Mistä kaupasta kannattaa etsiä äitiysfarkkuja joissa matala vyötärö ns. under the belly
Lindexillä sovitin jo kahta eri mallia mutta toiset olivat liian " kulutetut" minun makuuni ja toisissa mielestäni lahkeet kapenivat vähän alaspäin ja siitä en tykännyt. Että löytyykö vinkkejä mistä housuja voi vielä etsiä?
Kommentit (3)
Nämä eivät kyllä ole aivan kokonaan mahan alle jäävät, sillä materiaali on TOSI joustavaa, minusta nämä on ihan tosi mukavat! Siellä oli myös aika matala vyötäräisiä resori vyötäröllisiä farkkuja, ei tullut edes napaan asti se resori, minulla ainakaan... Kappahlissahan ei muita äitiysvaatteita olekaan kuin jotain alusvaatteita ja sitten noita housuja, ja imetysrintsikoita sitten raskauden jälkeiselle ajalle. Kannattaa kysyä kassalta missä äitiyshousuja heillä on, osaavat varmaan opastaa, ne voi olla johonkin nurkkaan tungetut, kun niitä äitiysvaatteita heillä tosiaan on vain noita housuja alusvaatteiden lisäksi...
niinaemo rv 20+5
Eikä ollut läheskään niin kalliit kuin esim. Bebesillä. Mutta hyvät oli..
mutta ainakin keskustan stockalla ja bebesissä forumin takana on mun mielestä paljon turhan vähän kulutetun näköisiä perusfarkkuja :) ja siis juuri under-the-belly-mallia.