Lesbouden lisääntymistutkimuksen jälkeen miesten haukkuminen somessa räjähti käsiin
Tutkimusta käytetään lyömäaseena kuinka kauheita miehet ovat eikä miehillä näinollen ole enää mitään arvoa. Miltä teistä tuntuisi lukea taukoamatta kuinka kelvottomia ja ihmissaastaa te olette.
Tämäkö on se ilmapiiri missä haluatte elää, kroonisessa miesvihassa.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
T. Mies, jota somessa panetellaan
Niin, tällaista vähättelyä sitä seuraa aina. Mikäköhän siinä on? Pelkääkö lähteä purkamaan yhteiskuntamme sisäänrakennettua miesvihaa?
Julkaisun jälkeen näin lähinnä keskusteluja naisten huoruudesta.
Ehkä te sit ootte ansainnut sen vihan?
Vierailija kirjoitti:
Feminismi pähkinänkuoressa.
Vierailija kirjoitti:
Uhrin syyllistämistä Sinun mielestä varmaan raiskauskin on raiskatun syytä.
Itse olen jo vanhempi mutta ensinnäkin ihmetyttää että niin moni alle 30v naisista olisi kiinnostunut naisista. Minua ei kyllä kiinnosta.
Mutta toisaalta ymmärrän naisten kiinnostumisen naisista kun seuraa esim netistä mitä miehet naisilta vaatii. Suuseksiä ja anaaliseksiä ja vapaata elämää miehelle hurvitella ns kavereiden kanssa. Jos tosielämä on sellaista niin esim läheisyys, kumppanuus ja seksi on kauniimpaa ja houkuttelevampaa naisen kuin miehen kanssa.
Eikös täällä ja monessa muussa paikassa ollut alkuvuodesta kirjoituksia, joissa sanottiin että Väestöliiton sun muiden kannanotot ovat naisvihaa? Silloin ei ollut naisilla kivaa, mutta ovatko nämä naiset sitten rehellisiä itselleen ja ovat haukkumatta miehiä? Epäilen.
Olen samaa mieltä. Puretaan kaikki seksismi kerralla. Naisviha, miesviha ja transsukupuolisiin kohdistuva syrjintä/viha ovat yhtä ja samaa ilmiötä. Tästä on haittaa kaikille.
Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
T. Mies, jota somessa panetellaan