Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veljen tytön lakkiaiset tänään, meitä ei kutsuttu

Vierailija
04.06.2016 |

sensijaan miehen veli kutsui sisarensa ja tämän miniän ja miehen (mies reissussa ei päässyt). Nyt pitäis päästä kyllä näpäyttämään tuota miniää joka tapailee vierasta miestä (minä vaan tiedän). Mulle niin sanoi että ne juhlitaan pienessä piirissä. Juu kyllä kaksnaamanen ja paheellinen nainen kutsutaan. Jospa tietäsivät niin oliskohan kutsua tipahtanut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi totta niin ei ihme ettei sinua riidankylväjää kutsuta kun sinua kiinnostaa suvun paheelliset naiset enemmän kuin se juhliva ylioppilas...

Vierailija
2/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää mun alkaa hiilostaa sitä tuosta salasuhteesta. Kesällä kun ollaan mökillä kaikki niin pienessä kännissä alan puhua sivusuuni. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoioppilasjuhliin voi kyllä mennä kutsumatta.

Vierailija
4/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen "hiilostaja". Yhtään en ihmettele, ettei kutsuttu.

Vierailija
5/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika hankkia oma elämä?

Vierailija
6/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-juhliin mennään ilman kutsua.

Vierailija
7/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kun se on mt-ongelmainen ja eläkkeellä niin saattaa olla että parempi antaa olla. Pimahtaa vielä uudelleen ja joutuu hoitoon taas. ap.

Vierailija
8/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen. Ei minua ainakaan kiinnosta mennä juhliin pönöttämään ja jäykistelemään. Mitä vähemmän kutsuja "virallisiin" juhliin sitä parempi.

Vierailija
9/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua vaivaa? Arvaatko itskin itsesi tuntien, ettet ollut kutsun arvoinen ja kiukuttelet nyt siitä meille?

Vierailija
10/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni takia ei kutsuttu kun sillä ja veljensä vaimolla jotain riitoja. ap.

Vierailija
11/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lakkiaisiin ole mitään erillistä kutsua vaan kaikki ovat tervetulleita.

Vierailija
12/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien ylioppilasjuhliin on kutsuttu? Meillä kävi tänään koko naapurusto ohan ilman kutsua.

Vierailija
13/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko tässä nyt koulussa tapahtuvaa lakkiaista vai kotona pidettävää juhlat? Tai mitä väliä sillä on.

Itse lähtisin siitä, että kyseinen päivä on ylioppilaan päivä. Jos tällä ylioppilaalla on hyvät välit aloittajaan niin tämä vanhempien olisi hyvä haudata sotakirveensä sen ajaksi. Tosi kiva jatkaa tulevaa haasteita kun samalla joutuu sukulaisten riidan keskiöön

Vierailija
14/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi lehdessä on kutsu sukulaisille, ystäville ja läheisille. Yllätä ja mene iloisella mielellä. Tai nyt ei enää kannata, ylioppilas on luultavasti illallisella luokkansa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän