Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy mitä tahansa MGTOW mieheltä

Vierailija
02.06.2016 |

vastaan asiallisiin kymysyksiin asiallisesti

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko mielestäsi kaikki naiset samanlaisia? Entä miehet?

-Ei, eivät ole

Koetko että nainen ei luontaisesti voi rakastaa?

-en

Ovatko kaikki naiset vain rahan perässä?

-Ei, ei ole. Toisaalta kaikki haluavat mieluumin rikkaan kuin köyhän kumppanin sukupuolesta riippumatta

Oletko ikinä ollut hyvässä parisuhteessa?

-Olen

Tottakai, jos saisi täydellisesti saman kumppanin, mutta voisi olla varma siitä, että talous on turvattu, niin jokainen valitsisi sen, että talous on turvattu. Välillä en MGTOW-jutussa vain ymmärrä sitä, että jokaisen miehen oletetaan olevan naisen näkökulmasta niin samanlainen, että sen voi sitten lennosta vaihtaa, jos tulee parempituloinen (tai muuten "ylemmällä oksalla") vastaan. Samaistutko siis ajatukseen siitä, että jokainen vaihtaa sen hyvän parisuhteen aina paremman statuksen perässä?

Olin muuten itse 25 ensimmäistä vuotta elämästäni sinkku, koska koin parisuhteen hyvin rajoittavaksi. Koen niin edelleenkin, mutta samalla koen, että saan siitä enemmän kuin menetän. Olen silti 100% sitä mieltä, ettei kenenkään tarvitse olla minkäänlaisessa suhteessa missään vaiheessa, jos ei huvita. En siis arvostele elämäntyyliä vaan ehkä niitä MGTOW-videoita, joita on tullut nähtyä, joissa toinen osapuoli haluaa automaattisesti aina edetä suhteissaan kuin videopelissä aina tasolta seuraavalle hyppien.

Ja niin kerro siis, mitä mieltä olet Roosh V:stä. Joku toinenkin tuolla kysyi.

Vierailija
22/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että meitä MLWCF-miehiä on muitakin!

Miten kissasi ovat jaksaneet helteellä? Omani vaan makaavat eikä ruokakaan oikein maistu.

-MLWCF-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma, että olet mies?

Vierailija
24/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi MGTOW miehet eivät voi olla parisuhteessa? Minusta tuntuu ristiriitaiselta puhua omia teitään kulkevista miehistä ja samalla edellyttää haluttomuutta parisuhteeseen. Ikäänkuin pariutunut mies ei voisi kulkea omaa tietään ja olla onnellinen valitsemastaan tiestä.

Ei voi. Miestä ajaa eteenpäin kova seksuaalinen vietti ja pariutuminen on vaan esteenä sille.

Eli MGTOW aate ei usko ihmisten yksilöllisyyteen ja sen mukaan kaikki miehet ovat samanlaisia ja miehille on vain yksi tapa kulkea omia teitään, ja tämän tavan määrittelee MGTOW aate?

Kulkevatko MGTOW miehet todella omia teitään, vaiko MGTOW aatteen nokkamiesten sanelemia teitä?

Vierailija
25/25 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla naispuolisia ystäviä?

Olen itse 23 v nainen ja elänyt n 4 v sinkkuna. Miespuolisia ystäviä on paljon ja seksiäkin on. Parisuhde ja sen mukana tulevat yhteenmuuttamiset ja romantiikka eivät oikeen tunnu omilta jutuilta. En silti halua määritellä itseäni tämänhetkisen tilanteen mukaan vaan olen ihan avoin ajatukselle että ehkä joskus olen parisuhteessa. Parisuhteen aikana ja varsinkin sen päättyessä on vähän turhan paljon draamaa että ei jotenkin jaksa lähteä siihen. Mielestäni miehet ovat ihania mutten halua sitoutua (parisuhteeseen) vaan ennemmin viettää aikaa kavereiden ja omien harrastusten parissa.

En julista tätä omaa ajatustani tai elämäntyyliä ni ikinä missään, ja siksi tuntuu välillä hassulta että mgtow miehet tekevät niin. Miksi siitä pitää tehdä numero? Minä en myöskään pidä lapsista, mutten julista itseäni vapaaehtoisesti lapsettomaksi.

Point being, ei ikinä tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu, miksi pitää julistautua ehkä väliaikaisesti joksikin, joka kaiken lisäksi on monelle ihan luonnollinen tila? Vai olenko käsittänyt koko mgtow jutun väärin?