Mies puristelee läskejäni :(
Olen hieman päässyt lihomaan ja mies sanattomasti huomauttaa siitä puristamalla esimerkiksi allejani tai hyllyttämällä naamaani niin että kaksari heiluu jne. Kuitenkin itse valittaa että saan hänet tuntemaan olonsa epävarmaksi jos esimerkiksi kosken hänen naamassaan olevaan finniin. Olen käskenyt lopettaa puristelun muttei usko. Mikä avuksi? :(
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman päässyt lihomaan ja mies sanattomasti huomauttaa siitä puristamalla esimerkiksi allejani tai hyllyttämällä naamaani niin että kaksari heiluu jne. Kuitenkin itse valittaa että saan hänet tuntemaan olonsa epävarmaksi jos esimerkiksi kosken hänen naamassaan olevaan finniin. Olen käskenyt lopettaa puristelun muttei usko. Mikä avuksi? :(
Mies? Ihan ventovieras mies? Soitahan poliisille.
Kiihottavaa. Tekisipä oma mieheni noin.
Öö, miksi kukaan koskisi toisen naamassa olevaan finniin? Sairasta käytöstä. Jotain vallankäyttöä taitaa olla molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Öö, miksi kukaan koskisi toisen naamassa olevaan finniin? Sairasta käytöstä. Jotain vallankäyttöä taitaa olla molemmin puolin.
Jos silitän vaikka hänen poskeaan ja poskella on finni niin valittaa. Enkä nyt niin lihavaksi ole päässyt, normaalipainon rajoissa olen, ennen vain olin melko hoikka, nyt olen alkanut pyöristyä vähän. Ap
Jaahas, mammoilla taas hanat auki kommenteista päätellen. Eksälläni oli tapana tuollainen, vitsivitsi, puristelu. Ei tehnyt hyvää itsetunnolle, ja löysi puristeltavaa vaikka olin alipainon rajoillla. Tyhmä mies, itselleen se sika kiusan tekee kun purtilonsa kaataa. Arvaa oliko kovinkaan kiihkeää seksi kun häpesin itseäni.
1. Aina kun puristaa läskejä yms. niin purista sinäkin hänen läskejään ja voivottele
2.Aina kun puristaa läskejä yms. niin otat käden irti ja kiellät ettei noin saa tehdä/tuntuu ikävältä. Jos tämä ei muutaman kerran jälkeen lopu niin lisäät vielä siihen sen, että kiellon jälkeen lähdet pois tilanteesta toiseen huoneeseen tai jopa lenkille / pois kotoa.
Miehelle pitää opettaa käyttäytymistä kuin koiralle. Joka kerta, kun puristelee, tökit hänen finnejään tms mistä hän ei tykkää. Rangaistus väärästä käytöksestä pitää olla nopea, jotta miehen aivot osaa yhdistää syyn ja seurauksen.
Ei kenellekään normaalipainoisella ole kaksoisleukaa, mitä mies voi läpsäyttämällä laittaa heilumaan. Tyhmä provo taas.
Mä hyllytän vaimon pyllyä, koska tykkään siitä muhkusta ja upeasta perästä. Ei kai tuo ole siitä vielä ainakaan sanonut pahoittaneensa mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenellekään normaalipainoisella ole kaksoisleukaa, mitä mies voi läpsäyttämällä laittaa heilumaan. Tyhmä provo taas.
No minulla paino nyt vaan sattuu kertymään naamaan ja ylävartaloon muutenkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Laihduta läski.
Mitä saat siitä että puhut toiselle ihmiselle noin? Onko sinulla pakonomainen tarve haukkua ja mollata? Kiusaatko koulussa? Tulehan vastaamaan!
Laihduta.