Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olette hankkineet uuden lemmikin edellisen kuoleman jälkeen?

Vierailija
04.06.2016 |

Jouduimme lopettamaan rakkaan koiramme muutama päivä sitten. En tiedä olenko valmis hankkimaan uutta, mutta kotona on sellainen tyhjyys ja tunne, että jotain puuttuu. Uusi koira tai kissahan ei toista voi koskaan korvata, mutta auttaisikohan se muuten surun yli pääsemisessä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse surin viikon, kunnes en enää kestänyt tyhjää kotia ja aloi etsimään pentua. Kuukauden kuluttua edellisen kuolemasta (syöpä), tuli uusi kissanpentu kotiin. Auttoi suruun ainakin itselläni.

Vierailija
2/4 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi kulunut ja asia edelleen mysteeri. Eräänä päivänä tässä kävelin kaupassa elukoiden ruokien ohi ja katselin mitä sieltä löytyy. Tähän mennessä olen skipannut kaiken eläimiin liittyvän automaattisesti. Ehkäpä se oli merkki, että lähitulevaisuudessa...?

Toisaalta pelkään tämän jo olemassaolevan stressin takia unettomia öitä lemmikin mekastamisen takia. Olen edelleen niin kiintynyt edelliseen, että näen tavallaan jo valmiiksi lemmikin hankkimisen stressaavana asiana: lääkityksiä, lääkärireissuja, erilaisia vaivoja, rahanmenoa, unettomia öitä lemmikin takia... Vaikka ei se uusi välttämättä olisi yhtään samanlainen. Mutta osittain juuri siksi se ei tunnu oikealta ratkaisulta... Kaikesta vaikeudestaan huolimatta se oli maailman tärkein otus minulle<3

Odottelen siis edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Olemassa olevan

Vierailija
4/4 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian olen hankkinut. Tai siis varannut pennun, mutta odottaa on pitänyt useampia kuukausia että ovat tulleet luovutusikään.

Yhdessä vaiheessa tuli kyllä epäusko, että ei minulla pysy eläimet hengissä, kun vuoden sisään menetin kaksi kissaa. Mutta toki olivat vanhoja jo, eiväthän ikuisesti elä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän