Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimoni tykkääkin miehistä

Vierailija
03.06.2016 |

Olen huomannut outoja merkkejä avovaimossani.Olemme olleet yhdessä 4-vuotta ja ikinä kumpikaan ei ole ollut miehen kanssa sängyssä,eikä muutenkaan kumpikaan ole tuntenut mitään vetoa miehiin, mutta nyt olen katsellut hänen omituista käytöstä jo muutaman kuukauden, puhelinta hän on alkanut piilottamaan ja tekstiviestejä en ole saanut nähdä.Olemme vannoneet rehellisyyttä, mutta hän ei tunnusta mitään,vaikka sain katsoa eilen hänen puhelintansa ja näin mitä seksi viestejä hän oli sen miehen kanssa kirjoitellut salaa minulta.Hän alkoi väittämään, että tämä mies on hänen uusi työkaverinsa, mutta itse tiedän ketkä hänen työkaverinsa ovat ja ketkä ei ja työkavereiden kanssa tuollaisia ei puhuta.Nyt olen muutenkin jo niin sekaisin,että en tiedä mitä teen, miten pääsen asiat selvittämään hänen kanssansa? Hän aikoo lähteä pois nyt koko viikonlopuksi kotoa,enkä ole varma onko hän kertonut totuuden minulle, minne aikoo lähteä, ei edes välitä meidän koirasta ja ennen aina halunnut olla koiran luona, eikä juossut ympäriinsä ennen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanu kunnon kyydit 

Vierailija
4/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus käy sillätavalla, että seksuaalisuus muuttuu.Varmasti pitää sinusta ihmisenä edelleen ja saatte sovittua asiat.

Vierailija
5/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan sonni nussi sen heteroksi. Tuttu juttu.

Vierailija
6/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakkovaihe päättymässä. Kuin nuolisi eteismattoa. Kyllästyttäähän tuollainen pelleily.

Vierailija
7/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joskus käy sillätavalla, että seksuaalisuus muuttuu.Varmasti pitää sinusta ihmisenä edelleen ja saatte sovittua asiat.

Haha...seksuaalisuuteni juuri muuttui...taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi