Miehen veljen tytön lakkiaiset tänään, meitä ei kutsuttu
sensijaan miehen veli kutsui sisarensa ja tämän miniän ja miehen (mies reissussa ei päässyt). Nyt pitäis päästä kyllä näpäyttämään tuota miniää joka tapailee vierasta miestä (minä vaan tiedän). Mulle niin sanoi että ne juhlitaan pienessä piirissä. Juu kyllä kaksnaamanen ja paheellinen nainen kutsutaan. Jospa tietäsivät niin oliskohan kutsua tipahtanut.
Kommentit (14)
No pitää mun alkaa hiilostaa sitä tuosta salasuhteesta. Kesällä kun ollaan mökillä kaikki niin pienessä kännissä alan puhua sivusuuni. ap.
Yoioppilasjuhliin voi kyllä mennä kutsumatta.
Varsinainen "hiilostaja". Yhtään en ihmettele, ettei kutsuttu.
Toisaalta kun se on mt-ongelmainen ja eläkkeellä niin saattaa olla että parempi antaa olla. Pimahtaa vielä uudelleen ja joutuu hoitoon taas. ap.
Ole onnellinen. Ei minua ainakaan kiinnosta mennä juhliin pönöttämään ja jäykistelemään. Mitä vähemmän kutsuja "virallisiin" juhliin sitä parempi.
Mikä sua vaivaa? Arvaatko itskin itsesi tuntien, ettet ollut kutsun arvoinen ja kiukuttelet nyt siitä meille?
Mieheni takia ei kutsuttu kun sillä ja veljensä vaimolla jotain riitoja. ap.
Eihän lakkiaisiin ole mitään erillistä kutsua vaan kaikki ovat tervetulleita.
Mistä lähtien ylioppilasjuhliin on kutsuttu? Meillä kävi tänään koko naapurusto ohan ilman kutsua.
Puhutaanko tässä nyt koulussa tapahtuvaa lakkiaista vai kotona pidettävää juhlat? Tai mitä väliä sillä on.
Itse lähtisin siitä, että kyseinen päivä on ylioppilaan päivä. Jos tällä ylioppilaalla on hyvät välit aloittajaan niin tämä vanhempien olisi hyvä haudata sotakirveensä sen ajaksi. Tosi kiva jatkaa tulevaa haasteita kun samalla joutuu sukulaisten riidan keskiöön
Nimi lehdessä on kutsu sukulaisille, ystäville ja läheisille. Yllätä ja mene iloisella mielellä. Tai nyt ei enää kannata, ylioppilas on luultavasti illallisella luokkansa kanssa.
Jos olisi totta niin ei ihme ettei sinua riidankylväjää kutsuta kun sinua kiinnostaa suvun paheelliset naiset enemmän kuin se juhliva ylioppilas...