Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmi ettei nuo mun pojat taida ikinä löytää naista

Vierailija
03.06.2016 |

Ovat niin nörttejä. Minusta tulisi varmasti hyvä anoppi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta poikiasi. :)

Kerro, miten naisille jutellaan.

Korosta itsevarmuuden merkitystä.

Kerro kohteliaisuudesta ja huomaavaisuudesta jne.

Kyllä hyvä äiti saa kasvatettua fiksut pojat.

Vierailija
2/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutin tuota viimeistä lausetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun samanlaiset kiltit nörttipoikani löysivät nyt jo monivuotiset tyttöystävänsä/ avovaimosa netistä ja kuntosalilta. Luulin, etteivät ikinä kohtaisi ketään, mutta toiselle se oikea tuli sittenkin Internetin maailmasta. Pelasivat pitkään samaa peliä ja puhuivat team speakissa, sitten muualla. Tapasivat ja ovat nyt pitäneet yhtä jo neljä vuotta.

Toinen rupesi opiskelun vastapainoksi lenkkeilemään ja käymään punttiksella. Tapasi siellä respassa tytön, joka nyt on jo avovaimo. Kumpikaan ei vaatinut kumppanin löytämiseen edes pisaraa alkoholia.

Vierailija
4/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuja ja kohteliaita ovat, nuorempi on tosi hyvä laittamaan ruokaakin ja toinenkin tekee itse, mutta ei niin vaativia kuin tuo nuorin, joka leipoo kakut ja tekee lasagnet ja pannupizzat alusta asti itse. Siinäpä se, kun osaavat niin paljon itse, eivät tartte kai ketään. 

Vierailija
5/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isästään ne mallin ottaa. Valitettavasti.

Vierailija
6/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, ei ne seurustele kuin tietokoneiden kanssa, eikä ulkonäköön panostaminen juurikaan kiinnosta.

Vierailija
7/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva löytää enää nykyään. 

Kasvava määrä ei edes etsi tai kaipaa. 

Vierailija
8/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuja ja kohteliaita ovat, nuorempi on tosi hyvä laittamaan ruokaakin ja toinenkin tekee itse, mutta ei niin vaativia kuin tuo nuorin, joka leipoo kakut ja tekee lasagnet ja pannupizzat alusta asti itse. Siinäpä se, kun osaavat niin paljon itse, eivät tartte kai ketään. 

Minkä ikäisiä? Mulla on 15-vee nörttityttö ja paha vävykuume päällä :-) Ei tässä taida vävystä olla vielä toivoa piitkään aikaan. Yksi orastava ihailija oli, mutta tyttö ei hänelle lämmennyt. 

Haluan sellaisen mukavan nörttivävykandidaatin, joka laittaa meidän kanssa yhdessä ruokaa <3

Vierailija
9/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt nörtillä tarkoitetaan? Mun tuntemista miehistä melkoinen osa on nörttejä: hauskoja, itseironisia, sivistyneitä miehiä, joilla riittää kyllä naisia, mutta jotka ovat aika sisällä populaarikulttuurissa eivätkä osaa ampua jäniksiä tai rakentaa taloja. Osaavat kyllä myös kokata ja pitää huolta itsestään. Pyörin mainos- ja media-alalla.

Vierailija
10/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he tykkääkin pojista.

Vierailija
11/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin nörttinä naisen pilvipiireistä amsterdamista eräästä kuntosalista jossa yhteisön sisällä oli tapana mennä pössyttelemään viikonloppuisin ja tiistaisin. Kannabis ei heikennä palautumista urheilussa kuten alkoholi.

Vierailija
12/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovatkin miehiin päin? Oletko miettinyt sitä. Ovat ehkä ahdistuneita, koska oletat heidän olevan heteroita. Älä painosta. Tunnen kaksikin tapausta, joissa molemmat veljet ovat homoja.

Vierailija
13/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans epätoivoinen äiti, ei näy pojilla tyttöystäviä, vaikka toinen jo kohta muuttaa pois kotoa. Huoneissaan nörttäävät, ovat vähän ujoja ja aika hiljaisia, koulumenestys kyllä hienoa. Ulkonäkö ei kiinnosta ollenkaan, ihan sama mitä päällä ja miten tukka törröttää. Ja ihan heteroja kyllä ovat ja ovat olleet joskus ainakin vähän ihastuneitakin joihinkin tyttöihin, mutta kun eivät saa mitään aloitetta tehtyä, tuskin tytöt edes tietävät olleensa ihastuksen kohteena. Kukapa noita nörttipoikia tulee täältä kotoa hakemaan, kun missään eivät käy. Toivoisin niin tyttöystäviä pojilleni ja tietysti joskus ihan perhettäkin, haluan niin kovasti mummoksi jonain päivänä!

Vierailija
14/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten yhdessä kommentissa jo vihjattiinkin, yhä harvempi mies haluaa parisuhdetta. Lastenlapsia hamuavat mammat hankkikoot lemmmikkieläimen.

Vierailija
15/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten yhdessä kommentissa jo vihjattiinkin, yhä harvempi mies haluaa parisuhdetta. Lastenlapsia hamuavat mammat hankkikoot lemmmikkieläimen.

No ainakin tän palstan perusteella vaikuttaa siltä, että miehen elämän tärkein tehtävä on löytää itselleen nainen, eihän täällä miehet paljon muusta kirjoitakaan. Jooh, meillä on jo koira, mutta ei se kuule ole sama asia kuin lapsenlapsi. Onneksi mulla on myös tytär, joka on sosiaalisempi ja jolla on jo vähän ollut "vispilänkaupaa" yhden pojan kanssa, joten häneen kai on toivonsa laitettava. Meidän pojat kyllä ainakin haluaa parisuhteen, näin ovat itse sanoneet ja jopa lapsista ainakin toinen haaveilee. Joten ei se pelkkä mun toive ole, eikä tietysti lasteni tarvitse alkaakaan mun toiveitani toteuttamaan. Mutta kyllä surullinen olen, jos poikani ihan yksin jäävät.

Vierailija
16/21 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustua voi joko netissä, tai harrastuksen parissa. Joskus kaveritkin on hyviä hommaamaan seurustelukumppaneita.

Vierailija
17/21 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämänpäivän suomalaispojalla on suuri riski jäädä yksin koko elämäkseen, jos ei halua panostaa ulkomaille. Esim. itäisen Euroopan, Aasian ja Etelä-Amerikan naisvalikoimaan kannattaa tutustua.

Vierailija
18/21 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poijat pamputtaa persesilmää ja sille sinä et mummeli mahda mitään. Kuvottavia tuollaiset ämmät, jotka vikisevät lapsenlapsista ihan kuin se olisi jokin perusoikeus. Vaikka pojat olisivatkin heteroja ja haluaisivat naisen elämäänsä, ei se monilta enää onnistu ja vaikka onnistuisikin, ei lapsien hankinta ole enää mikään normi-onneksi.

Vierailija
19/21 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, ei ne seurustele kuin tietokoneiden kanssa, eikä ulkonäköön panostaminen juurikaan kiinnosta.

Ei kannata turhaan kilpailla naisista, kun nuoria miehiä on niin valtavasti tyrkyllä, että naisen eteen joutuu näkemään kohtuuttoman paljon vaivaa.

Vierailija
20/21 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä poikasi ovat? Minulla tyttäriä 20-25 ikävuosien välillä ja vaikka odotankin mummoilua, toivon, että tyttöni eivät liian aikaisin "pariudu" vaan viettävät myös sinkkunuoruutta.