Nyt tiedän mitä tarkoittaa bikinikunto.
En ole käyttänyt bikineitä tai uimapukua n.6 vuoteen. Olen kuitenkin mielestäni kuntoillut tässä välissä, enemmän kuin koko elämässäni. 2 vuotta käynyt ahkerasti kuntosalillakin. Aloin n.tunti sitten soivitella biksuja ja uikareita kaappien kätköistä, ja pettymys oli mekoinen... näytin hrveältä...reidet oli paksut ja tosi ulkonevat, perse ei sopinut mihinkään alaosiin + että muhkuraa oli sielä ja täälä. Rinnat oli kärpäslätkät ja takapuolikin isontuneena vain roikkui. Voi hel...että masentaa ja itkettää.
Kommentit (5)
Kuitenkin minä luulen, että sinut bikineissä nähdessämme vilkasemme vielä toisenkin kerran.
Tuppaa monesti olemaan, että naisten käsitys omasta ulkonäöstä ei käy yksiin meidän miesten näkemykseen hänen ulkonäöstä.
Sovituskopeissa on kamalat valot! Mulla on BMI 19 ja rasvaprosentti 17 ja olen treenannut säännöllisesti 20 vuotta enkä siltikään tykkää siitä, miltä näytän sovituskopissa uikkareissa. Älä lannistu vaan osta ne biksut ja kanna niitä ylpeänä. Näytät taatusti hyvältä!
Öö, et ole katsonut kroppaasi kertaakaan tässä kevään aikana, kun vartalo tuli nyt yllätyksenä?
Bikineissä voit mennä rantsuun, vaikka olisikin muhkuraa ja läskiä, samanlaista siellä on muillakin. Rohkeuttaa vaan.
Sellainen snadisti pullea ja piilolihaksikas alavartalo naisella on kuuminta, mitä on olemassa.
Sori puuttuvat kirjaimet, kun vesi tunkee silmistä niin en näe kunnolla :(