Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä äitisi sanoisi

Vierailija
03.06.2016 |

ja tulisiko hän sinua katsomaan jos olet sairas, joko flunssa tai vakavampaa. Itsellä vaikeampi sairaus päällä; äiti kyllä soittelee mutta vertailee vain omiin sairauksiinsa.

Toivoisin että hän sanoisi jotain tyyliin "voi kultarakas, kaikki järjestyy" ja tulisi minua katsomaan. Toisaalta muistan että lapsenakin sain kyllä särkylääkkeen ja mehua mutten koskaan halausta tai lämpöä. Jotenkin surullista :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama oli mulla lapsena. Parane pian 💛

Vierailija
2/13 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama oli mulla lapsena. Parane pian 💛

Voi, kiitos sinulle!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa keljua. Äidiltä pitäisi nimenomaan saada lämpöä ja lohdutusta. Sen särkylääkkeen voi ottaa ihan itsekin. 

Jos yhtään lohduttaa, niin laitan täältä tulemaan virtuaalisen halin. Paranemisia!

Vierailija
4/13 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoisin olevani flunssassa niin sanoisi varmaan no voi voi mistäs te nyt taas ootte senmosen saaneet, onko pikkusellakin (lapsellani) onko kuumetta entäs yskää entäs nuhaa.

Jos pyytäisin käymään sanoisi varmaan no kai me sinne sitten lähdetään mutta ei nyt just kun täytyy sitä tätä tota. Otanko koiran mukaan vai en, onko siellä kotitöitä paljon.

Vierailija
5/13 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole enää äitiä, mutta on hoitanut mua henkisesti hyvin, vaikka joutunut olemaan fyysisesti töissä, kun olin lapsi. 

Ap:lle pikaista paranemista. Toivottavasti sairaus päästää sinut mahdollisimman helpolla. 

Vierailija
6/13 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ei tulis eikä soittais. Saattais märehtiä asiaa itsekseen, mut mitään tukea ei heruis. Tsemppiä sulle ap!!

Vierailija
7/13 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on vaan tuollaisia..empatiakyvyttömiä.Jätä se omaan arvoonsa ja keskity itseesi.

Vierailija
8/13 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa keljua. Äidiltä pitäisi nimenomaan saada lämpöä ja lohdutusta. Sen särkylääkkeen voi ottaa ihan itsekin. 

Jos yhtään lohduttaa, niin laitan täältä tulemaan virtuaalisen halin. Paranemisia!

Kiitos sinullekin

Haluaisin ymmärtää äitiäni ja hänen sukupolveaan ja sitä kautta lapsuuteni rakkausvajetta. Mutta että nytkään hän ei osaa tuon vertaa näyttää välittämistään (?)

Ap

Vierailija
9/13 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sentään sait mehua ja särkylääkkeen.. Mun äiti on ollut aina vihainen kun sairastan, se ei raukka osaa ilmaista huoltaan muuten, se osoittaa sen suuttumuksena. Olen sairastanut lapsena ja nuorena jonkin verran, ihan sairaalahoitoa vaativia juttujakin, ja äidillä oli nuoruudessani tapana epäillä/vähätellä, ei oikein tahtonut viedä lääkäriin. Silloin tuntui tosi pahalta ja vaikealta, nykyään olen käsittänyt, että hän on varsin rajoittunut tunneilmaisultaan ja kokenut itse nuorena tosi rankkoja juttuja, mutta myös sen, että onneksi voin itse nyt äitinä toimia toisin. Kun oma lapseni on kipeä, otan hänet syliin tai kainaloon, ja hoivaan, annan myötätuntoni ja teen parhaani että olo helpottaisi.

Vierailija
10/13 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun kävit katsomassa minua, kun olin saattohoidossa. Olet vahva tyttö, joka pärjää.

Miss You Mum.

Vierailija
11/13 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sentään sait mehua ja särkylääkkeen.. Mun äiti on ollut aina vihainen kun sairastan, se ei raukka osaa ilmaista huoltaan muuten, se osoittaa sen suuttumuksena. Olen sairastanut lapsena ja nuorena jonkin verran, ihan sairaalahoitoa vaativia juttujakin, ja äidillä oli nuoruudessani tapana epäillä/vähätellä, ei oikein tahtonut viedä lääkäriin. Silloin tuntui tosi pahalta ja vaikealta, nykyään olen käsittänyt, että hän on varsin rajoittunut tunneilmaisultaan ja kokenut itse nuorena tosi rankkoja juttuja, mutta myös sen, että onneksi voin itse nyt äitinä toimia toisin. Kun oma lapseni on kipeä, otan hänet syliin tai kainaloon, ja hoivaan, annan myötätuntoni ja teen parhaani että olo helpottaisi.

Juuri näin minäkin haluan omille lapsilleni toimia. En voi kuvitella tilannetta etten ryntäisi heidän avukseen vaikka toiselta puolelta maailmaa jos apua ja lohtua tarvitsevat.

Ap

Vierailija
12/13 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ikinä halailtu, tuntuisi naurettavalta, mutta lämpö ja välittäminen näkyy muuten.

Jos joku on sairas, hänestä huolehditaan: onko lääkettä, ruokaa, puhtaita vaatteita ja lakanoita. Pitääkö viedä roskat, käydä asioilla, tarvitseeko kyytiä (kun ei voi itse ajaa), mitä apua tarvitsekin, esim. juuri nyt äitini käy aamuun illoin voitelemassa selkääni ja kävi apteekissa, ennen kuin sain lääkärinajan.

Kukaan ei käytä toisten apua väärin, mutta jokainen osaa pyytää apua kun tarvitsee, ja myös saa!

Vierailija
13/13 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ikinä halailtu, tuntuisi naurettavalta, mutta lämpö ja välittäminen näkyy muuten.

Jos joku on sairas, hänestä huolehditaan: onko lääkettä, ruokaa, puhtaita vaatteita ja lakanoita. Pitääkö viedä roskat, käydä asioilla, tarvitseeko kyytiä (kun ei voi itse ajaa), mitä apua tarvitsekin, esim. juuri nyt äitini käy aamuun illoin voitelemassa selkääni ja kävi apteekissa, ennen kuin sain lääkärinajan.

Kukaan ei käytä toisten apua väärin, mutta jokainen osaa pyytää apua kun tarvitsee, ja myös saa!

Lisään vielä tekstiini, että vaikka meillä ei halaillakaan eikä taaperoajan jälkeen ole vamhempien sylissä istuttu, välimme ovat kuitenkin avoimet ja lämpimät, se näkyy molemmin puolin puhetavassa ja teoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme