Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas iPhonen omistajat miksi?

Vierailija
04.06.2016 |

Siis miksi ihmeessä?
Kaikkien muiden puhelin merkkien omistajat puhuu vain puhelimista, kännyköistä, luureista, ... mutta iPhonen omistajan on aina korostettava että heillä on nimen omaan iPhone eli merkki on mainittava. En ole kenenkään kuullut samoin korostavan esim. Sonyn, Lg tai Samsungin merkkiä.
Otetaan vaikka esimerkki.
Muut sanoo: Toi kuva on nyt vaan otettu kännykällä.
IPhonen omistajat sanoo:Toi kuva on nyt vaan otettu iPhonella.
Onko tään joku hyvä syy?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan yli 20v korosta puhelimensa merkkiä?

Vierailija
2/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kyllä puhun ihan vaa puhelimesta, mut vastaus jota etsit on se, että applen käyttäjät on kusipäitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole omilla teineillä tai miehellä tommosta kuullut.

Mutta hyvä merkki se on. Paljon sovelluksia, hyvä kamera jne. Eikä itse asiassa vastaavia muunmerkkisiä edes kalliimpi. Huom., et voi verrata halpisversioita johonkin Iphone 6:seen, vaan esim. Samsungin kalliimpia.

Ja kun noita vertaa saman tason muihin malleihin, niin hinta-laatu on ok.

Itselläni siis ei Iphonea ole, mutta tiedän ominaisuuksista sen verran, etten menisi mollaamaankaan.

Vierailija
4/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan korostaa, että en enää käytä Nokian surkeita luureja. Vasta iPhonen ostettuani olen huomannut niiden laaduttomuuden.

Vierailija
5/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppo, hyvä ja toimiva, mutta ehkä vähän kalliimpi. Kannattaa kuitenkin pidemmän päälle, kun ei tarvi aina vähän väliä vaihtaa toiseen androidiin.

Minua taas huvittaa aina nämä salaliittoteoriat iPhonen käyttäjistä;D. Se on vain laadukas puhelin, ei hyökkäys toisia puhelimen käyttäjiä vastaan.

Vierailija
6/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää kyllä puhun ihan vaa puhelimesta, mut vastaus jota etsit on se, että applen käyttäjät on kusipäitä :)

Mulla on kyllä itselläkin iPhone, mutta on alkanut häiritseen asia. Ja kyllä sitä kuulee ihan aikuistenkin käyttävän.

Vierailija
7/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleenkään kutsua puhelintani iphoneksi :D pitääpä alkaa kiinnittää huomiota miksi tutut kutsuu puhelimiaan :D

Vierailija
8/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas vituttaa, kun jotkut Samsung pellet käyttää puhelintaa maksamiseen (joku vitun nordea pay juttu) mitä ei saa iphoneen. Vituttaa koko nordea saatana.

Vierailija
9/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puhun kyllä ihan vaan puhelimesta. Mutta tabletista saatan puhua iPadina tai sitten sanon ihan vaan pädi. En ole ajatellut sen kummemmin, miksi teen näin.

Vierailija
10/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan tavallinen kännykkähän se iphonekin vaan on, ihmiset nyt toivoo erilaisia ominaisuuksia puhelimilta, ja osa arvostaa laatua. Itse tykkään iosista androidia enemmän, kyllästyin nimenomaan androidiin käyttiksenä, en niinkään edellisiin kännyköihin sinänsä. Vähän sillai "no katsotaan nyt tämäkin" -asenteella ostin iphonen, ja enpä enää ihan vähästä ihmeestä vaihda merkkiä, olen ollut tyytyväinen. Muut saa puolestani valita ihan itse merkkinsä ja mallinsa, ei kuulu mulle eikä kiinnosta, mutta en myöskään ota vastaan näitä "no mikä siinä iphonessa nyt on niin erikoista, mitä ei tässä 100e samsungissa ole, ihan ylihintainen on iphone"-jupinoita. Jos laitetaan saman hintaluokan puhelimia rinnakkain, niin vasta silloin voi vertailla, ja silloinkin kyse on pitkälti yksilön tarpeista ja mieltymyksistä.

Vierailija
11/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiedä miksi. Mulle iPhone = puhelin. Käytän molempia sanoja + sanaa kännykkä yhtä paljon. Pitäisi lakata kyllä kokonaan puhumasta kännykästä kun en Nokialaista käytä..

Vierailija
12/12 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en soita töissä mutta puhelin on vieressä jos minulle soitetaan esim koulusta.

Sain mieheltäni puhelimen joululahjaksi , toin laturin töihin kun kotona on 1 ja se riittää.

Puhelin oli ollut käytössä kuukausia kun kollega kysyi laturia ja heti kun näki, kysyi onko toi iPhone n laturi.

Heti kysyttiin mikä malli, oliko kallis. Helppo oli vastata en tiedä mallia enkä hintaa koska sain tämän lahjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi