Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä suuttui, kun kieltäydyin kaason tehtävästä..

Vierailija
02.06.2016 |

Ystäväni oli jo valinnut erään toisen yhteisen ystävämme kaasoksi ja tämä oli suostunutkin, mutta nyt he ovat riidoissa keskenään ja kaaso on ilmottanut, ettei halua olla tämän takia kaasona.

Nyt ystäväni pyysi minua kaasoksi, muuten olisin varmasti suostunut, mutta olen raskaana ja laskettu aikani on joulukuussa kuin myös ystäväni häät. Pahimmassa tapauksessa olisin siis laitoksella häiden aikaan. Tai vaikka en olisikaan niin en usko, että viimeisillään raskaana tai just synnyttäneenä selviytyisin kaason tehtävistä.

Kerroin tälle ystävälleni myös syyt, miksi en voi toimia kaasona, mutta tästä huolimatta hän veti todella suuret kilarit ja haukkui mut maanrskoon, miten en ajattele kunitseäni jne. ja ettei tarvitse tulla heidän häihin ollenkaan ym.

Nämä häät tulevat olemaan siis lapsettomat eikä myöskään vauvat ole tervetulleita, jo tämä todennäköisesti estäisi osallistumiseni häihin, mikäli vauva olisi jo syntynyt riippumatta siitä olenko kaaso vai en.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ois suostunut ihan jo siitä syystä, että olin kakkosvaihtoehto

Vierailija
22/22 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummastelijoille tiedoksi: Tämä tapahtuu Porvoossa. Siellä parhaat ystävät aina raivostuvat silmittömästi, kun jotain poikkipuolista ilmenee. Siellä kukaan ei tunne läheisiä "ystäviään", että osaisi ennakoida mitään. Kaikki tulee aina suurena yllätyksenä.

No ei ole tapahtunut Porvoossa. Tämä kyseinen ystäväni ei ole minulle se läheisin ystävä, mutta silti tärkeä minulle. Olisin luultavasti suostunut kaasoksi, jos en olisi raskaana, siitä huolimatta, että olisinkin ollut vasta kakkosvaihtoehto. Tämä ystäväni ei suutu aina kaikesta verisesti, mutta häiden lähestyessä on tullut huomattua, että paljon useammin hän on suuttunut ja välillä ihan turhastakin.

Ystäväni ei tiennyt raskaudestani pyytäessään minua kaasoksi, kun raskaus on vielä sen verran alussa, ettei olla siitä haluttu ulkopuolisille kertoa, koska takana on kaksi keskenmenoa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme