Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisparien lapset kasvavat kieroon

Vierailija
02.06.2016 |

Eivät osaa edes pissata seisaaltaan.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016060221666336_uu.shtml

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy siihen että pitäisi osata pissata seisten on... ?

Vierailija
2/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti olen oman poikani opettanut pissaamaan seisaaltaan. Olen myös opettanut muiden lapsille seisaaltaan pissaamista sillä työskentelen päiväkodissa.

T. Nainen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas. Kun oikeasti se istualtaan pissaaminen on kaiken lisäksi miehelle parempi vaihtoehto fyysisesti varsinkin vanhemmalla iällä. Puhumattakaan että vessa säilyy siistimpänä.

Vierailija
4/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, mutta silläkin uhalla ilmaisen mielipiteeni.

Ei kai pissimistä opeteta lapsille esimerkin avulla? Minusta on aika tympeä ajatus, että isä tai muu isähahmo virtsaillessaan huutelisi poikaansa katsomaan, mistä se mies pissii. Eikö riitä, että osoittaa sormella suunnan, kertoo periaatteen ja korjaa mahdolliset virheet?

Vierailija
5/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas. Kun oikeasti se istualtaan pissaaminen on kaiken lisäksi miehelle parempi vaihtoehto fyysisesti varsinkin vanhemmalla iällä. Puhumattakaan että vessa säilyy siistimpänä.

Homojen hommaa

Vierailija
6/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti olen oman poikani opettanut pissaamaan seisaaltaan. Olen myös opettanut muiden lapsille seisaaltaan pissaamista sillä työskentelen päiväkodissa.

T. Nainen 

Samoin meillä on oppinut ilman miehenmallia, vielä kun joku opettaisi hänet osumaan paremmin pönttöön.

Vierailija
7/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hetero perhe ja poika ei osaa pissata seisaaltaan johtuen siitä että ollaan opetettu pissaaman istualleen. En suostu siivoamaan kusitahroja pöntön ympäriltä.

Vierailija
8/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai pissimistä opeteta lapsille esimerkin avulla? Minusta on aika tympeä ajatus, että isä tai muu isähahmo virtsaillessaan huutelisi poikaansa katsomaan, mistä se mies pissii. Eikö riitä, että osoittaa sormella suunnan, kertoo periaatteen ja korjaa mahdolliset virheet?

Pieni lapsi oppii kaiken mallin kautta: istumisen, kävelemisen, puhumisen, syömisen ja joo myös tuon pissaamisen.

Vierailija
9/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni lapsi oppii kaiken mallin kautta: istumisen, kävelemisen, puhumisen, syömisen ja joo myös tuon pissaamisen.

Mutta mutta. Tässäkin on jo pari naisihmistä kertonut opettaneensa pikkupojan pissaamaan, enkä usko, että he ovat mitään letkunpätkiä tarvinneet rekvisiitaksi. Ja kuinkas ulostamisen opettaminen tapahtuu, esimerkilläkö?

Vierailija
10/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama ongelma olis yksinhuoltaja äidillä :) 

Jos siis isä ei ole lainkaan kuvioissa/eikä ole ketään muutakaan "miehen mallia"

Vierailija
11/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, itse kasvoin aika kieroon vaikka heteroparin lapsi olenkin. Tuskinpa vanhempien sukupuolella on siinä mitään merkitystä.

Vierailija
12/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 

Samoin meillä on oppinut ilman miehenmallia, vielä kun joku opettaisi hänet osumaan paremmin pönttöön.

Mä laitoin pingispallon pönttöön kellumaan, ja siihen piti osua. Toimi.

Pallo jää siihen vaikka vetää vessan, paitsi tietysti jos mättää puoli rullaa vessapaperia päälle, kokeiltu on ja en suosittele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi