Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan poistaa whatsapista henkilön mutta en normaalista puh.luettelosta

Vierailija
05.06.2016 |

Niin miten se onnistuu? Eli haluan hänet pois whatsapin puolelta mutta en puhelimesta muuten. Arkistointi on yhtä tyhjän kanssa. Jos estän niin näkyhkö sitten? Entä näkeekö vastapuoli jos olen poistanut hänet whatsapista? Tai jos poistaisin puhelimesta niin näkeekö sen?
Haluan siis kyseisen henkilön poistaa whatsapista mutta en puhelimesta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi poistaa häntä pelkästään wapista ilman että poistat hänet puhelinluettelosta, ja silloinkin hänellä säilyy kyllä sinun numerosi molemmissa. Ainut keino on tietääkseni estää hänet wapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä se. Jos estät niin se saa kyllä tietää siitä koska sun kuva menee pois ja kaikki tiedot koska oot ollu paikalla yms

Vierailija
4/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko esto molempiin suuntiin eli estäjäkään ei voi lähettää viestiä kys. henkilölle?

Vierailija
5/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino on tosiaan estää whatsappissa. Whatsapp kun lukee puhelinnumerot osoitekirjastasi ja ne ovat automaattisesti whatsappin käytössä. Et siis mm. voi väittää kenellekään että sinulla ei ole whatsappiä jos sinulla on koska vastapuolen whatsapp tunnistaa sinun numerosi sellaiseksi joka on whatsappissä. Tämä ei onnistu vaikka blokkaisit numeron. Ainoa mitä blokkauksella saa aikaan on, että tietyn henkilön viestit eivät tule sinulle läpi. Hän kyllä voi niitä lähettää eikä saa mitään error viestejä.

Vierailija
6/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi poistaa häntä pelkästään wapista ilman että poistat hänet puhelinluettelosta, ja silloinkin hänellä säilyy kyllä sinun numerosi molemmissa. Ainut keino on tietääkseni estää hänet wapissa.

Huhhuh, miten kestät elämää wapin kanssa? Meillä on jo 5G...

Vierailija
7/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estä se. Jos estät niin se saa kyllä tietää siitä koska sun kuva menee pois ja kaikki tiedot koska oot ollu paikalla yms

Ei kukaan nytkään näe koska olen viimeksi ollut paikalla.

Mutta jos estän niin näenkö itse viestit ja henkilön kuvan?

Vierailija
8/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvasta en tiedä mutta viestejä et näe, eston tarkoitus on se että et tosiaan enää vastaanota estetyltä viestejä. Jos hän lähettää sinulle viestin, siitä ei tule sinulle ilmoitusta eikä keskustelunaloitus tule siihen viestivalikkoon.

Vierailija
9/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näet jos se ei oo estäny sua. Mut et voi kirjoittaa sille. Onko se tyyppi joku ahdistelija?

Vierailija
10/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näet jos se ei oo estäny sua. Mut et voi kirjoittaa sille. Onko se tyyppi joku ahdistelija?

Ei ole mikään ahdistelija vaan ex. Itseni takia haluisin vain jotenkin hänet pois silmistä mutta en haluaisi kuitenkaan poistaa numeroa kokonaan.Oma pää ei kestä nähdä niitä vaihtuvia profiilikuvia ja tulee luettua viestejä. Silti en olisi valmis vielä ainakaan poistamaan häntä kokonaan puhelimestani.

Vierailija
11/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy estetyn henkilön vanhojakaan keskusteluita, esto pitää poistaa siksi aikaa jos haluaa lukea niitä.

Vierailija
12/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi voi. Et ole "valmis poistamaan häntä puhelinmuistiosta" mutta olet valmis estämään, ettet näe häntä...? senkun lyöt puhelimes kiveen, ja siirryt lankapuhelimen käytäjäksi. Tai vielä paremmin, kirjeiden.

Vierailija
13/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no voi voi. Et ole "valmis poistamaan häntä puhelinmuistiosta" mutta olet valmis estämään, ettet näe häntä...? senkun lyöt puhelimes kiveen, ja siirryt lankapuhelimen käytäjäksi. Tai vielä paremmin, kirjeiden.

En ole en. Mitä se sua haittaa jos en ole vielä valmis poistamaan kokonaan.

Vierailija
14/14 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole en. Mitä se sua haittaa jos en ole vielä valmis poistamaan kokonaan.

Mikset vaan poista sitä keskustelua siitä viestivalikosta? Silloin ei tarvitse aina nähdä vaihtuvia profiilikuvia tms kun avaat wapin? Ei tämä mitään rakettitiedettä ole. Tai sitten poistat numeron mutta kirjoitat sen talteen jonnekkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän