Mikä on "oma juttusi"?
Joku life couch sanoi lehdessä, että semmonen pitäis nykyään olla. Mikäs teidän intohimo on?
Kommentit (36)
Taide (monessa eri muodossaan), puutarhurointi, tapahtumien järkkäily. :) Tykkään omasta rauhastani mutta sitten tykkään kestitä ystäviä täysillä.
Transsukupuoliset naiset fetissinä.
Ruusut. Opiskelen psykoterapeutiksi, mutta harkitsen kukkakauppaa.
Tatuoinnit ja vintage-tyylinen pukeutuminen (olen mies).
Perseshortsiteinien ja parikymppisten fitnessmimmien peppujen skannaaminen ostoskeskuksen portaissa.
Metsässä liikkuminen, puutarhan hoito. Tykkään myös siivoilla omassa rauhassa ja samalla naukkailla olutta
Teatteri ja kirjoittaminen, niissä olen hyvä. Teemoista jos puhutaan, niin linnut ja lentäminen kiehtovat äärettömän paljon.
Luonnossa liikkuminen. Koiran kanssa pyrin käymään päivittäin mettässä parisen kilsaa vähintään nuuhkureissuja tai sitten vitonen reipasta kävelyä. Lisäksi vaeltamiset, muttei mulle tänä kesänä kuin viikonlopun reissuja Nuuksioon tms.
Vastapainona sitten hevikeikoilla käynti. Kyllä arki unohtuu, kun pääsee päätään paukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku life couch sanoi lehdessä, että semmonen pitäis nykyään olla. Mikäs teidän intohimo on?
Koira. Ilman sitä elämäni olis paljon ilottomampaa. Ihanaa kun on joku joka ei koko ajan vaadi, on vaan vilpittömästi iloinen
- swing-tanssi (lindy hop)
- av
- lenkkeily, sali, ryhmäliikunta
- syöminen
- nukkuminen ja löhöily
- koiravideot netissä
Jooga.