Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moikkaatko kaikkia naapureitasi?

Vierailija
02.06.2016 |

Kerro myös mikä on asumismuotosi.

Moikkaatko kaikkia naapureitasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa, en moikkaa enää alakerran naapuria joka on ilmeisesti jotenkin henkisesti sairas, koska ei ikinä moikkaa takaisin ja juoksee ohi rapussa jos sattuu tulemaan samaan aikaan. Muuten moikkaan kyllä jokaista joka rapussa kulkee.

Vierailija
2/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriin muuttanut "mies" vastasi minulle "voi vittu mikä muija" ja vanhat miehet taas ahdistelivat hississä teininä, joten en tervehdi tuntemattomia miehiä, etteivät he väärinymmärrä tervehdystäni iskuyritykseksi. Yleensä moikkaan kaikkia naapureita, tuota epäkohteliasta ja huonosti kasvatettua wt-miestä lukuunottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, myös sisäpihalla niitäkin, joita en tunne eli saattavat olla vastapäisestä talosta, jonkun vieraita tms. Minusta kuuluu hyviin tapoihin.

T. Kerrostaloasukas Helsingin keskustan liepeiltä

Vierailija
4/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, kuuluu hyviin käytöstapoihin. Olen nuorempi joten minun kuuluu tervehtiä ensin. Olenkin tosi hyvissä väleissä naapureiden kanssa (vanhempia pariskuntia) ja sain mm ilmaiseksi parkkipaikan käyttöön, kun olen kuulemma niin mukava:)

Vierailija
5/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lup turvallisuutta lun tervehditään. Se satunnainen pyörävaraskin saattaa miettiä toisen kerran kun tajuaa että hänet on nähty pihassa.

Vierailija
6/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään. Ei kiinnosta paskasakki.

Vierailija
7/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun omakotialueella. Tervehdin kaikkia ikään ja kokoon katsomatta, jos vastaan tulevat ulkoillessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan