Miksi suomalaisnaiset kuvittelevat olevansa tasokkaampia kuin ulkomaalaiset?
Kommentit (9)
Mistä päättelit tuon ajatuksesi helmen? :D
Monissa maissa on kauniita naisia ja - ONNEKSI - jopa kauniita miehiä.
Pahoitteluni sinulle ulkonäöstäsi, ap.
Miehethän ne tässä kuvittelevat olevansa parempia kuin ulkomaalaiset :D Vetävät herneet nenään kun tänne tulee komeita miehekkäitä, tummia ja tulisia Lähi-Idän uroksia seksikkäine nenineen...
Meillä on todella korkea koulutus globaalisti ajatellen. Tiedämme oikeutemme, käymme töissä ja elätämme perhettä yhdessä miesten kanssa. Voimme elää myös yksin, erota, mennä naimisiin kenen kanssa haluamme, saada lapsia tai olla saamatta.
Jos ulkonäköä tarkoitat niin kauneus on katsojan silmissä. Mun lähi-idästä olevat tutut ihailee suomalaisten vaalea ihoa, punastumista, pisamia ja luomia ja vaaleita hiuksia. Maantienvärisetkin on heidän mielestään blondeja. Ihminen ihailee semmoista mitä itsellä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Miehethän ne tässä kuvittelevat olevansa parempia kuin ulkomaalaiset :D Vetävät herneet nenään kun tänne tulee komeita miehekkäitä, tummia ja tulisia Lähi-Idän uroksia seksikkäine nenineen...
Ei minua se haittaa, että he tänne nenineen tulevat, mutta tulisivatpa rahoineenkin. Ulkomainen mies on kuin kotimainen nainen - suomalaisen miehen työstä elantonsa saava.
Riippuu mihin vertaa. Saksalaiset ovat samalla tasolla, somalialaisiin ei voi edes verrata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua se haittaa, että he tänne nenineen tulevat, mutta tulisivatpa rahoineenkin. Ulkomainen mies on kuin kotimainen nainen - suomalaisen miehen työstä elantonsa saava.
Naiset tekevät puolet maan töistä ja melkein kaikki kotityöt. Pahoittelen tietämättömyyttäsi.
No jos suomalaista vertaa vaikka ranskalaiseen tai espanjalaiseen niin suomalainen ei pärjää. Mutta lyhyeen ja miehensä rahoilla elävään thaimaalaiseen verrattuna kyllä suomalainen vie leikiten voiton. Ja yleensä noita vertailuja tehdään juuri siihen suuntaan.
Koska niillä on koulutus ja tasa-arvo.