Meneekö kellään muulla pinna 32-vuotiaan kanssa?
Pelkkää kurlinkia ja lätkäälätkäälätkää vaan koko elämä.
Kommentit (17)
Meni tyhjäämään säästöpossunsa ja ostaa paukautti Bemarin. Just joo. Niitä autoja kun on jo lastenhuoneen lattia täynnä. Nyt sitten mököttää, kun ei ole enää rahaa Legoihin ja muuhun kivaan. Joo-o, kyllä se pitäis tuossa iässä alkaa oppia, että raha ei kasva puussa.
Kun sais jotenkin kiinnostumaan tuosta urheilusta kuitenkin. On vähän ohkaset nuo hauikset. Mites muilla samanikäisillä?
Kyllä kai tämäkin vaihe vaan pitää jaksaa...
Olen huono äiti. En kestänyt omaa uhmakasta enää ja annoin sen toiselle naiselle hoidettavaksi. Toivottavasti osaa kasvattaa paremmin.
Meillä nukkuu pitkään ja ei kovin usein kilju, joskus jotain pientä valitusta tulee. Imee jopa " tuttia" vielä sillointällöin.
mutta yhden 28 veen kanssa menee! ainakin välillä.
Ikä ei näytä auttavan asiaa, jos teillä on hankalia yli kolmekymppisiä.
Unikoulu sentäs toimi,tassuttelu on meidän juttu.
Sohvalla vaan ottaa ilmakylpyjä, vaatii jatkuvaa huomiota ja jos pullon ottaa pois, niin syntyy hirveä huuto.
Sanoo ensin joo ja juu.
Tekee sitten kuitenkin niinkuin itse haluaa.
Mikä tohon auttaa? Onko ohimenevää? Annanko jo adoptoitavaksi??
Saan jo vähän omaakin aikaa, ei roiku koko aikaa tisseissä kiinni, ja muutenkin viihtyy jonkun verran itsekseenkin (!), ja mikä parasta, alkaa saada sosiaalisia kontakteja muihinkin kuin muhun. T: nimim aika tekee tehtävänsä!!
Saatana, kohta lähtee kaikkine pulloneen, minen rupee hyssyttelemään!!
Mulla on 28 vuotias uhmaikänen ja tämän ketjun luettuani pelkään, ettei helpota ihan lähiaikoina.
Vierailija:
Unikoulu sentäs toimi,tassuttelu on meidän juttu.
Vuorovaikutussuhteenne on mennyt vikaan ja siitä saat nyt kärsiä.
Vierailija:
Vuorovaikutussuhteenne on mennyt vikaan ja siitä saat nyt kärsiä.
Entäs toi vatsantoiminta? Onks jotain allergiaepäilyjä?
Matokuuri kannattaa aina. Samantien voit pesasta sen myös kirppu- ja täishampoilla, varmuuden vuoks.
ootteko kokeillu vieroitusta?