Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju, jossa huolet ja murheet kaikkoavat!

Vierailija
01.06.2016 |

Kokeillaanpa tällaista ketjua. Jokainen kirjoittaa tänne jonkin mieltään painavan asian. Vähintään seuraava kirjoittaja (mielellään useampikin jolla tulee jokin tsemppaava ajatus!) vastaa edelliselle. Vastaus voi olla vertaistukea, rohkaisua, oman positiivisen kokemuksen jakaminen, uskon valamista, konkreettisia ehdotuksia, mitä vain.

Autetaan toisiamme eteenpäin! Itse en nyt juuri murehdi mistään mutta olen kokenut elämässäni paljon ja jos jollain on minulle tuttu huoli, voin yrittää auttaa :) Mikä on sinun murheesi? Nyt ei syytellä ketään, vaan kannustetaan ja annetaan hyviä vinkkejä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettaa, saako lapseni töitä. Olen seurannut vierestä, ja todella aktiivisesti on ottanut yhteyttä firmoihin. Sanonpa vain, että tosi hyvän työntekijän menettää tämä maa, jos tuo ei töitä saa. Tunnollinen, energinen, muita tsemppaava, omaan työhönsä aina kehittävästi suhtautuva ja jokaiselle työnantajalle ollut lojaali. Ikävää, että työt tuntuvat menevän suhteilla. Säästäähän se vaivaa joo, mutta siinä voidaan myös menettää jotain.

Vierailija
2/3 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paijasin rakasta pehmoleluani. Sille voi kertoa huolet ja murheet vaikka ei se koskaan kylläkään vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monet kerrat täältä on tullut joltain/joiltain ilkeiltä tyypeiltä niin ilkeää juttua johonkin omaan kirjoitukseeni, että en tosiaankaan kerro. Muinoin pidin tätä ihan kivana paikkana jakaa joitain asioita anonyymisti, mutta ei tämä ole sitä enää aikoihin ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi