Poltatko tupakkaa?
Kommentit (22)
En. Vuonna 2016 vain pahin valkoroska jos sekään koskee pitkällä tikullakaan tuohon kehitysmaissa orjatyövoimalla valmistettuun syöpäkääryleeseen, jonka kontolle tulee orjatyövoiman lisäksi myös nälänhätä, sademetsien hupeneminen ja ilmastonmuutoksen kiihdyttäminen. Amerikan mildääriporho nauraa kun tyhmä suomalainen wt-akka tai -ukko sytyttää kuolemankääryleensä, vain voidakseen antaa rahansa tälle porolle saadakseen paskan terveyden, ruman ulkonäön ja pikaisen kuolema.
Tupakoitsija on rasite myös yhteiskunnalle. Tupakan välittömät kustannukset ovat yli 2 miljardia euroa vuodessa ja tupakkaveron tuotto vain noin 700 miljoonaa euroa. Välilliset kustannukset ovat vieläpä moninkertaiset. Tupakoitsija on yheiskunnan loinen. Mätäpaise, joka tule likata irti.
Enhän minä sentään mikään idiootti ole.
Juu, poltan kyllä, en aio lopettaa. Onnekseni asun maassa, jossa tupakkaterroristit ovat harvassa.
Googlatkaa "colitis ulcerosa ja tupakka", niin tiedätte, miksi!
Sitä valkoroskaa näkyy tällä palstalla olevan runsaasti, mutta senhän toki huomaa heti, jos vähänkin näitä kommentteja vilkaisee.
Vierailija kirjoitti:
En. Vuonna 2016 vain pahin valkoroska jos sekään koskee pitkällä tikullakaan tuohon kehitysmaissa orjatyövoimalla valmistettuun syöpäkääryleeseen, jonka kontolle tulee orjatyövoiman lisäksi myös nälänhätä, sademetsien hupeneminen ja ilmastonmuutoksen kiihdyttäminen. Amerikan mildääriporho nauraa kun tyhmä suomalainen wt-akka tai -ukko sytyttää kuolemankääryleensä, vain voidakseen antaa rahansa tälle porolle saadakseen paskan terveyden, ruman ulkonäön ja pikaisen kuolema.
Tupakoitsija on rasite myös yhteiskunnalle. Tupakan välittömät kustannukset ovat yli 2 miljardia euroa vuodessa ja tupakkaveron tuotto vain noin 700 miljoonaa euroa. Välilliset kustannukset ovat vieläpä moninkertaiset. Tupakoitsija on yheiskunnan loinen. Mätäpaise, joka tule likata irti.[/
Helpottiko? Vahvistuiko oma erinomaisuudentunteesi?
En vaan tupakka polttaa mua. Olen savuava tumppi.
En polta enää, lopetin kaksi vuotta sitten. Muiden tupakointi ei haittaa pätkän vertaa. Suomalainen tupakkaterrorismi on huvittavaa ❤
Vedän röökiä kaksin käsin, ihan vaan vuoden 2016 vaatimusten tasolla leijuvien lammasääliöiden kiusaksi.
Joskus kun näen oikein stereotypisen lampaan ylimielisen säälivine katseineen, saatan poltella ketjussa jopa askin verran, vaikka kuinka pahalta tuntuisi.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsija on rasite myös yhteiskunnalle. Tupakan välittömät kustannukset ovat yli 2 miljardia euroa vuodessa ja tupakkaveron tuotto vain noin 700 miljoonaa euroa. Välilliset kustannukset ovat vieläpä moninkertaiset. Tupakoitsija on yheiskunnan loinen. Mätäpaise, joka tule likata irti.
Maksaa ne eläkkeetkin, jos kaikki alkavat elää 100 vuotiaiksi...
En ole koskaan maistanutkaan. Minusta tyhmää poltaa savuna rahansa taivalle.
Väheni jyrkästi 2009. nyt menee lähinnä satumaisessa kännissä mikä toki tarkoittaa vain yhtä asiaa, ottaen huomioon että päissään oleminenkin on enemmän tai vähemmän jäänyt.
Ei, en lopettanut sitä minkään moraali/omantunnon kysymyksien takia. Se mitä mä teen itselleni on oma asiani edelleenkin, ja jos siltä tuntuu niin saatan polttaa edelleenkin.
Ei vaan maistu tällä hetkellä. Onko se kestävä ratkaisu? En mä tiedä, mutta ei vaan maistu nyt.
Polttelen laatusikareita herrasmieskerholla.
Lopetin liki päivälleen seitsemän vuotta sitten. Se oli yllättävänkin helppoa, kun päätöksen oli tehnyt, vaikka minäkin olin pitkään ollut todellinen hevijuuseri.
Kyllä poltan. Ihan vain ärsyttääkseen terveysfasisteja.
Poltan. Ei paljoa kiinnosta muiden mielipiteet. Omat on rahat ja terveys.
Aloitin polttamisen 16-vuotiaana, vähensin kännissä polttamiseksi 22-vuotiaana ja lopetin kokonaan 25-vuotiaana, samalla kun alkoholin käytönkin. Nyt olen 33 ja tupakkaa tekee silloin tällöin mieli, alkoholia en ole kaivannut ensimmäisen puolen vuoden jälkeen.
En, säästyy rahaa muuhun. Vaikka en kyllä tuomitsekaan mitenkään niitä, jotka polttaa.
En koska hyi saatanan. Kallista paskaa.