Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en kelpaa naisille :( Naiset ovat niin vaativia.

Vierailija
01.06.2016 |

Näinhän täällä miehet hokevat. Tässä ketjussa on kuvattuna noin 236 erilaista miestä, jotka eivät sovi yleiseen miesihanteeseen. Vieläkö joku viitsii väittää, että ei kelpaa naisille? Tässä on listattuna aknearpisia, hörökorvaisia, ripsettömiä, ujoja, epävarmoja, sulkeutuneita, ruipeloita, r-vikaisia, hampaattomia, hymyttömiä, hiljaisia miehiä. On listattuna lihavia, möhömahaisia, kaljuja, pitkätukkaisia, polkkatukkaisia, parrattomia ja parrallisia, paksuhuulisia ja ohuthuulisia miehiä. Duunaria, nörttiä, pyllynpesijää. Harmaata, punaista, kiharaa tukkaa. Laidasta laitaan, kymmenin ja sadoin yläpeukuin.

Palstan mies, joka viikosta toiseen vaikeroit että et kelpaa kellekään, newsflash: se ei johdu ujoudestasi, tavallisuudestasi, pienistä tuloistasi, ulkonäkösi virheistä. Se johtuu siitä, että negatiivinen ja katkera, pohjattoman pessimistinen asenteesi paitsi näkyy niin myös kuuluu sinusta ympärillesi.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2574538/mika_ulkonakoasia_miellyttaa_sil…

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän vikoja sen vaikeampi löytää se puoliso. Tottakai makuja on monia, mutta on todennäköisempää löytää se kumppani, jos on mahdollisimman "normaali".

Esimerkki, mies etsii naista ja sanotaan vaikka, että hänellä on mahdollisuus sataan naiseen.

Mies on työtön, 30 naista ei halua työtöntä miestä.

Mies on käynyt koulua x, lopuista naisista 20 ei halua tämän koulutustason miestä.

Miehen ulkonäkö, jälleen putoaa 20 naista pois.

Sitten vielä tyyli, luonne, arvot ja putoaa jälleen x-määrä potentiaalisia kumppaneita pois.

Eli kyllähän eri asiat vaikuttaa todella paljon ei sitä voi kiistää, mutta kuten on todettu negatiivisuus ja katkeruus ovat ehkä ne pahimmat ominaisuudet, koska ne mahdollisesti tulevat esiin nopeasti. Silloin kun pitäisi antaa hyvä ensivaikutelma.

Vierailija
22/36 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsesääli on säälittävää

Itsevarmuus on seksikästä

Ei edes komeimmat ja rikkaimmat saa naisia, joten..

Itsesääli on ikävää ja vaikuttaa pahimmillaan parisuhteeseen tuhoisasti.

Itsevarmuus sen sijaan ei kaikkien naisten mielestä ole seksikästä. Luehan sinäkin tuo linkitetty ketju. Moni nainen pitää ujoista ja epävarmoista miehistä. Minäkin. Se on hurmaavaa ja kiehtovaa. Rinta rottingilla kulkevat pantterit eivät ole minun juttuni. En edes katso kahdesti sellaista miestä. Minä näen baarissa ja luennollakin ne hiljaiset miehet kiinnostavampina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plaah. 

Ei mikään noista varmaan tee totaalisen kelpaamattomaksi sinänsä. MUTTA! Voihan ohuthuulinen olla komea, ujo voi olla rikas... kalju sopii joillekin suorastaan paremmin kuin tukka, samoin möhömaha  - etenkin ns. raksatyypin miehille, joilla on lapion kokoiset kädet ja hartiat kuin ladonovet. Tietenkin nämä naisia löytävät. 

Mutta sitten on miehiä, joissa yhdistyy monta huonoa piirrettä. Ujo, köyhä, naisia jännittävä, pienileukainen, hintelä mutta möhömaha. Niin, oliko niitä naisia?

Miksi toisaalta kaikkien pitää saada kaikkea?

Varmaan naisena helppo sanoa kun jonkun miehen saa kuitenkin. 

Kuvittelepa, että sinulla olisi 100x nykyiset määrät testosteronia veressäsi etkä saisi ikinä mitään huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Et koko elämäsi aikana. 

Tuskin näkisit elämääsi elämisen arvoisena. Naiset kriiseilevät jo siitä kun tulee joku ryppy naamaan. 

Vierailija
24/36 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plaah. 

Ei mikään noista varmaan tee totaalisen kelpaamattomaksi sinänsä. MUTTA! Voihan ohuthuulinen olla komea, ujo voi olla rikas... kalju sopii joillekin suorastaan paremmin kuin tukka, samoin möhömaha  - etenkin ns. raksatyypin miehille, joilla on lapion kokoiset kädet ja hartiat kuin ladonovet. Tietenkin nämä naisia löytävät. 

Mutta sitten on miehiä, joissa yhdistyy monta huonoa piirrettä. Ujo, köyhä, naisia jännittävä, pienileukainen, hintelä mutta möhömaha. Niin, oliko niitä naisia?

Kuvittelepa, että sinulla olisi 100x nykyiset määrät testosteronia veressäsi etkä saisi ikinä mitään huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Et koko elämäsi aikana. 

Tuskin näkisit elämääsi elämisen arvoisena. Naiset kriiseilevät jo siitä kun tulee joku ryppy naamaan. 

Olen mies.

Vierailija
25/36 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole negatiivinen, katkera tai pessimistinen. Näen vain tosiasiat eikä niitä mikään nettikeskustelu pysty muuttamaan. Suurin syy miksi en kelpaa on ulkonäön ja luonteen yhteensopimattomuus. Pilottitakki ja maastohousut ovat varmaan turn on joillekin naisille, mutta nämä naiset haluavat mieheltä tiettyä asennetta ja jotain muuta kuin hiljaisen matikkanörtin

M30

Lue se linkki, herranen aika! Pitääkö siellä lukea tasan tarkkaan että "tykkään pilottitakkisista miehistä jotka ovat matikkanörttejä", että uskoisit naisten pitävän myös pilottitakkisista matikkanörteistä.

Ja ihan tiedoksi: sinä et näe mitään "tosiasioita", vaan oman käsityksesi totuudesta. Tiedoksi: on olemassa yhtä monia totuuksia maailmasta kuin on ihmisiä. Tiedoksi: se oma totuus tuppaa myös muuttumaan läpi ihmisen elämän. On todella ylimielistä ajatella, että oma totuutesi on oikea totuus. Väittäisin, että tämä "tosiasioiden" näkemisesi on se, mikä karkottaa naiset.

Eli se on vain yksi näkökanta, että naiset eivät koskaan lähesty mua ja jos mä lähestyn naisia, saan kylmää kohtelua? Joku toinen "totuus" on sitten se, että naiset lähestyvät mua tai eivät anna pakkeja? Näin ajattelemalla saisin naisen? Mitä ihmettä :D

Et sanonut ensin mitään, että sinua ei kukaan lähesty tai että kun itse lähestyt niin saat kylmää kyytiä. Uskaltaisin väittää, että tökerö käytös on ainoa, mikä karkottaa joka ikisen naisen ketä lähestyt. Mitään muuta selitystä ei ole. Tai sitten haiset pahalta tms. mitä et tiedosta. Mutta kerro tarkemmin. Missä ja miten lähestyt naisia? Miten valitset naisen, jota lähdet lähestymään?

Tehtäisiinpä tästä joku telkkariohjelma. Semmoinen, missä vaikka parisuhdepsykologi analysoi, mikä menee pieleen. Naisissakin on mulkkuja, mutta uskallan väittää myös, että aika harva nainen on mulkku joka antaa tuosta vain kylmää kyytiä.

Muista, että viestit jatkuvasti, tiedostitpa sitä tai et. Oletko ikinä yrittänyt lähestyä ujoa tyttöä? Se "kylmä kyyti" voi olla ihan arkuutta, kun ei juuri ole miehistä kokemusta.

Vierailija
26/36 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plaah. 

Olen mies.

Mutta olet varmaan saanut pillua. 

Miltä tuntuisi jos et olisi ikinä saanut? Et varmaankaan huutelisi täällä pillua saamattomille, ettei kaikkea voi saada. Kyseessä on kuitenkin erittäin perustavanlaatuinen vietti. Ihminen osaa nussia "automaattisesti" - jostain vaan tietää mitä pitää törkätä mihinkin - joten se on meille paljon luontaisempaa kuin vaikkapa laskeminen. 

Vierailija
27/36 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plaah. 

Enpä nyt tiedä onko se "kiimainen" nainenkaan sen huonompi tai parempi. Ilmeisesti et ole tämmöistä kohdannut. Varmaan tälläkin hetkellä moni nainen on yksin halut katossa ja ikävä tunne kun kukaan ei kosketa eikä huomioi. Mieti omalle kohdalle kun olisit housut märkänä 24/7 ja toivot, että joku tekisi jotain.

Vierailija
28/36 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Ei naisille kelpaa. Oon ollut jo 5vuotta sinkkuna, eikä kenellekkään kelpaa.

Vierailija
29/36 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo, tyhmä, köyhä ja ruma mies :/

Vierailija
30/36 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plaah. 

Olen mies.

Mutta olet varmaan saanut pillua. 

Miltä tuntuisi jos et olisi ikinä saanut? Et varmaankaan huutelisi täällä pillua saamattomille, ettei kaikkea voi saada. Kyseessä on kuitenkin erittäin perustavanlaatuinen vietti. Ihminen osaa nussia "automaattisesti" - jostain vaan tietää mitä pitää törkätä mihinkin - joten se on meille paljon luontaisempaa kuin vaikkapa laskeminen. 

Ehei, en minä ole saanut pillua, tosin en ole sen perässä juossutkaan. Ylä-asteen aikana muut penskat hakkasivat ja potkivat minua pitkin kylä, jonka jälkeen minusta tuli äärettömän kyyninen ja en luota keneenkään, en edes vanhempiini tai läheisiin pitkäaikaisiin ystäviini. Ei ole naisia näkynyt, enkä usko että näkyykään, mutta en minä välitä. Olen toiminut nyt monta vuotta tietotekniikka-alan tutkijana ja se tuo tarpeeksi sisältöä elämääni jo yksistään.

Vierailija
31/36 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista rasittavinta seuraa on jännämiehistä jauhavat. Mikä helvetin jännämies? Jos joku selittäisi mulle kuinka naiset sitä ja tätä ja aina ne tykkää vain tällaisista miehistä, pitäisin tyyppiä hyyvin yksinkertaisena.

Vierailija
32/36 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole negatiivinen, katkera tai pessimistinen. Näen vain tosiasiat eikä niitä mikään nettikeskustelu pysty muuttamaan. Suurin syy miksi en kelpaa on ulkonäön ja luonteen yhteensopimattomuus. Pilottitakki ja maastohousut ovat varmaan turn on joillekin naisille, mutta nämä naiset haluavat mieheltä tiettyä asennetta ja jotain muuta kuin hiljaisen matikkanörtin

M30

Lue se linkki, herranen aika! Pitääkö siellä lukea tasan tarkkaan että "tykkään pilottitakkisista miehistä jotka ovat matikkanörttejä", että uskoisit naisten pitävän myös pilottitakkisista matikkanörteistä.

Ja ihan tiedoksi: sinä et näe mitään "tosiasioita", vaan oman käsityksesi totuudesta. Tiedoksi: on olemassa yhtä monia totuuksia maailmasta kuin on ihmisiä. Tiedoksi: se oma totuus tuppaa myös muuttumaan läpi ihmisen elämän. On todella ylimielistä ajatella, että oma totuutesi on oikea totuus. Väittäisin, että tämä "tosiasioiden" näkemisesi on se, mikä karkottaa naiset.

Eli se on vain yksi näkökanta, että naiset eivät koskaan lähesty mua ja jos mä lähestyn naisia, saan kylmää kohtelua? Joku toinen "totuus" on sitten se, että naiset lähestyvät mua tai eivät anna pakkeja? Näin ajattelemalla saisin naisen? Mitä ihmettä :D

Et sanonut ensin mitään, että sinua ei kukaan lähesty tai että kun itse lähestyt niin saat kylmää kyytiä. Uskaltaisin väittää, että tökerö käytös on ainoa, mikä karkottaa joka ikisen naisen ketä lähestyt. Mitään muuta selitystä ei ole. Tai sitten haiset pahalta tms. mitä et tiedosta. Mutta kerro tarkemmin. Missä ja miten lähestyt naisia? Miten valitset naisen, jota lähdet lähestymään?

Tehtäisiinpä tästä joku telkkariohjelma. Semmoinen, missä vaikka parisuhdepsykologi analysoi, mikä menee pieleen. Naisissakin on mulkkuja, mutta uskallan väittää myös, että aika harva nainen on mulkku joka antaa tuosta vain kylmää kyytiä.

Muista, että viestit jatkuvasti, tiedostitpa sitä tai et. Oletko ikinä yrittänyt lähestyä ujoa tyttöä? Se "kylmä kyyti" voi olla ihan arkuutta, kun ei juuri ole miehistä kokemusta.

