Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viekö lapsenne huomenna opettajille muistamisen?

Vierailija
03.06.2016 |

Täällä voi olla jo aiheesta ketjuja, mutten nyt jaksa etsiä. Eli muistavatko opettajiaan? Jos, niin miten.. Kukkia, suklaata? Me ollaan yleensä annettu jotain, mut tänä vuonna taidetaan jättää väliin..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyn kortin vie. Luokka on ostanut yhteisen lahjan.

Vierailija
2/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoululainen vie luokanvalvojalle ja yhdelle aineenopettajalle kukkia. Hän itse haluaa, koska nämä opettajat ovat "niin kilttejä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysiluokkalainen vie ruusun ja kortin ja seiskaluokkalainen myös. Hänellä vaihtuu opettaja ensi vuodeksi ( käy erityiskoulua)

Vierailija
4/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuttu yhteislahjaan

Vierailija
5/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ysit ostaa porukalla kaikille kouluntyöntekijöille ruusut, joten minä en sitten viitsinyt niitä hankkia. Meidän tyttäret on vielä ala-asteella ja haluavat muistaa opettajaa hauskalla lahjalla, joten pussista löytyy kortti ja mansikka-amppeli.  

Tyttärien mielestä tuo on hauska lahja, joten sillä mennään. Eikä jää nurkkiin pölyttymään ja jos ei itse tykkää voi antaa eteenpäin..

Vierailija
6/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat muistettiin jouluna lahjoin. Keväällä muistetaan osaa ja yrityisesti niitä ketä lapset haluaa muistaa. Rahaa mennyt tarpeeksi vuosien varrella lahjontaan, että ei vaan enää huvita.

Vierailija
7/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie, oma ope ei ole edes enää huomenna paikalla.

Vierailija
8/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi yrttiä viedään + kortti. Opettaja on allerginen, joten kukkia emme vie. Tavaroita taas en tykkää ostaa.