En enää kestä miestäni! Pää hajoaa!!
Huh, oon nyt niin tunnekuohuissani, että varmaan kukaan ei saa selväksi pointtiani...
Ollaan perhe, yksi lapsi, alle kouluikäinen. Käyn vuorotöissä jossa hyvinpaljon viikonloppu töitä, nyt olen kuitenkin lomalla.
Olisin huomenna halunnut mennä kaverini luo iltaa viettämään, tulee paljon myös muita kavereita joita en oo nähnyt aikoihin.
No, mitä tekee mies? Suuttuu tietysti lähdöstäni...! Ei varsinaisesti kiellä lähtemästä, mutta ilmoittaa marttyyrimaisesti jäävänsä sitten yksin tekemään lapsen kanssa kotitöitä. Ja että hän sitten lähtee ensiviikonloppuna viihteelle, vaikka tietää ettei me sitten perheenä lomalle päästä, koska samaan aikaan ei meillä lomaa ole tänä vuonna.
Teenkö väärin jos lähden?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Noin siinä käy kun hankkii lapsia
Miten lapsi tähän liittyy?
Ikävää käytöstä mieheltäsi. Mene ihmeessä ja vietä hauska ilta ;)
Arvovalinta, pysyy sinkkuna ja ei tee sinappikoneita = voipi mennä niin kuin huvittaa....idiootti puolisot samaan kategoriaan...
Miksi mies ei päästä? Eikö kaikille tee hyvää käydä välillä näkemässä muitakin ihmisiä, kavereitaan? Ahdistavaa tuollainen. Jos et kestä, niin vaihtoehtoinasi on selvittää asiaa miehen kanssa, mennä vastusteluista huolimatta tai jos et oikeasti kestä, niin eroa.
Et tee väärin. Mutta miehesi pilasi jo sun illan.
Jos mies kerta pääsääntöisesti hoitaa ja kasvattaa lasta (niin kuin minä teen, kun mies töissä) niin ymmärrän miehesi reaktion. Sitä odottaa yhteisiä vapaita et pääsee perheen kanssa touhuilemaan saatika puolison kanssa tai vihdoin ja viimein puoliso voisi olla lapsen kanssa. Riippuu toki tilanteestanne paljon.
Sinä saat tietysti mennä ja anna miehesi mennä seuraavana viikonloppuna! Ihme ongelma sulla, jos mieluummin pidät hauskaa kavereidesi kanssa kuin miehesi kanssa, niin miksi et voi päästää miestäsi viihteelle? Minä lähtisin lupaa kyselemättä, jos puolisoni olisi viihteellä edellisenä viikonloppuna!!!! Ihme tyyppi olet!
Noin siinä käy kun hankkii lapsia