Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieskollega kutsui viestillä mökilleen soutelemaan ja "saunakin lämpiää"

Vierailija
04.06.2016 |

Kyseessä on ihan kiva ja asiallinen mies, ainakin työympäristössä, poikamies. Itse olen etäsuhteessa, mutta ilmeisesti kollega ei ole tästä ihan tietoinen, koska en ole töissä paljon suhteestani puhunut.

Mitä tuohon voisi vastata niin, etten nolaisi kollegaa? En olisi uskonut, että hän lähestyisi tällä tavalla.. Hieman kiusallista, vaikka kiva mies onkin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä tarjouksesta ja kerro että on muuta menoa?

Vierailija
2/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa ei ollut, se oli "avoin" kutsu.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi vaan kirjoittaa että olet varattu ja nyt ei käy.

Pillua se sulta olisi halunnut ja varmaan parin rohkaisun jälkeen laittoi viestin.

Vierailija
4/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että syömään voit tulla mutta pillua et tuu saamaan. Tollaisille vihjailijoille on laitettava heti luu kurkkuun.

Vierailija
5/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että vittua ei tipu, mutta anuksesta voidaan neuvotella. + Vaadit kunnon sakat  ja hieronnan saunassa.

Vierailija
6/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kollega on vain ystävällinen? Itselle kahdesti käynyt niin, että olen ystävieni kanssa, joille miesten viestit näytin, luullut miehen ihastuneen minuun, vaikka olivat vain ystävällisiä. Ei tuo välttämättä mitään tarkoita, joten ei kannata vastata, että mulla on mies, en tuu.

Vierailija
7/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittäisin etten ole koskaan ko. viestiä saanutkaan.

Vierailija
8/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soutelu = kullin soutelu pimpsukassa.

Vierailija
9/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa että kiität tarjouksesta, mutta olet parisuhteessa, etkä koe siksi ideaa hyvänä. Simple as that!

Vierailija
10/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihertelet seuraavan kerran hänet nähdessäsi, että miehesi ei tykkäisi asiasta, muuten kyllä tulisit. Muista samalla räpsytellä silmiä, seisoa  jalat ristissä ja kietoa hiuskiehkura sormesi ympärille. Tietenkin, jos olet ruma läski, kannattaa moinen unohtaa ellet tahdo aiheuttaa tahatonta komiikkaa. Monet asiat tässä maailmassa ovat kauniita vain hoikkien pienikokoisten naisten tekemänä.

Vierailija
11/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan kerännyt rohkeutta että uskaltaa sinua lähestyä...jotenkin sievästi sinun tulisi siitä kieltäytyä mutta miten...

Vierailija
12/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
13/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo olla ihan ystävällinen kutsukin ilman taka-ajatuksia. Mies on kuitenkin semmoinen, että ei heitä mitään härskiä läppää ja on ollut ihan asiallinen. Eikä ole osoittanut mitään ihastuksen merkkejä.

Töissä oli porukassa puhetta hänen "tiluksistaan" ja niitä siinä itsekin ihmettelin, kun on itselleen niin hienot systeemit rakentanut (tiedän paikan). Että olisiko siitä sitten saanut kimmokkeen kutsuun?

Onpa kiusallinen tilanne.. Jotain on vastattava, enkä ole vielä keksinyt, että mitä.

Ap

Vierailija
14/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla, että olisi lähettänyt saman viestin työporukalle, ei ainoastaan sinulle?

Vierailija
15/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä, mutta älä kerro etämiehellesi.

Vierailija
16/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kiitos kutsusta, mutta on nyt vähän muuta ohjelmaa. Kivaa viikonloppua sinne ja hyviä löylyjä!

Vierailija
17/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita.

Saat yhdellä puhelulla selvitettyä

-mitä hänellä tarkalleen ottaen on mielessä

-kutsuuko ainoastaan sinut vai muitakin työkavereita

-olet parisuhteessa, mutta ihan ystävinä voit toki tulla katsastamaan tilat (jos haluat)

Viestillä menee liian monimutkaiseksi.

Kerro sitten, mihin päädyit.

Vierailija
18/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla, että olisi lähettänyt saman viestin työporukalle, ei ainoastaan sinulle?

No voi tietty olla, mutta alku oli osoitettu minulle, nimellä - "moi Mirkku", seassa hymiöitä ym.

Ehkä mun pitää vain sanoa, että "kiitos kutsusta, jos koko muukin porukka töistä on tulossa, niin osallistun mielelläni".. Tai jotain. Kun tämmöisestä isommasta illanvietosta oli myös puhetta.

Ap

Vierailija
19/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. 

Minä menin ja mikä on lopputulos..  Tässä nyt rampataan siellä mökillä ihan yhtenään ja saunakin lämpiää jatkuvasti. 

Niin, että jos se etämies on rakas, älä mene... Onneksi minä olin sinkku.

Vierailija
20/39 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks et menis? Mukava mies ja hienot tilukset. Ihan kaverina voisit mennä. Vai onko niin ettei sulla ole tahtoa torjua mahdollinen lähentely?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi