Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä lehden tilaisin?

Vierailija
03.06.2016 |

Olen 40-vuotias nainen. Lapseton. Ei pihaa eikä puutarhaa. Ei kokkausta eikä matkustelua. Viinitkin osaan juoda ilman Viini-lehteä. Mulle on tullut aiemmin Me Naiset, Anna, Kodin kuvalehti, Eeva. Suositelkaa jotain hyvää! Irtonumerot on usein (ellei oo tarjouksessa) niin kalliita, ettei viitsi ostaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä terveys?

Vierailija
2/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lehden mukana tuli kaunis ja kallis kaulariipus. Se

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitä miettinyt. Ja mikä se joku hyvä olo on? Ap

Vierailija
4/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lollo on kova.

Vierailija
5/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin.

Vierailija
6/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti E L L E.

Vierailija
7/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää tilaa mitään muuta lehtiä kuin Hesaria. Ns. naistenlehtiä ostan irtonumeroina, jos ovat tarjouksessa, kuten nykyään usein ovat, ja jos sisältä vaikuttaa mielenkiintoiselta. Jos tilaa vuosikerran, niin siinä tulee monta täysin tyhjänpäiväistäkin lehteä. Samat julkkikset joka lehdessä. Ei kiinnosta. Meikkiohjeita jopa Kotiliedessä. Ei kiitos!

Aika usein luen ET:tä, Vivaa ja Omaa aikaa, mutta nämäkin suht. asiapitoiset lehdet ovat alkaneet vähitellen laskea tasoaan, samoin kuin Kodin kuvalehtikin. Lehdet ovat alkaneet muistuttaa muinaisia Anttilan luetteloita. Kaikkien pikkuilmoitusten ja mainosten seasta on joskus vaikea löytää todellista luettavaa. Jos ja kun kohdalle satun, ostan ruotsalaisia ja saksalaisia lehtiä kielitaidon ylläpitämiseksi. En niiden sisällön takia, sillä useimmat ovat monta kertaa pahempia juorulehtiä kuin suomalaiset lehdet.

Vierailija
8/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lollo on kova.

Kyseistä lehteä ei valmisteta enää

Vierailija
9/9 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset