Mitä laitoitte tänään itselle päälle ulos?
Mitä laitoitte tänään itselle päälle ulos? Paljonko oli lämmintä, satoiko?
Kommentit (21)
Lämmintä +12 astetta, kova tuuli ei satanut. Päällä tuulitakki ja housut. Vähän koleaa oli, olisi saanut olla takin alla jotain paksumpaa kuin pelkkä t-paita.
En katsonut mittaria mutta oisko ollut joku +15. Hihaton trikoomekko, päällä pitkähihainen "takkimekon" tyylinen samaa matskua, ei sukkahousuja. Oli vähän kylmä kyllä.
Yöpaidan. Ei satanut. En oo tänään käynyt postilaatikkoa pidemmällä.
Semmoista kevyttä kangasta olevat pitkät housut, villaneuletakki, ballerinat ilman sukkia. +12, kauhea tuuli. Ei silti tullut kylmä pyöräillessäkään.
Musta pitkä hame, t-paita, bomber-takki ja maiharit. Asteita noin +14
Lämpöä noin 30 astetta, jota valtameren tuuli viilentää. Ihana ilma siis. Minulla: Lyhythihainen t-paita, lyhyehkö farkkuhame, pitkä reikäneuletakki ja jalassa korkeakorkoiset sandaalit.
En enää viihtyisi Suomessa, jos koskaan viihdyinkään.
Itsehän laitoin itselleni ihan itse ostamani useiden tonnien arvoisen kukkamekon jonka ihan itse silitin ja jonka ihan itse puin itseni päälle! Itsehän olen hirmu tyytyväinen päivän asuvalintaani itseni yllä sekä siihen että ihan itse tämän koltun itseni hankkimilla rahoilla ostin. Nyt menenkin ihan itse siemailemaan kallista shampanjaa itseni kanssa terassille.
Maiharit, farkut, pari hihatonta ja huppari. Kävin pyörällä kaupassa.
Laitoin farkut, topin, tuulta pitävän takin ja lenkkarit. Lämmintä joku +11 astetta, kaamea tuuli, sadekuuroja. Kauhistelin mielessäni shortseissa ja hihattomassa kulkevaa nuorta miestä kaupungilla. Useimmilla oli kuitenkin vähän enemmän päällä.
Pitkät kalsarit, tuulihousut, teknisen paidan, fleecen, tuulitakin, kaulahuivin, pipon ja hanskat. Just sopiva. Ei satanut, järkyttävän kylmä tuuli oli.
Rintsikat ja alushousut. +28 astetta. Noikin oli liikaa enkä ole poistunut talosta kun viemään roskat.
Playsuit, sukkahousut, paksu poolovillapaita ja tennarit. Asteita oli varmaan 13-14, oli ihan sopiva asustus.
Farkut, hihaton toppi, huppari, varrettomat sukat, tennarit. Asteet vaihteli 13-16 välillä, kylmä tuuli.
Parkatakin ja farkut. Mittarissa 12 C, ei satanut. Tuuli suht voimakkaasti. Paleli, vaikka yritin pyöräillä sutjakasti, että lämpiäisin. Toissapäivänä meillä oli yli 25 C ja haluan sen lämmön takas!
T-paita ja farkut. +15, ei satanut.
Leggarit, goretexhousut, toppi, huppari teknistä matskua, collegehuppari, buffi, villapipo, villasäärystimet, tennarit. Täällä on alle 10 astetta ja hirveä tuuli.
Lenkkarit, juoksutrikoot, t-paidan ja ohuen takin. Noin +12. Kävin lenkillä ja liikkuessa pysyi lämpimänä.
t-paita+ polvipituiset legginsit + villatakki + kumpparit villasukilla. Leikkasin nurmikoa ja olin jo vähällä ottaa koko villatakin pois kun tuli jo kuuma.
Noin +15 ja aurinkoista. Päällä rennot kangashousut, musta toppi, jakku ja ballerinat.
Takin vetäsin pitkähihaisen puseron päälle, housut, tennarit, sukat ja kaulahuivi. Kylmä tuuli ja lämpöasteet korkeimmillaan siinä +10.