Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetistä ja yleensäkin nettimyynnistä asiaa!!!!!!!!!

Vierailija
24.02.2006 |

Yllätyin, kun postituskulut ovat niin kovat. Miten tuollainen nettimyynti kannattaa, kun ne pk.t on niin hurjat?? Olin itse nimittäin myymässä lastenvaatteita, mutta sehän tökkäsikin sitten noihin hintaviin postituskuluihin. Hitto!!!!

Esim. äp.n toppapuku lisukkeineen postitettuna 7,10e !!!!!! Ei helvetti. Kertokaa mulle voiko jotenkin lähettää halvemmallakin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa kyllä päähän nuo hillittömät pk:t, jos saisis halvalla jonku tuotteen niin eipä ole enää halpa kun maksaa postikulut. Monesti pk:t on ollu jopa kolme kertaa suuremmat kuin tavaran hinta!

Vierailija
2/5 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos saat sen littanaksi esim muovipussin laitettua menee normaalilla postimaksulla 2,6 - 3,9 e. Huutonetti myyjän pitää käyttää mielikuvitusta postituksien kanssa :)

Ja ostajan kannattaa tietenki ostaa useampi kohde kerrallaan niin ei tuu kuin yksi postimaksu ja paketti täynnä tavaraa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että postilla on monopoliasema suomessa...Silti joskus mietin, että miten voi maksaa 7.10 yksi paketin lähettäminen?? Sehän on ihan sairaasti rahaa=yli 40mk!

Vierailija
4/5 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä. Minä tosin käytän helpostikuoria (myydään posteissa) joihin saa pakata melkoisen paljon (max puoli kiloa ja niin että kirjeen paksuus max 3cm) halvalla. Sitten vaan minigrippussilla littanaksi, kuoreen ja kuori postilaatikkoon. Esim eilen lähetin näin collegepuvun ja kaksi bodya yhdessä kuoressa jolloin postikulut ostajalle 1,7e. Jos olisin postittanut erikseen olisi mennyt 2,4 + 1,4 eli halvemmalla meni. Ja kannattaa aina tunkea postilaatikkoon KUNHAN paino ei ylity. Oon postittanut varmaan satoja kuoria eikä ikinä ole " jäänyt" mikään kiinni ja paljon on ollut sellaisia että jos olisin vienyt postiin olisi joutunut maksamaan maksikirjeen postikulut.Esim farkut saa mainiosti menemään tavallisena kirjeenä (pkt 3,6e) jos vie laatikkoon, konttorissa joutuu laittamaan pakettina (7,1e)...

Vierailija
5/5 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että onpas helppoa tämä kaupanteko netissä, mutta tosiaankin nuo postikulut **#%&**!!!.

7 kysymys vielä, että laitat siis vaikka reilun kokoiseen kirjekuoreen ? tavaraa ja postimerkki kioskilta?? ja eikun laatikkoon???

Tuntuu, niin hullulta tuo postin monopoli todellakin...Kun ajattelee markoissa (hyi minua) niin aivan järjetöntä rahastusta!!