Tuttava odottaa neljättä lastaan, nyt 38v
Eikö elämässä muuta sisältöä?
Kommentit (14)
Ois ainakin voinut sen edellisen raskauden jälkeen yrittää saada kroppansa kuosiin
Yhdellä kaverillani on neljä lasta ja hän on vasta 28-vuotias. Ei tosin ole tehnyt muuta lukion jälkeen kuin lapsia.
Kolme tervettä lasta tuonikäisellä niin pitääkö ottaa vielä riski. En ymmärrä.
Häh? Ymmärtäisin jos olisi 38v ja 10 lasta. Silloin ei oikeastikaan muuta sisältöä juuri ole kuin lapset.
Täällä lestadiolaisalueella neljä lasta on tosi vähän. Kyseessä on joko yläkerran antama rangaistus tai sitten on nuoripari.
Vierailija kirjoitti:
Eikö elämässä muuta sisältöä?
Häh? Luinko oikein? Et voi mitenkään tietää, jos et itsekin kokeile. Nää on just niitä juttuja. Kumpikin teistä luulee tietävänsä elämän todellisen merkityksen ja sisällön. Mutta se onkin teillä molemmilla - onnea!
Olin myös samanikäinen, kun odotin neljättä lastamme ja elämässämme lapset olivat ja ovat paras sisältö. Nyt toki vanhemmiten on paljon muutakin.
Minä odotin viidettä lastamme 32-vuotiaana. Minulla oli siihen mennessä paljon muutakin elämänsisältöä. Olin valmistunut ennen ensimmäisen lapseni syntymää akateemiseen ammattiin, ollut töissä useita vuosia, olimme rakentaneet omakotitalon, opiskelin avoimessa yliopistossa jotakin tuonaikaisesta elämänsisällöstä mainitakseni. Aika yksiulotteinen kuva toisen elämästä pelkän lapsiluvun perusteella.
Kysypä tuttavaltasi. Eikö kaveri?