Aikuiset ihmiset ovat aivottomia ruokakaupassa - Loistavana esimerkkinä vihannesten ja hedelmien punnitus
Jatkuvasti kuulee jonossa kassamyyjältä sanat "Tämä olisi pitänyt punnita", "Näissä banaaneissa on omenoiden hintalappu" jne jne.
MITÄ V*TTUA??? Mitä vaikeaa on tarkistaa punnituksen jälkeen, että on tulostanut oikean etiketin?
Kassamyyjät saavat jatkuvasti ravata toisella puolella kauppaa punnitsemassa aikuisten ihmisten ostoksia.
Hei haloo, luulisi että edes virheistä oppii ja osaisi tarkistaa ne hemmetin etiketit ennen kassalle kiikuttamista.
Tänään olikin harvinaisen fiksu myyjä kassalla, kun edelläni oleva toope oli punninnut banaanit omenoina, niin kassa sanoi, että voi myydä vain oikein punnitut tuotteet ja laittoi banaanit sivuun.
Kun minä olin saanut maksettua, mies pyysi kassalta banaanit ja lähti punnitsemaan niitä.
Se oli täysin oikein, hänhän virheen teki ja se, joka virheen tekee, kuuluu sen myös korjata.
Opetelkaa alkeelliset kaupassa-asiointi-taidot, prkl, aikuiset ihmiset.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee 400 € viikossa kauppaan.Olis vähintäänkin oikein että se kaupantätsy palvelusi mut kunnolla.
Idiootit kaupan kassat rusikoi mun ostoksia,mulkoilee ja on happamia kun pakkaan niitä 300 euron ostoksiani.
Totta helvetissä palvelu kuuluu asiaan.
Toisekseen se laiska kassa istuu siinä tunti tolkulla-liikunta tekee ihan hyvää.
Tarpeeksi kassoja auki niin ei tule jonoja.Älä näytä hapanta naamaa, niin ei se toinenkaan näytä hapanta naamaa. Jostain syystä omat iloiset ja lempeät kasvoni saavat jatkuvasti aikaan hymyjä ihmisten kasvoille.
Eivät ne rusikoisi ostoksiasi, jos kohtelisivat heitä kuten ihmistä. He huomaavat, ettet sinä kunnioita heitä, joten hekään eivät kunnioita sinua.
Et sinä myöskään tiedä, kuinka paljon se "laiska kassa" (hänkin on ihminen) liikkuu vapaa-aikanaan tai vaikka ei liikkuisikaan, se ei kuulu sinulle millään tavalla.
Jos hankitaan kauppoihin lisää kassoja, sinun on syytä varautua siihen, että myös tuotteiden hinnat nousevat.
Ap
Ootko sää joku Keskon pomo kun on noin paska asenne?Eikun niin joo,sää oot se cittarin paskin kassa joka ei ymmärrä et mä maksan sun palkan.
Ja minulla on oikeus pakata kassini rauhassa.Kassan asia on hälyttää lisää henkilökuntaa kun tilanne sitä vaatii.
Kiitos ässän ja prisman henk.kunnalle jotka tekevät näin ja joskus laittavat jopa kassan kiinni jotta voin pakata rauhassa.Joskus saan ässässä jopa pakkaus apua!
Korjaa asennettas teini.
Kassoilla pitäisi olla kapasiteettia ongelmien selvittämiseen niin ettei koko jonoa tarvitsisi seisottaa. Liidin systeemi näyttää toimivan hienosti ;-)
Onko ap,joka ilmeisesti ikävä kyllä on tuolla asenteella asiakaspalvelutyössä,huomannut olevansa asiakaspalvelutyössä?
Enemmän mua vituttaa kassojen sohlaus ja varsinkin puhelimella soittelu, kuin muiden asiakkaiden asiat
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vain hyvä, että ihmisiä kuolee pois, ihan vain maailman ylikansoittumisen kannalta.
Jos ihmiset jättäisivät perustamatta keskusteluja tälle palstalle sinun logiikkaasi noudattaen, saattaisi tälläkin palstalla olla aika hiljaista.
Ap
Eikös hiljaisuus ole hyvä, jos kerran ihmisten pois kuoleminenkin on?
Ja toisekseen,se sun pomo kusettaa sua kun sanoo että nyt on pakko vähentää henkilökuntaa kun on niin kireetä,ne maksaa isoja osinkoja!Ei se ole asiakkaiden syy.Ei nousisi ruoan hinta eikä palkka laskisi jos kauppuas ei olisi niin ahne.
Asiakkaan ei tarvi tehdä mutään muuta kuin ostaa ja maksaa.Sitä varten siä on ihmisiä töissä jotka palvelee asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap,joka ilmeisesti ikävä kyllä on tuolla asenteella asiakaspalvelutyössä,huomannut olevansa asiakaspalvelutyössä?
Enemmän mua vituttaa kassojen sohlaus ja varsinkin puhelimella soittelu, kuin muiden asiakkaiden asiat
Tiedätkö, että sillä puhelimella soitetaan ihan vain asiakkaiden asioita? Soitetaan osastolle jonkun tuotteen hintaa, jos hinta tai koodia ei tuotteesta saa, soitetaan kassalle lisää henkilökuntaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vain hyvä, että ihmisiä kuolee pois, ihan vain maailman ylikansoittumisen kannalta.
Jos ihmiset jättäisivät perustamatta keskusteluja tälle palstalle sinun logiikkaasi noudattaen, saattaisi tälläkin palstalla olla aika hiljaista.
Ap
Eikös hiljaisuus ole hyvä, jos kerran ihmisten pois kuoleminenkin on?
En minä toivo, että kaikki ihmiset kuolisivat pois.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee 400 € viikossa kauppaan.Olis vähintäänkin oikein että se kaupantätsy palvelusi mut kunnolla.
Idiootit kaupan kassat rusikoi mun ostoksia,mulkoilee ja on happamia kun pakkaan niitä 300 euron ostoksiani.
Totta helvetissä palvelu kuuluu asiaan.
Toisekseen se laiska kassa istuu siinä tunti tolkulla-liikunta tekee ihan hyvää.
Tarpeeksi kassoja auki niin ei tule jonoja.Älä näytä hapanta naamaa, niin ei se toinenkaan näytä hapanta naamaa. Jostain syystä omat iloiset ja lempeät kasvoni saavat jatkuvasti aikaan hymyjä ihmisten kasvoille.
Eivät ne rusikoisi ostoksiasi, jos kohtelisivat heitä kuten ihmistä. He huomaavat, ettet sinä kunnioita heitä, joten hekään eivät kunnioita sinua.
Et sinä myöskään tiedä, kuinka paljon se "laiska kassa" (hänkin on ihminen) liikkuu vapaa-aikanaan tai vaikka ei liikkuisikaan, se ei kuulu sinulle millään tavalla.
Jos hankitaan kauppoihin lisää kassoja, sinun on syytä varautua siihen, että myös tuotteiden hinnat nousevat.
Ap
Ootko sää joku Keskon pomo kun on noin paska asenne?Eikun niin joo,sää oot se cittarin paskin kassa joka ei ymmärrä et mä maksan sun palkan.
Ja minulla on oikeus pakata kassini rauhassa.Kassan asia on hälyttää lisää henkilökuntaa kun tilanne sitä vaatii.
Kiitos ässän ja prisman henk.kunnalle jotka tekevät näin ja joskus laittavat jopa kassan kiinni jotta voin pakata rauhassa.Joskus saan ässässä jopa pakkaus apua!
Korjaa asennettas teini.
No johan selvisi asia. Suomessa ei ostosten pakkauskulttuuria ole ja sitä harrastetaan lähinnä joko liikuntarajoitteisten tai muuten vain vajakkien kohdalla😂
Vierailija kirjoitti:
En ole asiakaspalvelutyössä enkä sellaiseen enää koskaan haluaisikaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joskus on väärä numero tuotteessa, enkä ala painaa 120 nappia löytääkseni oikean.
Missä kaupassa näin on? Itse olen ollut 10 vuotta töissä S-marketissa, eikä todellakaan ole kertaakaan tullut tällaista tilannetta vastaan. Hinta voi olla koneella eri kuin hyllyn reunassa, mutta kyllä vaa'assa on aina sama numero, kuin etiketissäkin.
Mun entisessä taloyhtiössä asui vähän AP:n tapainen henkilö. Sillä oli aina jotain paskamaista sanottavaa muiden hommista. Vaaniskeli pihoilla, että pääsi jäkättämään. Kerran kuulin, kun se bussissa tiuski jollekin äidille, joka hänen mielestään oli tullut siihen bussiin jotenkin väärin.
Sitten näin hänet meidän risteyksessä, liikennevaloissa kiljumassa ihmisille, kun ne eivät kulkeneet oikeassa järjestyksessä. Kuulin, kun hän jupisi ihan raivona, että mennään kuin lampaat, miten sattuu.
Sitten tajusin, ettei kaverilla taida hissi kulkea ihan yläkerroksiin asti.
Ap