Hyvinkäällä ammuttu poliisi sairastunut leukemiaan :(
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sille, joka jaksoi kopioida jutun tähän! Koskettava tarina. Ihan järkyttävän pitkään Heidi joutui olemaan sairaalassa, yli kolme vuotta!
Ole hyvä :) Oli pitkä, hyvä juttu, mutta hankala kopioida. Toivottavasti siitä saa jotenkin selvää...
Miten voi olla...?!?! Kuinka noin kova kohtalo on hänelle suotu. 😠🙁 Ei ole Jumalaa ja jos on niin on aika sairas p****! Kunpa itse muistaisin olla välittämättä niistä pienistä vastoinkäymisistä, kun tuollaista voi pahimmillaan olla. Voimia hänelle, taas kertaalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisukkuudella ei syöpää voiteta. Legendaarinen "suomalainen sisu" tekisi muuten tämän maan kansalaiset syöpää sairastamattomiksi.
Ei siitä haittaakaan ole. Auttaa varmasti paljon enemmän paranemisprosessia kuin tuollainen vitun ankeuttaja.
Ymmärrä nyt, että kaikista syöpäsairauksista ei parane.
Ymmärrän sen oikein hyvin koska molemmat vanhempani kuolivat syöpiin. Asian ymmärtävät myös kaikki muutkin ilman että joku pahanilmanlintu sitä raakkuu.
t. 16
Kamalaa.. :( toivottavasti selviää tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisukkuudella ei syöpää voiteta. Legendaarinen "suomalainen sisu" tekisi muuten tämän maan kansalaiset syöpää sairastamattomiksi.
Ei siitä haittaakaan ole. Auttaa varmasti paljon enemmän paranemisprosessia kuin tuollainen vitun ankeuttaja.
Leukemia ei onneksi kuulu niihin.
Kiitos jutun kopioineelle.
Alkoi ihan itkettää, toivottavasti Foxell selviää. Jos minä jotakuta suomalaista ihailen, niin todellakin Foxellia. Luin melkein alusta asti hänen blogiaan enkä voi kuin hämmästellä hänen rohkeuttaan. Itse olisin samassa tilanteessa jättänyt leikin monta kertaa kesken.
Voimia ja enkeleitä Heidille. <3
Vierailija kirjoitti:
Mutta toisaalta on paljon kaunista, Foxell sanoo.
Tämä lause laittaa kyyneleet silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hemmetti! Jos tuosta vielä selviää, niin ei voi kuin ihailla! On se sitkeä mimmi.
Joka paikassa itkevää, sankariksi leimautuvaa henkilöä? Ihan oma moka, liivit on ihan syystä olemassa ja niitä kuuluu käyttää vaikka kuumat ovatkin. Maailmassa on niin paljon enemmän minun ihailuni ansaitsevia ihmisiä. Jokainen kontrollialalla työskentelevä tuntee riskit. Ihan sotilaista palomiehiin.
Lisäisin vielä, ettei syövästä selviytyminen ole aina sitkeydestä kiinni. Riippuu aika pitkälti myös syövästä...
Jokainen tekee virheitä, myös sinä! IHAN JOKAINEN!!!!! Ja aina ei ne liivitkään auta!
Ja sitkeä voi olla myös henkisesti! Tiedän kyllä mitä syöpä tarkoittaa! Mene tekemään opetustyötäsi muualle. Mummoni kuoli syöpään ja kuljin taipaleen vierellään. Siinäpä todellinen sankari, viidestä lapsesta kuoli neljä. Yksi jäi, isäni. Puhu mulle syövästä :/
Voit ihailla ketä vaan haluat, mutta mä ihailen tätä poliisia, ja se siitä! Tajusi varmaan tuohon työhön lähtiessään mitä voi tulla vastaan! Mutta nauti sinä siellä, varmasti kärsii vielä niin kovin, että jopa sinä tulet olemaan tyytyväinen.
En usko, että selviää tästä. Ja jollain tapaa tuo leukemia kyllä liittyy tähän ampumiseen ja sen seurannaisiin. Kroppa ei enää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on paska mäihä sillä naisella. Mutta sisukas se on, selättää leukemian jos kuka.
Joo, sisullahan siitä paranee. Ja jos ei parane, on sisuton luuseri vai?
Kiitos kopioijalle.
En itke koskaan, mutta kyseisen poliisin kohtalosta luettuani itkin. Julma teko henkisesti sairaalta nuorelta mieheltä. Toivon, että Heidi Foxell toipuu verisyövästäään, pystyy vielä kävelemään ja kovat kivut voidaan turruttaa hänelle sopivilla lääkkeillä.
Surupusero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on paska mäihä sillä naisella. Mutta sisukas se on, selättää leukemian jos kuka.
Joo, sisullahan siitä paranee. Ja jos ei parane, on sisuton luuseri vai?
Onneksi leukemiaa pystytään hoitamaan sairauden rajuudesta huolimatta. Toivon, että kyseinen poliisi toipuu myös leukemiasta.
t. Verisyöpäpotilas
Voi samperi :( Toivottavasti selviää tästäkin koettelemuksesta ja pääsee jatkamaan kyttähommaa.
Vierailija kirjoitti:
No voi hemmetti! Jos tuosta vielä selviää, niin ei voi kuin ihailla! On se sitkeä mimmi.
Just,sairastuneet siis kuolevat vain koska eivät olleet tarpeeksi sitkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leukemia ei onneksi kuulu niihin.
Minun tätini parani leukemiasta :) en voi käsittää miten paljon tälle heidille on sattunut kaikkea niin pahaa. Miksi?? Pitää olla tyytyväinen omaan elämäänsä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa itkevää, sankariksi leimautuvaa henkilöä? Ihan oma moka, liivit on ihan syystä olemassa ja niitä kuuluu käyttää vaikka kuumat ovatkin. Maailmassa on niin paljon enemmän minun ihailuni ansaitsevia ihmisiä. Jokainen kontrollialalla työskentelevä tuntee riskit. Ihan sotilaista palomiehiin.
Lisäisin vielä, ettei syövästä selviytyminen ole aina sitkeydestä kiinni. Riippuu aika pitkälti myös syövästä...
Jokainen tekee virheitä, myös sinä! IHAN JOKAINEN!!!!! Ja aina ei ne liivitkään auta!
Ja sitkeä voi olla myös henkisesti! Tiedän kyllä mitä syöpä tarkoittaa! Mene tekemään opetustyötäsi muualle. Mummoni kuoli syöpään ja kuljin taipaleen vierellään. Siinäpä todellinen sankari, viidestä lapsesta kuoli neljä. Yksi jäi, isäni. Puhu mulle syövästä :/
Voit ihailla ketä vaan haluat, mutta mä ihailen tätä poliisia, ja se siitä! Tajusi varmaan tuohon työhön lähtiessään mitä voi tulla vastaan! Mutta nauti sinä siellä, varmasti kärsii vielä niin kovin, että jopa sinä tulet olemaan tyytyväinen.
Ei minua kenenkään kärsimykset tyydytä. Maailma on vain täynnä ihan oikeita tragedioita, jotka ohitetaan olkia kohauttamatta. Foxell ei ole millään lailla poikkeuksellinen; paitsi avun ja tuen määrällä laskettuna.
Tuntuu niin perkeleen tekopyhältä, kun oikein itku silmässä rukoillaan jaksamista tuollaiselle ja samalla järkyttävämpiä tragedioita tapahtuu joka ikinen päivä, eikä samat ihmiset korvaansa lotkauta.
Olen Foxellin blogia käynyt katsomassa ja järkyttynyt siitä paskapuheen määrästä, sekä kirjoitustaidon olemattomuudesta. Nainen on kärsinyt kamalan työtapaturman ja sairastunut karuun sairauteen. Kumpaakaan en vähättele tippaakaan. Mutta epäselvää on, miksi hän on niin paljon urheampi, niin paljon enemmän kärsinyt, ja ansaitsee niin paljon enemmän kuin muut tapaturmista, väkivallanteoista tai sairauksista kärsivät?
Minä en ole syöpäsairas, enkä vammautunut. Läheisissäni on kumpaakin, mutta he eivät silti tarvitse moista kaanonia. Huomiota ja varoja ei tarvitse monikaan yksittäinen ihminen, vaan sairaudet, ihmisten kurjat olosuhteet, väkivallan ennaltaehkäisytyö yms. Ne tarvitsevat palstatilaa ja rahoitusta. Ei heidifoxellit "rohkeutensa" tai "sisunsa" vuoksi. Tosiasiassa meillä useimmilla on vahva tahto elää, siinä vaiheessa kun kuolemalla uhataan. Se ei ole mitään epätavallista, vaan perin normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus valitettavasti niinkin. Ilmeisesti joillain menee nyt tämä aspekti hieman tunteisiin. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei varmaan kannata lukea kommentteja, koska suutut joka toisesta mielipiteestä.
Minä olen vielä hengissä erittäin huonosta verisyöpäennustuksestani huolimatta ja olen ollut vuosia sairauslomalla toiselta ihmiseltä saamani kantasolusiirron jälkeen. Käänteishyljintää on ollut todella paljon.
Sisukkuudesta ja sitkeydestä puhuvat tarkoittavat hyvää eivätkä he ole loukkaamassa kyseistä leukemiapotilasta, joten pyydän, että jätät mielestäni turhat hyökkäykset pois.
Ihan kamalaa :( Mutta vahvistaa entisestään teoriaani siitä että vierasesineiden laittaminen kroppaan voi aiheuttaa syöpää. Olen seurannut kahta tapausta, joissa selvä yhteys aiempaan leikkaukseen/onnettomuuteen (syövät harvinaisissa, samoissa paikoissa kuin aiemmat operoidut kohdat)
Kiitos sille, joka jaksoi kopioida jutun tähän! Koskettava tarina. Ihan järkyttävän pitkään Heidi joutui olemaan sairaalassa, yli kolme vuotta!