/31 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLYMPIAHOPEA ON VARMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
28/31 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sanoisin jopa että olympiakulta on varma!Niin kova luotto on mulla Leijoniin ;) (hieman olen vielä edellisen pelin huumassa..)

Vierailija
29/31 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos jääkiekkoliigaa on Afrikassa, Etelä-Amerikassa ja Oseaniassa? Kyllä jääkiekon pelaaminen on MINIMAALISTA maailmassa. JALKAPALLO ON TODELLINEN KUNINGASLAJI mutta siinä ei menestykään tällaiset juntti-Suomet.

Vierailija:

joten ammattilaistouhua sielläkin. Taso on sitten kokonaan toinen asia, mutta väitit alunperin, että vain seitsemässä maassa pelataan TOSISSAAN jääkiekkoa. Ja minä väitän, että lähes kaikissa Euroopan maissa pelataan kiekkoa TOSISSAAN, tasosta huolimatta.

Vierailija
30/31 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuulla sekoa.

Vierailija
31/31 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä nyt koko matsia katso, mutta hienoa on jos voitto tulee.Eikä se hopeakaan ole häpeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän