Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä vauvakuumeesta, kun mies ei halua enempää lapsia?

Vierailija
04.06.2016 |

Vauvakuume on kyllä väärä sana, kun en liiemmin pidä vauva-ajasta, mutta kuitenkin...

Meillä on yksi lapsi, joka on pian kolme. Alun perin mies ei halunnut yhtään lasta, mutta myöntyi kuitenkin yhteen. Sovittiin, että siihen jää. Pitkään tämä oli mulle ihan ok. Lapsemme oli/on todella huono nukkumaan ja syömään. Perhe-elämä on ollut välillä todella rankkaa. Lisäksi vaakakupissa painoivat yksilapsisuuden kiistattomat taloudelliset ja ajankäytölliset edut. Nyt kuitenkin huomaan pyöritteleväni päivittäin mielessäni ajatusta toisesta lapsesta. Selaan vauvanvaatteita ja nimipalstoja netistä. Olen jo keksinyt omat ykkösehdotukseni nimeksi molemmille sukupuolille. Ärsyttää, sillä tiedän kyllä, ettei mies halua toista lasta. Lisäksi tunnen oloni ihan hölmöksi, kun olen valmis aloittamaan alusta juuri kun alkaa olla helppoa. Miten tästä lapsenkaipuusta pääsee eroon?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä kuinka tärkeää on saada se toinen lapsi! Mies voi kuolla, löytää toisen naisen ja tehdä hänen kanssaan lapsia, häipyä muuten vaan.

Sitten on myös vaihtoehto tehdä se lapsi jonkun muun kanssa! Parisuhde ei välttämättä kestä ikuisesti, mutta ne lapset on siinä aina. Kumpaa kadut enenmän, sitä ettet saanut tarpeeksi lapsia vai sitä että mies lähti?

Vierailija
22/28 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies suostui yhteen lapseen saadakseen parisuhteen kanssasi. Jos nyt vaadit toista lasta eron uhalla, tarkoittaa se että hän jousti ihan turhaan - nyt hän kuitenkin menettää sinut, mutta joutui tekemään lapsen jota ei olisi halunnut. Kaikki tuossa häviävät paitsi sinä. Kyllä taas huomaa kuinka se lisääntyminen tekee epäitsekkääksi, jooo.

Miksi se mies on hyvis tässä pelissä? Jos hän haluaa parisuhteen ihmisen kanssa joka haluaa lapsia, niin hän sitten tekee niitä lapsia. Muutoin voi vaihtaa naiseen joka ei halua lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on typerää urahtua toisen takia tässä yhdessä elämässä. Lähde ja etsi itsellesi ihminen, joka haluaa elää samanlaista elämää. Kanssasi.

Vierailija
24/28 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies suostui yhteen lapseen saadakseen parisuhteen kanssasi. Jos nyt vaadit toista lasta eron uhalla, tarkoittaa se että hän jousti ihan turhaan - nyt hän kuitenkin menettää sinut, mutta joutui tekemään lapsen jota ei olisi halunnut. Kaikki tuossa häviävät paitsi sinä. Kyllä taas huomaa kuinka se lisääntyminen tekee epäitsekkääksi, jooo.

Miksi se mies on hyvis tässä pelissä? Jos hän haluaa parisuhteen ihmisen kanssa joka haluaa lapsia, niin hän sitten tekee niitä lapsia. Muutoin voi vaihtaa naiseen joka ei halua lapsia.

Meinaat että mies on pahis kun luotti siihen että ap pitää lupauksensa? Myöhäistä kai miehelle enää on naistakaan vaihtaa, kun hän luopui jo lapsettomuudestaan. Ap lupasi!!! että yksi lapsi riittää. Kyllä minun kirjoissa pahis on se, joka lupauksensa pettää eikä se, joka siihen uskoo.

Sama asia kuin luvattaisiin uskollisuutta, ja toisen pettäessä sanottaisiin petetylle että oma vika, etsi puoliso joka haluaa uskollisuutta... Vaikka se nimenomainen puoliso sitä olisi jo luvannut.

Vierailija
25/28 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on typerää urahtua toisen takia tässä yhdessä elämässä. Lähde ja etsi itsellesi ihminen, joka haluaa elää samanlaista elämää. Kanssasi.

Se olisi pitänyt tehdä ennen kun alkaa tekemään sitä ensimmäistä lasta. Tuossa tilanteessa ei enää ajatella vaan omia halujaan vaan ensisijaisesti sitä olemassaolevaa lasta! Käsittämättömiä kommentteja.

Vierailija
26/28 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nukke.

Vierailija
27/28 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap vastaat uteliaille kavereille, naapureille, kumminkaimoille, anopeille, tuttaville, pomoille jne, jotka kyselevät koska teette seuraavan vauvan? Mä en tiedä mitä mutista niille. T. Nro 7

Vierailija
28/28 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea tilanne. Lapsi haave on kuitenkin täysin eri haave muihin verrattuna. Sitä ei voi myöskään verrata oskollisuuslupauksern tms.lupaukseen koska lisääntyminen on ihan eri juttu. Tietenkään salassa ei saa tulla raskaaksi, sitä voisi jo sitten uskottomuuteen. Itellä kolme ja haaveilen vielä yhdestä. Miehelle riittäisi jo nyt mutta tietää haaveeni. Nyt en vielä mutta ikää kun alkaa jo olla 35v ei voi enää kovin pitkään odotella. Ehdotan jossain vaiheessa :)

En tiedä miten otan jos saa tyrmäävän vastauksen. Varmasti vaikuttaa minun osalta suhteeseen vaikka en haluaisikaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän