Olen MMORPG-mies, mulla ei ole aikaa naisille
Kommentit (12)
Minä olen MMORPG-nainen eikä ole aikaa miehille. Ei niitä kyllä kiinnostaisikaan joten ihan hyvä näin.
Olen MMORPG nainen eikä mulla ole aikaa MMORPG:lle. Pitää varmaan hylätä parisuhde ja/tai työpaikka.
Olen MMORPG-nainen, ja minulla on hyvä työpaikka, parisuhde, perhe ja sosiaalinen elämä. Näinkin voi olla, deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Olen MMORPG-nainen, ja minulla on hyvä työpaikka, parisuhde, perhe ja sosiaalinen elämä. Näinkin voi olla, deal with it.
Et ole MMORPG-nainen.
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti raidaa.
Mitä MMORPG:tä pelaatte? Minä en niitä jaksa enää, mutta Overwatchia on tullut pelailtua suht kiimassa viikon verran.
Olen MMORPG-nainen ja mulla on tosielämässä aikaa yhdelle MMORPG-miehelle ja MMORPG-elämässä useammallekin.
Mä olen MLWCF-mies. Man living with cats forever. Jos jollakulla on nokankoputtamista, painukoon matkoihinsa. Mulle ja mun kissoille ei vittuilla.
Pitäisiköhän MLWCF-miehille perustaa joku vertaistukisivusto. Ei ole näkynyt. Meitä kuitenkin on paljon, kun olemme kyllästyneet kissattomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen MLWCF-mies. Man living with cats forever. Jos jollakulla on nokankoputtamista, painukoon matkoihinsa. Mulle ja mun kissoille ei vittuilla.
Pitäisiköhän MLWCF-miehille perustaa joku vertaistukisivusto. Ei ole näkynyt. Meitä kuitenkin on paljon, kun olemme kyllästyneet kissattomuuteen.
Siis miehet, joilla on kissoja, ovat kyllästyneet kissattomuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miehet, joilla on kissoja, ovat kyllästyneet kissattomuuteen?
Kissattomuuteen kyllästyttyään ja kissan hankittuaan miehestä tulee MLWCF-mies, mikäli tosissaan aikoo viettää loppuikänsä kissojen kanssa. Kissaton elämä oli kyllästyttävää. En halua kokea sitä enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole MMORPG-nainen.
Selitä itsellesi ihan mitä haluat, että olosi on parempi ;)
Ja raidaa ei tarvitse verenmaku suussa vaan voi valita miellyttävän, aikuisista koostuvan Suomi-killan, joka ymmärtää, ettei joka ilta vaan voi ja jonka raidausajat on Suomen aikaa ja inhimilliset.
Ehta luolamies :D