Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Suominaisille ei kelpaa Thaimiehet?

Vierailija
04.06.2016 |

Suomimies ja Thainainen pareja näkyy kaduilla ja tilastoissa pilvin pimein, mutta toisinpäin asetelmaa ei näe kuin harvoin. Mistä on mielestänne kyse?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut thai mutta on ollut vietnamilainen.

Mulla korealainen.

Miltä se pieni muna maistuu? Soita mulle ku haluut isoa suonekasta valkosta kyytä, rupeet nimittäin soimaan.

Isosta voi olla vain haittaa. Sekin on koettu.

Ei oo liian iso. Ison grillimakkaran kokoinen missä iso mansikka nuppina.

Vierailija
22/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla korealainen.

Miltä se pieni muna maistuu? Soita mulle ku haluut isoa suonekasta valkosta kyytä, rupeet nimittäin soimaan.

Et sitten yhtään juntimmaks ruvennut? En tosiaan halua nähdä tai koskea sun limanuljaskaa. Miehellä on keskikokoinen eli täydellinen, isommasta on vaan haittaa kun paikat repeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillekin suomalaismiehille iskee kauheet defenssit jos joku nainen kertoo olevansa aasialaisen kanssa? Yleisin kommentti on stereotypioihin perustuva dissaus munan koosta. Kaikki naisetkaan ei oo mitään ämpärin kokoisia jotka tarvii metrimulkkua, mitä suomalaisillakaan ei keskimäärin ole.

Vierailija
24/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla korealainen.

Isosta voi olla vain haittaa. Sekin on koettu.

Ei oo liian iso. Ison grillimakkaran kokoinen missä iso mansikka nuppina.

:D

Vierailija
25/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina jostain syystä pitänyt aasialaisia miehiä puoleensavetävinä, mutta ei ole osunut oikein kohdalle. :( Pari opiskelututtuakin ovat jo varattuja. Eikä ole varaa lentää Aasiaan etsimään miestä...

Vierailija
26/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida riittää thaiukoille akkoja kauaa kun kaikkien länsimaiden vässykät hakee sieltä oman vinosilmän panopuuksi. XD

Tämä asetelma ei juuri naurattane thailassukoita.

Vierailija
27/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin naisellisia, että käyvät naisista varsin hyvin. vrt ladyboyt.

Vierailija
28/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida riittää thaiukoille akkoja kauaa kun kaikkien länsimaiden vässykät hakee sieltä oman vinosilmän panopuuksi. XD

Virallisen konsernipolitiikan mukaan länsimaalaisten miesten haukkuminen vässyköiksi ja thainaisten vinosilmäisiksi panopuiksi on mitä suotavinta suvaitsevaisuutta.

Vierailija
29/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset eivät yleensä lähde Thaimaahan panemaan ihmiskaupan uhreja lomareissullaan, jolloin myös todennäköisyys löytää kaupan päälle puoliso panolomaltaan ko. maasta on varsin pieni.

Vierailija
30/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset eivät yleensä lähde Thaimaahan panemaan ihmiskaupan uhreja lomareissullaan, jolloin myös todennäköisyys löytää kaupan päälle puoliso panolomaltaan ko. maasta on varsin pieni.

Totta, Gambia sen olla pitää. Välimeren maat käyvät myös. Thaimaassa ei ole juurikaan ihmiskaupan uhreja. Naiset päättävät itse toimia prostituoituina, eikä heitä pakoteta työskentelemään bordelleissa tms.

Vierailija
31/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisilla on pieni pippeli. Kortsutkin on siellä niin ahtaita ettei saa päälle.

Vierailija
32/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillekin suomalaismiehille iskee kauheet defenssit jos joku nainen kertoo olevansa aasialaisen kanssa? Yleisin kommentti on stereotypioihin perustuva dissaus munan koosta. Kaikki naisetkaan ei oo mitään ämpärin kokoisia jotka tarvii metrimulkkua, mitä suomalaisillakaan ei keskimäärin ole.

Ensi ne tuli ja vei mun työt, sitten ne vei mun naiset pärkele!

