Fb, ja tykkäykset
Tämä on pienen pieni asia, mutta ärsyttää silti koska olen itsekkin "pieni ihminen". Vaihdoin pitkästä aikaa profiilikuvan, jossa olen oikeasti tosi nätti, eli kuva on onnistunut. Yleensä mulla on semmosia aika arkisia. No, ärsyttää siis se, kun kukaan ei kommentoi että hyvä kuva, ootpa nätti, hyvin onnistunut tms. Tykkäyksiäkään ei oo ylettömästi. Mie kun ite tykkään ja tykkään kehua toisten kuvia, ja aika monestihan näissä kehutaankin ja kutsutaan nättimykseksi jne. Varmaan kuulostaa lapselliselta joo, kukapa ei tykkäis että itseäänkin joskus kehutaan, eikä niin että minä vaan kommentoin kivoja asioita. Pyh, kohta en tykkää mistään! Tai kenestäkään :D
Kommentit (4)
En ainakaan itse tarvitse kenenkään hyväksyntää/ tykkäämisiä facebookissa. Riittää ihan se että hyvöksyn itse itseni sellasena kun oon. Siksipä en vaihda profiilikuvaanikaan just koskaan!
Ei tässä siitä ollut kyse etten hyväksyisi itseäni, vaan siitä että kyllä minäkin tykkäisin saada niitä kivoja kommentteja, kun sillä positiivisella kommentoinnilla minä jatkan eteenpäin hyvän kierrättämistä tälleen kliseisesti sanottuna. Ei muakaan enää huvita tykätä ja kommentoida muiden kuvia. Enkä siis vaihtele koko aikaa profiilikuvaa tai poseraa duckfacena. Sanoinhan että tää on pieni asia mikä ärsyttää, mutta ärsyttää silti.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan itse tarvitse kenenkään hyväksyntää/ tykkäämisiä facebookissa. Riittää ihan se että hyvöksyn itse itseni sellasena kun oon. Siksipä en vaihda profiilikuvaanikaan just koskaan!
Sama. Oikeastaan en tarvitsisi koko fb:a muutoin kuin erään yhteisön kanssa viestimiseen.
Mua taas ärsyttää ja vähän hävettääkin että mun päivitykset saa aina hätinä sen kymmenen tykkäystä. Ei kavereitakaan tosin ole kuin 100. T. Se nolo kaveriton