Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tummapiirteisyys oikeasti vetoavampaa miehellä kuin vaaleapiirteisyys?

Vierailija
02.06.2016 |

Onko miehen hiusten ja silmien värityksellä väliä?

Onko tummapiirteisyys oikeasti vetoavampaa miehellä kuin vaaleapiirteisyys?

Kyllä
57.58%
Ei
42.42%
Ääniä yhteensä: 33

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh.

Näin viiskybäsenä mummuna olisin havaitsevani tässä jonkinlaisen muutoksen. Minun nuoruuvessani vuonna kuokka, kirves ja sirppi, naiset kuolasivat tummapiirteisten, etelämaalaisten näköisten miesten perään. Nyt nämä minun ikäiset tsirpukat ovat niitä rääkyviä pubiruusuja bling-bling-farskuissaan ja narutopeissaan allit ja ellit pursuten.

Yhä enevä naisjoukko taitaa ihailla nykyään tuollaista 'brittityyppiä' eli vähän vaaleampaa, sini- harmaa- tai vihreäsilmäistä, kastanjanruskeat tai punertavat tai vaaleat hiukset. Saa olla jopa luonnonkiharaa. 

Liekö sitten ylitarjonta 'etelämaalaisten' näköisistä miehistä tämän muutoksen aiheuttanut, ne eivät enää tunnu jännämiehiltä, eksoottisilta. 

Vierailija
2/34 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Kyllä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiusten väristä puhutaan, niin niin vaaleat hiukset ja ruskeat silmät on ne mistä itse pidän vähiten sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
4/34 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea/vaaleahkot hiukset ja siniset/harmaat/vihertävät silmät ok!

Ei ole koskaan kiinnostanut tummat miehet.

Vierailija
5/34 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään vaaleista miehistä, jos se vaaleus yhdistyy tuuheaan karvankasvuun (hiukset, parta). Usein vaaleilla miehillä on heikko parrankasvu, ja koska pidän parroista, katson ehkä keskimäärin useammin tummien miesten perään. Ruskeat silmät ei ole mieleeni, mielummin siniset tai vihreät!

Vierailija
6/34 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras yhdistelmä on tummat hiukset ja siniset/harmaat silmät. Myös vihreät voivat olla ihan kivat, mutta ruskeat silmät itselleni turn off. Vaaleatukkaiset eivät yleensä oikein kiinnosta, mutta silti todennäköisemmin, jos on vaaleat hiukset ja siniset silmät kuin jos on ruskeat hiukset ja ruskeat silmät.  Näin yleisesti kohdallani, mutta pitää aina muistaa, että poikkeus vahvistaa säännön.. ;)

Vierailija
7/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat hiukset ja ruskeat tai tumman siniset silmät.

Vierailija
8/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on jännempiä

Vierailija
9/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset silmät ja vaaleat hiukset miellyttää omaa silmää eniten. Pohjois-eurooppalainen mies voittaa mennen tullen etelän karvakädet

Vierailija
10/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tummuus tekee miehestä miehekkäämmän.

Vierailija
11/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät, musta tukka, lyhyt parta. Hyvin harvoin treffailen muita, vähintään kaksi kolmesta pitää täyttyä 😄. Onneksi en asu suomessa niin tarjontaa löytyy 😎.

Vierailija
12/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma mies on miehekäs.

Vierailija
13/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut tulla vastauksista jo ilmi, että tätä ei voi yleistää.

Itse en pidä tummista, enkä ihan vaaleista. Silti jonain päivänä saattaa tulla vastaan albiino johon rakastun ensinäkemältä.

Se on ihmisestä kiinni, ei jostain värimaailmasta. Vähän sama kuin kertoisi ettei pidä miehistä jotka käyttävät punaisia vaatteita.

Vierailija
14/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään irkkutyyppisistä punapäistä joilla on harmaat silmät ja mustat ripset/ kulmat.

Vierailija
15/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumma mies on miehekäs.

170cm pituisenakin(ko). Kyllä tuo tilanne on muuttumassa hiljalleen. Totuuden tullessa ilmi..

Vierailija
16/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä kunhan pysytellään suomalaisessa vaihtelevuudessa, eli selkeästi ulkomaalaisennäköiset, reilusti pohjoiseurooppalaisista piirteistä poikkeavat eivät vain viehätä minua. Ainoa poikkeus on arabejen nenä, koska olen nenäfriikki.

Vierailija
17/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat hiukset ja siniset silmät on paras. Tummista miehistä en pidä.

Vierailija
18/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma mies on kyllä seksikäs...

Parta kuultaa ajeltunakin ihon läpi, usein tummalla on myös ihanan miehekkäät rintakarvat ja käsikarvat.

Vaalea tahtoo aina näyttää samankokoisen tumman miehen rinnalta hintelältä ja valjulta.

Vierailija
19/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumma mies on miehekäs.

170cm pituisenakin(ko). Kyllä tuo tilanne on muuttumassa hiljalleen. Totuuden tullessa ilmi..

Mikä vika on 170 sentin pituudessa? Itselle ainakin 170cm on mieluisampi kuin 180cm, yltää halaamaan ja pussailemaan paljon kätevämmin!

T. 164cm

Vierailija
20/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gary Grantin tai Tauno Palon väritys on mieleeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan