Mitä ostan miehelle vuosipäivälahjaksi pienellä budjetilla, vinkkejä?
Työttämänä ei ihan hirveästi ole varaa ostella mitään, mutta joku pieni juttu (n. 20-30 euroa) olisi kiva ihan näin muistamisen kannalta. Huomasin nimittäin, että mies oli ostanut minulle etukäteen jo skumppaa ja suklaata (äärettömän harvinaista häneltä, jopa niin harvinaista että olen aivan häkeltynyt ja liikkiksissä). Synttärit, joulut ja muut menee ohi ilman mitään ja siksi hössötän tässä nyt jonkun vuosipäivän perään.
Ikää 40 vee. Tavaraa hänellä on jo vaikka muille jakaa ja vähän sellainen "äijä", ettei perusta mistään hömppäjutuista (esim. hierontakorit, tuoksut, rasvat, vaatteet, romanttiset yllätykset tms.). Harrastuksia ei juuri ole, kun tekee töitä niin paljon ja viinaksista ei perusta.
Olen huono keksimään hänelle lahjoja, mutta kun kerran mies on nähnyt kerrankin vaivaa, niin jotain pitäisi keksiä jo senkin takia että että muisti ensinnäkään :D
Aikaisemmin yritin lahjoa häntä kaikenlaisilla hyötylahjoilla ja yllätyksillä, mutta reaktio oli sama kuin olisi vienyt pussillisen ruuveja.
Lahjavinkkejä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Oma tehty lahjahan on paras. Käytä suutasi, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ja olen ihan tosissani.
Tuo osasto pelaa ilman lahjomistakin erinomaisesti, joten muunlaisia vinkkejä kaivataan :)
Ap.
Anna miehellesi oikein hyvä lahja mutta älä osta mitään. Edellisen kanssa samoilla linjoilla.
M
Hyvä puukko (ja tämä ei sisällä mitään piilomerkityksiä). Se on ihan käytännöllinen lahja. En tosin tiedä minkä hintaisia ovat.
Suunnittele treffit vuosipäivälle. Meette piknikille ja nautitte yhdessäolosta. Mieluummin tälläinen tekeminen kun joku materia toiselle.
Ei mitään krääsää, varsinkaan kun hän ei siitä pidä. Tuo piknikki olisi hyvä, tai syömään tai kahville meno tai jos maksaa liikaa voisitko laittaa kotona jotain ruokaa mistä mies pitää tai leipoa kakun ja keittää kahvit? Hankala antaa vinkkejä kun en tiedä mistä miehesi pitää.
No miten olisi ihan miehen lempiruokaa, siis ehdotonta suosikkia, suosikkijuoman kanssa nautittuna?
Leffailta tai panoilta siihen päälle. Kelpaisi kelle tahansa miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä puukko (ja tämä ei sisällä mitään piilomerkityksiä). Se on ihan käytännöllinen lahja. En tosin tiedä minkä hintaisia ovat.
Ja naiselle rikkalapiosetti ja neulontapuikot? Käytännöllisiä lahjoja nekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään krääsää, varsinkaan kun hän ei siitä pidä. Tuo piknikki olisi hyvä, tai syömään tai kahville meno tai jos maksaa liikaa voisitko laittaa kotona jotain ruokaa mistä mies pitää tai leipoa kakun ja keittää kahvit? Hankala antaa vinkkejä kun en tiedä mistä miehesi pitää.
Hihi kuulostaa kamalalta, mutta en minäkään oikein tiedä mikä olisi "se juttu", josta hän ihan erityisesti ilahtuisi. Ei oikein osaa ilmaista itseään, tai kertoa mistä pitää erityisesti. No yhden tiedän, että rakastaa rahaa ja rahan saamista, mutta periaatteesta en rupea ketään rahalla lahjomaan.
Tykkään itse romanttisisita asioista ja olen usein leiponut ja tehnyt juuri hänen mieliruokiaan tai esim. tehnyt pitkän kaavan selkä- ja niskahieronnan tai vastaavaa. Hän on pahimman luokan viilipytty tai minä odotan liikoja, mutta mitään reaktiota ei kuulu. Hän ei varmaan oikein osaa / halua ilmaista itseään tuolla saralla. Vienyt vähän omaakin panostamisen halua asioihin. Nyt olisi kuitenkin loistava tilaisuus kannustaa häntä jatkamaan samalla linjalla ;)
Älä vaan kerro mistä miehesi pitää, mitä hän harrastaa, tai oikeastaan yhtään mitään miehestäsi. Hyvän lahjavinkin antaminen on paljon helpompaa ilman taustatietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma tehty lahjahan on paras. Käytä suutasi, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ja olen ihan tosissani.
Tuo osasto pelaa ilman lahjomistakin erinomaisesti, joten muunlaisia vinkkejä kaivataan :)
Ap.
Ehkä sinun mielestä mutta sellaista miestä ei olekaan joka ei positiivisesti yllättyisi jostain parisuhdeperustyöstöstä poikkeavasta Emmanuel-hetkestä.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan kerro mistä miehesi pitää, mitä hän harrastaa, tai oikeastaan yhtään mitään miehestäsi. Hyvän lahjavinkin antaminen on paljon helpompaa ilman taustatietoja.
No mainitsin jo tuolla ylempänä ettei harrastuksia juurikaan ole ja työnteko on miehelle tärkeää, joten tylsä tuosta on keksiä oikein mitään. Kotona puuhailee aina jotain autojen ja työkoneiden kanssa, mutta työkaluja ja rekennuskrääsää hänellä on vaikka muille jakaa ja ei tarvise minun pennosiani esim. lahjakorttien tms. muodossa.
Kalastus on meidän yhteinen juttu, mutta minä aktiivisempana kalastajana olen ostanut todella kattavan valikoiman ennen työttömyyttä erilaisia kalavehkeitäkin ja uistimia. Niitä ei tarvita lisää.
Osta kilo suklaata ja syö se suruusi jos miehesi ei ilahdu siitä. Win-win
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Oletko sitten kyseisen alan ammattilainen, ja kaikki temput jo tehty niin et voi tuoda mitään uutta tuolle osastolle?
Hanki itsellesi työpaikka. Siitä on iloa molemmille.
Lahjanaru jonka solmit itsesi ympäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Jotkut seksikkäät alusvaatteet itsellesi ja yllä mainittu. Ei voi mennä vikaan.
-M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Jotkut seksikkäät alusvaatteet itsellesi ja yllä mainittu. Ei voi mennä vikaan.
-M
-No ehkäpä tämä turvallinen linja on paras, nyt kun näin monta miestä on samaa vinkannut. Hyvää ruokaa, musiikkia ja romantiikkaa. Ei kai voi ainakaan pahasti mennä metsään :)
Tykkäsin muuuta aikaisemman kirjoittajan lahjanaru-ideasta. Rupesi väkisin hymyilyttämään :)
Siinä olisi jotain söpöä, että ensin ruuat ja sitten raottaa esim. paidan helmaa ja kivat uudet alusvaatteet ja vyötäröllä lahjapakettinaru. Hihi...