Miehet tunnetteko vastenmielisyyttä partneriin seksin jälkeen?
Ällöttääkö nainen seksin jälkeen jotenkin, vai ? Tuntuuko siltä että olitte viettien vietävänä ja kun tarve oli tyydytetty niin sängyssä jalat levällään oleva nainen ei enää tunnukkaan niin kivalta.
Tämä kysymys on esitetty vakavassa mielessä ja odotan että myös vastaukset on tasokkaita ja ytimeen pureutuvia.
Kommentit (16)
Mitä hempeily mielestäsi tarkoittaa?
mä olen nainen ja mä tunnen itsekin itseni ällöttäväksi pitkään seksin jälkeen, samoin miehen peniksen.
Miehille tyypillisä on tunte vastenmielisyyttä heti orgasmin jälkeen, koska se on niin voimakas tunnetila kun periaatteessa koko sun keskushermosto on hetkellisesti shokissa ja lamaantuneena orgasmin aikana. Luulin nuorempana että tunne on jonkinlaista häpeäntunnetta kun laukesin aina poikaystäväni pyllyyn, mutta se on vain normaali tuntemus miehillä orgasmin jälkeen.
Ei ällötä nainen seksin jälkeen :D mutta seksiä ei tee ihan heti mieli tulee vaan semmonen haluton olo. Pystyn kyllä nuolemaan oman orkunkin jälkeen, mutta itsellä ei tee siis mieli. Palautuu kyllä sitten jonkin ajan kuluttua.
Ei vaikuta mulla mitenkään läheisyyteen ja haluun pussailla / halailla.
Surullisia nämä tapaukset jotka tuntee itsensä ja kumppaninkin jotenkin ällöksi seksin jälkeen, seksin jälkeen pitäisi tuntea autuutta, ja rakkautta kumppania kohtaan. Mitä ihmettä teille on oikein tapahtunut lapsena/nuorena? Miksi ette hae ammattiapua?
Vierailija kirjoitti:
Surullisia nämä tapaukset jotka tuntee itsensä ja kumppaninkin jotenkin ällöksi seksin jälkeen, seksin jälkeen pitäisi tuntea autuutta, ja rakkautta kumppania kohtaan. Mitä ihmettä teille on oikein tapahtunut lapsena/nuorena? Miksi ette hae ammattiapua?
Eikä pitäisi. Jokainen on yksilöllinen. Hakisit itse ammattiapua tuohon mustavalkoisuuteesi tai aloita henkinen eheytyminen vaikkapa lukemalla enemmän kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä tajua että miehet tuntee haluttomuutta laukeamisen jälkeen biologisen mekanismin takia, ettei aivot mene sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun hakea apua ja hommata elämääsi sisältöä, sen sijaan että trollaat täällä?
Onko paha, jos on nainen ja haluaa lähteä het seksin jälkeen pesulle oman miehen vierestä?
Vierailija kirjoitti:
Onko paha, jos on nainen ja haluaa lähteä het seksin jälkeen pesulle oman miehen vierestä?
Miten näet asiassa jotain pahaa? Kyllä mäkin käyn heti panon jälkeen pesemässä mulkustani perseen hajut pois.
Ei meillä ole peppuseksiä. Terveisin 10.
Leikkaan partnerilla vain ruohon ja minusta se on hyvä leikkuri. Seksinjälkeen voisin hyvinkin leikata ruohoa, eli ei seksillä ole merkitystä partneriin. Meillä on päältäajettava olisko 5 vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole peppuseksiä. Terveisin 10.
Rajoittunut.
Kai se haluttomuus ja jonkun tason ällötys johtuu siitä laukeamisesta. Sen tietää että se tunne menee ohi viimeistään puolessa tunnissa. Sitä ennen on tunne että tässäkö tämä. Tämän panon takiako on pitänyt panostaa niin mahdotomasti, viedä syömään, ostaa kukkia ja availla ovia ja sitten mälli lentää ja tässäkö tämä ? Eikö mitään muuta ole ?
Paneminen ja rakastelu onkin kaksi eri asiaa, vaikka monet ei niitä erottele eikä arvottele. Varmaan ensin mainitun jälkeen inhottaakin.
En sanoisi, että vastenmielisyyttä partneriin kokonaisuudessaan. Vastenmielisyyttä seksiin ja ehkä läheisyyteenkin sitä vastoin tunnen. Inhottaisi yrittää antaa naiselle esimerkiksi nuolemalla orgasmia sen jälkeen, kun oma nalli on napsahtanut. Sen takia hoitelen naisen tarpeet aina ennen omiani. En myöskään mielelläni jää seksin jälkeen mihinkään hempeilysessioihin.
Tämä ilmiö esiintyy joillain miehillä aika äärimmäisenä. Välillä kuulee nimittäin naisten tarinoita, että mies piiritti jopa monta kuukautta ja feidasi sitten, kun pääsi kerran panemaan. Minullakin tuo tapahtuisi varmaan, jos olisin vaan seksimielessä kiinnostunut naisesta. En kuitenkaan koskaan pane ennen kun oikeasti olen ihastunut, joten haluan aina seksin jälkeen jatkaa naisen kanssa olemista.