Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono koulumenestys ennakoi tutkimusten

Vierailija
04.06.2016 |

Mukaan mt-ongelmia, syrjäytymistä, rikollisuutta. On hupaisaa seurata miten väkisin väännetään kympin oppilaista huonoja valetarinoita. Jotkut uupuu. Kyllä. Mutta suurin osa menestyy ja pärjää loistavasti. Itse saanut helpolla aina kymppini. En ole ottanut stressiä ja nykyisin olen akateemisella korkeapalkkaisella alalla.
Kaikkien ei tietenkään tarvitse olla kympin oppilaita ja duunareitakin tarvitaan mutta kunnioitetaan ja arvostetaan heitä, jotka kymppejä saavat. Ja tsempataan näitä heikompia oppilaita.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympin oppilaat päätyy näköjään jakamaan ajatuksia av-palstalle.

Vierailija
2/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen. Katkeruus ja kateus paistaa niin läpi palstalla!!!! Itse ollut laiska 7 oppilas. Nyt se kaduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin näyt täällä viihtyvän?

Vierailija
4/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Mua ei tuettu koulun käynnissä. Lintsasin ja sain vitosia. Pitkä tie lukea vasta aikuisiällä.

Vierailija
5/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiket on yleensä niitä ällöittävämpiä ja rumimpia ihmiskunnan tapauksia ja juuri niitä hiljaisia luusereita.

Vierailija
6/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva tähän aikaan töissä on. Terveisin ka ysillä 6,6 ja nykyisin duunari. Sun kommentti oli hölmö

Vierailija
7/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiket on yleensä niitä ällöittävämpiä ja rumimpia ihmiskunnan tapauksia ja juuri niitä hiljaisia luusereita.

Tämä sinun kommentti on kyllä aika ruma. Itse olin ruma lukihäiriöinen jonka ainoa ystävä oli nätti kympin tyttö.

Vierailija
8/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kympin oppilas mutta päädyin kuitenkin duunariksi hoitoalalle ja rakastan työtäni.

Vierailija
9/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä johtuu pitkälti siitä, että ne kympin oppilaat muodostavat lasikaton, joka tehokkaasti estää näiden "huonompien" ihmisten etenemisen. Eli on ihan tutkittu juttu että kaikki salaisen kädenpuristuksen tuntevat kauppislaiset mitättömyydet palkkaavat vain luokkatovereitaan yms.

Kyseessä on itse itseään toteuttava ennustus. Kyse ei ole siitä että ne "heikommat" oppilaat olisivat de facto jotenkin paskempia. Ehei, kyse on yhteiskunnassa sisäänleivotuista sisäsiittoisista arvoista, joilla toistaiseksi valtaa pitävä kympin oppilaiden salaseura yrittää roikkua kynsin ha hampain kiinni vallankahvassa.

Vierailija
10/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sama juttu kuin päihdeongelmien suhteen - narkkariksi ajautuvat ovat todella usein huonoista perheistä ja vaikeista kotioloista lähtöisin, mutta telkkariin kaivetaan löhes aina haastateltavaksi joku Harkimon sukulainen tai vastaava, jotta päästään sanomaan, että huumeongelma voi tulla kenelle vaan. Hemmetti että sapettaa tuollainen totuuden vääristely.

Vierailija
11/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin kaunis.

Vierailija
12/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kympin oppilas voi olla myös äiti, joka käy vauvapalstalla

Vierailija
13/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnakundeista lähes kaikilla käyty vain pk ja sekin paskin paperein

Vierailija
14/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnakundeista lähes kaikilla käyty vain pk ja sekin paskin paperein

Johtuu ihan siitä että korkeakoulutettuja rikollisia kohdellaan miltei silkkihansikkain, ja lätkitään ehdollista ynnä muita leikkituomiota toinen toisensa perään, kun taas kun tuomari katsoo että "ai jaa, sinä et olekaan maisteri etkä taida olla tällä hetkellä edes töissä, laitetaas sut linnaan", niin mitäpä voi tehdä? Kuten aiemmin totesin, kyse on rakenteellisesta korruptiosta, tavallaan. Ei sen kummempaa kun asiaa miettii.

Vierailija
16/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15. Ei pidä paikkaansa. Liki kaikki rikolliset ovat elämäm koululaisia.

Vierailija
17/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä toki illuusiosi siitä että olet kyvykäs ihminen kun sait koulussa kymppejä.

Vierailija
18/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä toki illuusiosi siitä että olet kyvykäs ihminen kun sait koulussa kymppejä.

En ole ollut kympin oppilas.

Tässä faktaa. Truth hurts.

http://www.hs.fi/m/kotimaa/a1422336419099

Vierailija
19/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa linkin lopusta fakta-osio. Suurin osa vangeista ihmisiä, joilla pk käyty huonoin arvosanoin ja osa jopa keskeyttänyt.

Vierailija
20/35 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kympit ovat tulleet helposti, miksi niiden saajaa pitäisi arvostaa muita enemmän? Jos niiden vuoksi on joutunut tekemään töitä, arvostus on ansaittua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän