Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA oikeasti, veristä vuotoa...

Vierailija
24.02.2006 |

mulla alkoi nyt raskausviikko 40 ja äsken tulin vessasta ja oli tullut vähän verta, pienesti on supistellut ei mitään kivuliasta..onkohan verinen vuoto sitä mistä olen lukenut kun synnytys alkaa niin verisuonet alkaa katkeilla ja tästä johtuis..onko muilla kokemusta asiasta...soittelen kyllä polille mutta turvaudun aluksi teihin itse asiaan kokeneisiin...istun ja odotan vastauksia, kiitos...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja limatulppaa alkaa tulla. Voipi olla synnytys lähellä. Noilla viikoilla ei liene kuitenkaan syytä paniikkiin, lapsi on valmis tulemaan. Odottele rauhassa, onnea matkaan!!

Vierailija
2/3 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

veriviiruja tai verta muuten suht vähän, kyse lienee siitä, että limatulppa on alkanut irrota.

Jos vuoto sen sijaan on ohutta, enemmän " puhdasta" verta muistuttavaa ja sitä tulee vähän kuin menkoissa, voi olla jostain vakavammastakin kyse (pahimmassa tapauksessa istukan irtoaminen, repeäminen). Yhteys ehdottomasti sairaalaan!

Tsemppiä loppuodotukseen! Toivottavasti se on limatulppa ja pääset pian tositoimiin.

Nimim 40+5 ja KYPSYTTÄÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun irtos limatulppa niin tuli samalla hieman punertavaa vuotoa. Voihan olla että siä on painetta ja jos vauva on niin laskeutunut että kalvot puhkee, ni sitten ne vedet menee ja voit ihan rauhassa senkin jälkeen tehdä lähtöä sairaalaan. Ei mitään hengenhätää varmasti ole. Veden menon jälkeen yleensä alkaa sit ne poltot tulemaan. Jos siis synnytys alkaa vesien menolla. Mulla lalkoi supistuksilla. Itsellä ei muistaakseni tullut verta. Kuinka paljon sitä tuli ja oliko se kirkasta vai minkä väristä. Kertokaapa muut jos teillä kokemusta tälläisestä enemmän.

T: Sh opisk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi