Pienijalkaiset!!
Mistä te pienijalkaiset naiset löydätte kenkiä? Itselläni koon 35 jalka ja mistään ei tahdo löytyä kenkiä... Haluaisin myös, että kengät olisivat tukevat ja hyvät jalassa, eikä mitkään h&m kymmenen euron lipsuläpsyt.
Kommentit (20)
Lasten osastolta + käyn n.6 kertaa vuodessa kiinassa työmatkalla
Kuinka pitkä olet? Sinulla on samankokoinen jalka kuin tytölläni oli n. 10 vuotiaana...
Zaralla on kivannäköisiä lastenkenkiä, jotka eivät näytä lapsellisilta.
Joo lastenosastolta olen usein ostanutkin tai tilannut netistä!
Oi, pääsispä itekkin kiinaan kenkäostoksille!!
AP
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet? Sinulla on samankokoinen jalka kuin tytölläni oli n. 10 vuotiaana...
167cm olen. Haha kaikki kaveritkin aina vitsailee mun jalankoosta..
Kiitos vinkistä! Pitääpä mennä Zaraan!
AP
Täällä toinen 35 kokoinen. Aika harvoin ostan kenkiä, mutta mitä olen katsellut niin nettikaupoista löytyy jonkin verran, esim Nellyltä. Myös Zalandosta olen muistavinani, että olis pienempiä kokoja. Lenkkarit ja tennarit ostan ihan tavallisista kaupoista, joko kokona 36 tai sitten lastenosastolta, mutta korkkareiden suhteen netti on parempi ja laajempi valikoimaltaan. Ja on esim avokas himpun verran liian iso niin päähän saa laitettua aina jonkinlaista täytettä :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen 35 kokoinen. Aika harvoin ostan kenkiä, mutta mitä olen katsellut niin nettikaupoista löytyy jonkin verran, esim Nellyltä. Myös Zalandosta olen muistavinani, että olis pienempiä kokoja. Lenkkarit ja tennarit ostan ihan tavallisista kaupoista, joko kokona 36 tai sitten lastenosastolta, mutta korkkareiden suhteen netti on parempi ja laajempi valikoimaltaan. Ja on esim avokas himpun verran liian iso niin päähän saa laitettua aina jonkinlaista täytettä :D
Korkokengät on aina ne haastavimmat löytää :D Nellystä ja Zalandosta oonki tilaillu, nyt olis hakusessa mustat nahkaset ballerinat, mutta misään ei oo näin pientä kokoa..
AP
Vagabondilla on joissain malleissa 35, ovat vieläpä oikeasti pientä kokoa.. mä käyn nykyään jättämässä muutamaan hyvään kenkäkauppaan yhteystiedot, jotta voivat heti soittaa, kun tulee pieniä kokoja ja etsimiäni malleja. Useimmat tilaa kokoa 35 yhden ainoan parin, jos niitä valmistetaan. Yleensä sit lastenosastoilta löytyy lenkkarit, tennarit ja joskus balleriinoja (aikuiseen makuunkin sopivia). Marketeista olen löytänyt muutamat talvikengät. Korkkareiden suhteen olen luovuttanut; hölskyvät ja liian löysät... ja ulkomailla pidän silmät auki.
Zarasta vinkannut; en ole ap, mutta olen 155 cm (:
Minulla on 37-koon, vaikka olen 175cm pitkä ja 35v ikäinen aikuinen, ja kavereideni ala-asteikäisillä tyttärilläkin on jo isommat jalat kuin minun eli 38-39 kokoista löytyy :D
Miehet jaksaa innostua näistä minun pienistä siroista jaloista, ei tule muuta mieleen kuin että tässä maassa yllättävän paljon pienijalkaisuus-fetistimiehiä kun kaikki oudotkin miehet kiinnittää niihin huomion ja kehuu että harvinaista että naisella on noin kauniit pienet jalat tänä päivänä kun kaikilla kauheita räpylöitä ja kanootteja! Outoa.
9 jatkaa vielä: itse asiassa minun kaikki tasapohjaiset rantasandaalit ovat kokoa 36 ja jotkut kengistä 36,5 mutta useimmat paremmat merkkikengät siis 37.
Kuinka pitkä on jalkateränne senteissä kokoa 35 käyttävät?
Aliexpressiltä löytyy jopa 34 kokoisia naisten kenkiä, laadusta en tiedä mutta eikös nuo kaikki kengät tehdä köyhien maiden hikipajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Joo on se hassunhauskaa kun aikuisella on pieni jalka. Oliko tarpeellinen kommentti?
Kiitos paljon kaikille vinkeistä!
Pitää toi vagabond tsekata myös.
Jalan mittaa kyselevä: voin mitata pian, kunhan oon kotona :DD
AP
Minusta pienijalkainen nainen on sellainen jonka kengän koko on 38 tai alle. Siis tänä päivänä kun jalkojen koot ovat kasvaneet.
Kengän kokoa 37 käytetään mallikokona valokuvissa koska siinä on täydelliset mittasuhteet. Siihen kokoon ei vaan näytöslavojen mallit enää mahdu ja ole mahtuneet varmaan kohta pariin kymmeneen vuoteen koska 180-senttisillä naisilla on keskimäärin 40-42 koon jalka :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on se hassunhauskaa kun aikuisella on pieni jalka. Oliko tarpeellinen kommentti?
voihan sen kääntää niinkin että ton yhden tyttärellä on sitten 20-vuotiaana kasvanut kengän koko 45een jos nyt lapsena on jo 35 kokoinen! :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voihan sen kääntää niinkin että ton yhden tyttärellä on sitten 20-vuotiaana kasvanut kengän koko 45een jos nyt lapsena on jo 35 kokoinen! :DDDD
Totta muuten :D ot, mutta onko nuorten keskipituus oikeasti venähtänyt parissa vuodessa paljon? En viitsi kertoa pituuttani mutta ollessani yläasteella (olen nyt 21v) en edes ollut lyhyimmästä päästä, mutta kävin vähän aikaa sitten kotikaupungissani ja kävelin vanhan yläasteeni ohi - jösses! Lyhyin penska jonka näin oli varmaan minua päätä pidempi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta muuten :D ot, mutta onko nuorten keskipituus oikeasti venähtänyt parissa vuodessa paljon? En viitsi kertoa pituuttani mutta ollessani yläasteella (olen nyt 21v) en edes ollut lyhyimmästä päästä, mutta kävin vähän aikaa sitten kotikaupungissani ja kävelin vanhan yläasteeni ohi - jösses! Lyhyin penska jonka näin oli varmaan minua päätä pidempi :D
Oon huomannu ihan saman! 14-vuotiaat on mua päätä pidempiä... :D
Vierailija kirjoitti:
Italiasta ;D
Ääh, noh hyvä tekosyy varata lomamatka, pitää saada kenkiä! :D
AP
Lastenosastolla tavarataloissa ja marketeissa saattaa olla hyviäkin vaihtoehtoja. Myös hyviä jaloille löytyy, ei tosin ne halvimmat vaihtoehdot.