Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BEATLES vs ROLLING STONES?Kumpi voittaa?

Vierailija
02.06.2016 |

Tekeekö rollarit ite kaikki kappaleensa?Tykkääkö joku aidosti niitten biiseistä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne nyt sentään on jo lyönnyt pillit pussiin?

Vierailija
2/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Beatlesien työläiskarjut potkivat ihan kunnolla Rollareitten yliopistohomojen perseitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen kumpaakin. Rollareilla uskomattoman pitkä ura ehkä hitusen karkeampi soundi verrattuna Beatleseihin. Beatles on aivan omaa luokkaansa, sääli, että homma hajosi sisäisiin riitoihin jo 60-luvulla. Kumpikin bändi legendaarinen.

Vierailija
4/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Tosi tuore aihe hei! Olisko muita 60-luvun kuumia muistoja?

Vierailija
5/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rollarit? Ei tod, muistaakseni jossain festivaaleilla soittavat piakkoin, missä myös Paul McCartney ja Bob Dylan ym. pitkän linjan muusikoita.

Vierailija
6/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beatlesin ikivihreät on kyllä ihan omaa luokkaansa!

Vierailija
7/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollarit hintsusti mielestäni kovempi. Tykkään kovasti myös beatleseistä. Jotenkin rollareiden raskaus ja tietty särmikkyys iskee vielä kovemmin.

Rollareiden paras albumi: exile on main street

Beatles: white album

Vierailija
8/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rollarit? Ei tod, muistaakseni jossain festivaaleilla soittavat piakkoin, missä myös Paul McCartney ja Bob Dylan ym. pitkän linjan muusikoita.

Rollarit?No ei kun Beatles:-DDD

Vierailija
9/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollarit olen nähnyt livenä ja hyvin potki vanhoilla ukoilla. Paul McCartneyn näin myös stadikalla. Herkisti katsoa Hey Juden aikana Lennon taustakankaalla. Legendaarisia bändejä molemmat. Itse pidän Rollareiden musiikista enemmän mutta Beatles oli merkittävämpi ja musiikkinsa monipuolisempaa.

Vierailija
10/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tästä asiasta ei voi ikinä liikaa keskustella.

Sinä voit rauhassa kuunnella sannia ja Mikael gabrielia, enkä puutu siihen.

Vierailija
11/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beatlesilta olen kuunnellut lähes kaikki studiolevyt ja Sgt Pepper on todellakin ehkä 60-luvun paras rocklevy. Rollareilta sen sijaan tiedän vain muutamia yksittäisiä biisejä, eli Beatles on siis voittaja. Saattaa kieltämättä kuulostaa jännältä sellaisen jätkän suusta joka kyllä diggaa kovasti esim. KISSin ja AC/DC:n 70-luvun tuotannosta (KISS on ehkä kaikkien aikojen suosikkibändi muutenkin) :D

M22

Vierailija
12/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rollarit olen nähnyt livenä ja hyvin potki vanhoilla ukoilla. Paul McCartneyn näin myös stadikalla. Herkisti katsoa Hey Juden aikana Lennon taustakankaalla. Legendaarisia bändejä molemmat. Itse pidän Rollareiden musiikista enemmän mutta Beatles oli merkittävämpi ja musiikkinsa monipuolisempaa.

Sama täällä stadionilla on tullut nähtyä Rollarit ja myös Paul McCartney.

Toivottavasti Rollarit tulis vielä joskus Suomeen.

Vierailija
13/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paul McCartney pääsee laulaessaan vielä todella korkealle nuoteista. Moni ei enää tuossa iässä pysty samaan.

Vierailija
14/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rollarit hintsusti mielestäni kovempi. Tykkään kovasti myös beatleseistä. Jotenkin rollareiden raskaus ja tietty särmikkyys iskee vielä kovemmin.

Rollareiden paras albumi: exile on main street

Beatles: white album

Juu, samoin!

Vierailija
15/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, nyt ei kyllä osunut sinne päinkään. Mutta siksi alkoi naurattaa, kun muistan lukeneeni että fanit väittelivät verisesti aiheesta jo silloin 60-luvulla. Rollarit vai Beatlet? Valitse puolesi! :DD

Vierailija
16/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Beatles on maailman paras yhtye nyt ja aina. Beatles oli ilmiö, joka mullisti koko musiikkiteollisuuden - ensimmäinen yhtye, joka paitsi sanoitti ja sävelsi, myös esitti itse omat kappaleensa. Rolling Stones ei pääse lähellekään samaa millään asteikolla.

Joku sanoi olleensa Maccan konsertissa stadikalla, oliko se joskus 2000-luvun keskivaiheilla? Ollaan oltu varmaan samalla keikalla :)

Vierailija
17/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, nyt ei kyllä osunut sinne päinkään. Mutta siksi alkoi naurattaa, kun muistan lukeneeni että fanit väittelivät verisesti aiheesta jo silloin 60-luvulla. Rollarit vai Beatlet? Valitse puolesi! :DD

:D no niinhän se oli silloin ja vielä nykyäänkin. Niin legendaarisia ovat nämä bändit että vielä 50 vuotta myöhemminkin käydään samaa keskustelua. Ja uudet sukupolvet tulevaisuudessakin. Minäkin olen niin nuori, vaippahousu olin kun lennon kuoli, silti löysin Beatlesit ja rollarit.

Vierailija
18/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollarit ihan musiikillisin perustein.

N43

Vierailija
19/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollareitten musiikkipuolesta ovat vastanneet pääasiassa Jagger/Richards, mutta ovat soittaneet myös muotten biisejä.

Vierailija
20/26 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolling Stones ehdottomasti. Beatles biiseista en oo oikeen ikina tykanny. Kummallista rallatusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi