Kaveri antoi kissalleen nimen Roska, minusta törkeää
Vaikka kissa sisaruksineen löytyi roskiksesta hylättynä. Ei kenenkään nimi silti saa olla Roska? :(
Kommentit (22)
Ehkä tämä on viittaus televisiosarja The Officeen (us), jossa on kissa nimeltä Garbage(=roska).
Ei kissoja kiinnosta mikä niiden nimi on.
Jos Roska saa hyvää huolenpitoa niin turha pahoittaa mieltään.
No höpö höpö. Lemmikkien nimeämisessä parasta on, että voi antaa hassujakin nimiä ilman että kukaan (!) voi loukkaantua tai kärsiä asiasta! Varmasti suloinen pikku Roska kaverillasi. :)
Hauska ja söpö nimi varsinkin tuon historian takia. Älkää triggeröitykö kaikesta niin helposti. Oletko feministi ja elämässäsi ei ole ollut yhtään vastoinkäymistä?
Hauskin kuulemani kissan nimi oli Pommi.
Mitä väliä? Eikös kissanristiäisiä yleisestikin pidetä kaikkein turhimpina tapahtumina.
Mun nuorempi kissa on Pikku Piru, nykyään Pikkis. Ja Pikku Piru on nimi jonka olen myös eläinlääkäriä varatessa ilmoittanu.
Ihan sama minkä nimen antaa kissalle. Se on kissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minkä nimen antaa kissalle. Se on kissa.
Sanopa tuo kissafanaatikolle, niin johan tulee poru. Heille kissa menee jopa oman lapsen ohi.
Minä tiedä yhden kissan, jonka nimi oli Matti ja Teppo (siis Mattijateppo)
Heh, kerran oli minulla työkaveri joka oli antanut lemmikkiensä nimiksi Yrpä ja Illu. Oli kuulemma herättänyt huomiota kerrostaloalueella kun oli heitä huhuillut kotiin...
Yhdellä tutulla on ruskeankukertava Tuhnu-kissa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä tutulla on ruskeankukertava Tuhnu-kissa.
Saiko Tuhnun päästää tarvittaessa pihalle?
En antaisi omalle kissalle tuollaista nimeä. Ansaitsee jotain kauniimpaa 🐺
Vierailija kirjoitti:
Heh, kerran oli minulla työkaveri joka oli antanut lemmikkiensä nimiksi Yrpä ja Illu. Oli kuulemma herättänyt huomiota kerrostaloalueella kun oli heitä huhuillut kotiin...
Pulttiboisista pöllitty idea.
Tänään yksi löytökissa sai virallisesti nimen Raasu.
Mites toi eräs nimeltä mainitsematon bloggaaja ja kissa nimeltä Mymmeli von FFFFjoku
Minusta 0/5.