Vierailija
33/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virallisen konsernipolitiikan mukaan länsimaalaisten miesten haukkuminen vässyköiksi ja thainaisten vinosilmäisiksi panopuiksi on mitä suotavinta suvaitsevaisuutta.

Luetun ymmärtämisessä vikaa? Länsimaiset vässykät on länsimaisia vässyköitä ja vinosilmäiset panopuut vinosilmäisiä panopuita. Mitään yleistystä länsimaalaisista miehistä/thainaisista ei viestissä ollut. Sen ujutit omasta ennakkoluuloisesta päästäsi. Sanomalta voisi jotain tuotteita tilatakin, jos hiljalleen alkaisivat ymmärtää sananvapauden päälle. Pahoin pelkään, että joku palstapoliisi tämänkin ketjun poistattaa kantelullaan. Sääli koska aihe mielenkiintoinen.

Vierailija
34/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla korealainen.

Et sitten yhtään juntimmaks ruvennut? En tosiaan halua nähdä tai koskea sun limanuljaskaa. Miehellä on keskikokoinen eli täydellinen, isommasta on vaan haittaa kun paikat repeää.

Voi  olla, että kerran repeät, mutta sitten alkaa se nautinto baby. Mä osaan olla hellä, mutta myös rough baby ehh wink wink ;) soita mulle!

Vierailija
35/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän ovat kuin tikku-ukkoja. Miniatyyri"miehiä". Lyhyitä, tikkulaihoja, lihaksettomia, rumat kasvonpiirteet, hampaat sojottavat miten sattuu ja kieli sellainen kimittävä, joka käy korviin.Hiustyyli mallia "potta". Verrattuna kookkaisiin Suomalaisiin miehiin, he ovat kuin lapsia.

Huh huh mitä settiä. Tällä palstalla ilmeisesti suvaitaan törkeää rasistista solvausta, kunhan se ei kohdistu afrikkalaisiin tai ählämeihin. Voisin tähän kuvailla tyypillisen somalin piirteet, mutta ketju poistuisi parissa sekunnissa.

Vierailija
36/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän ovat kuin tikku-ukkoja. Miniatyyri"miehiä". Lyhyitä, tikkulaihoja, lihaksettomia, rumat kasvonpiirteet, hampaat sojottavat miten sattuu ja kieli sellainen kimittävä, joka käy korviin.Hiustyyli mallia "potta". Verrattuna kookkaisiin Suomalaisiin miehiin, he ovat kuin lapsia.

Huh huh mitä settiä. Tällä palstalla ilmeisesti suvaitaan törkeää rasistista solvausta, kunhan se ei kohdistu afrikkalaisiin tai ählämeihin. Voisin tähän kuvailla tyypillisen somalin piirteet, mutta ketju poistuisi parissa sekunnissa.

Thaimaalaiset ovat ylpeää ja itsetietoista kansaa, joten heitä ei tarvitse erikseen "suvaita". Tulevat Suomeen esim. omalla kustannuksellaan keräämään marjoja jne, eivät lorvimaan muiden rahoilla. Ylhäältä ohjattu "suvaitsevaisuus" kohdistetaan neekereihin, ählämeihin jne. paskasakkeihin jotka tarvitsevat selittelyä ja puolustelua väärälle toiminnalleen. Ei thaimaalaiset myöskään herätä suvakkien hoivaamisviettiä, koska pärjäävät ihan omillaan ahkerana ja fiksuna porukkana, toisin kuin savunahkat.

Vierailija
37/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhuisi tämän ketjun jälkeen miesten rasismista jos olisin nainen :D   

Vierailija
38/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puhuisi tämän ketjun jälkeen miesten rasismista jos olisin nainen :D   

Miten voi olla rasisti, jos ottaa järkyttävää neekerin kyrpää perseeseen?

Vierailija
39/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä lähti nyt nettivinkki ja rikosilmoitus kansanryhmää vastaan kiihottamisesta. Harvoin törmää näin rumaan rasismiin. Thaimaalaiset miehet eivät ole miehiä??