En usko, että käytökseni on tökeröä, koska en ole saanut pitkään aikaan negatiivista palautetta siitä. En töissä enkä vapaa-ajalla. Enimmäkseen lähestyn yliopistonaisia, joista osa on ujoja. Pääasiassa baarissa ja netissä, joskus yliopiston kahvilassa. Usein lähestyn sellasta, joka hengailee yksin jossain. Mitään sen tarkempaa "tyyppiä" mulla ei ole. Hygieniapuolessakaan tuskin on vikaa, kun käyn suihkussa 1-2 kertaa päivittäin ja käytän dödöä yms. ja osaan pestä omat vaatteeni.

"Kylmä kohtelu" oli ehkä vähän liioittelua. Ei naiset nyt avoimen mulkusti käyttäydy, mutta eleillä antavat mun ymmärtää, että voisin siirtyä jonnekin muualle. En keksi syyksi muuta kuin ulkokuoren ja sisimmän epäyhteensopivuuden

Vierailija
33/36 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kysyvät ihan väärin, miten voisin saada miehen/naisen?

Jokainen pystyy "saamaan" miehen tai naisen, mutta harva kykenee pitämään sen toisen siinä vierellään.

Kannattaisi mieluummin pohtia miten voisi elää toisen ihmisen kanssa tasavertaisessa parisuhteessa.

No taitaa olla liian vaikea asia, älkää vaivatko päätänne sillä, jatkakaa vaan niiden pinnallisten seikkojen pohtimista!

Vierailija
34/36 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

En usko, että käytökseni on tökeröä, koska en ole saanut pitkään aikaan negatiivista palautetta siitä. En töissä enkä vapaa-ajalla. Enimmäkseen lähestyn yliopistonaisia, joista osa on ujoja. Pääasiassa baarissa ja netissä, joskus yliopiston kahvilassa. Usein lähestyn sellasta, joka hengailee yksin jossain. Mitään sen tarkempaa "tyyppiä" mulla ei ole. Hygieniapuolessakaan tuskin on vikaa, kun käyn suihkussa 1-2 kertaa päivittäin ja käytän dödöä yms. ja osaan pestä omat vaatteeni.

"Kylmä kohtelu" oli ehkä vähän liioittelua. Ei naiset nyt avoimen mulkusti käyttäydy, mutta eleillä antavat mun ymmärtää, että voisin siirtyä jonnekin muualle. En keksi syyksi muuta kuin ulkokuoren ja sisimmän epäyhteensopivuuden

Itsellä vähän samanlaiset setit, ei tuo naisten lähestyminen vaan tunnu nykyaina toimivan. Miettinyt vähän omalla kohdallanikin, että miten sitä oikeasti suhtautuisi, jos istuisin kahvilassa yksinäni lukemassa lehteä ja siihen tulisi sitten joku nainen töhöttämään, että mitä kuuluu. Saattaisi olla, että hätääntyneenä elehtisin ja vastaisin jotenkin samaan tapaan, kuten naiset minulle.

Kaveripiirin kautta niitä kai nykyään löytyy oikeasti, mutta oma kaveripiirini on vähän nihkeä, eikä siellä hirveästi naisia yleensä pyöri, ja jos pyörii, niin hekin tuntuvat vähän kiireisiltä ja epäkiinnostuneilta.

Vierailija
35/36 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Okei. Aloitin vähän kärkkäästi sinun kanssasi, mutta vaikutat ihan normaalilta ja mukavalta.

Yliopistolla kyllä harvoin näkee maastohousuisia pilottitakkisia miehiä, se täytyy sanoa. Niinkö pukeudut siellä? On tietysti ikävää, jos pukeutumisen takia saa huonompaa kohtelua, mutta yliopisto on kuitenkin nykyään aika konservatiivinen paikka. Mikä on sekin ikävää. Meidän yliopistossamme on kyllä taiteiden tiedekuntakin, joten värikkäämpiäkin tyyppejä näkyy paljon. Ehkä ne konservatiivisemmat tytöt sitten toivovat, että heitä lähestyy konservatiivisempi mies. Jos ulkonäöstä puhutaan. Pukeutumisella kuitenkin viestitään jotain. Jonkun mielestä vaikkapa maastohousut ovat epäsiisti vaate, ja toisen mielestä taas rastat ovat epäsiistit. Aikuisilla vankka sitoutuminen tietynlaiseen selvästi erottuvaan pukeutumis- tai hiustyyliin on myös viesti. Siinä on tiettyä uhmaa, joka saattaa viehättää yhtä ja karkottaa monia.

Vaikea analysoida, onko käytöksessäsi jotain luotaantyöntävää, kun et sitä kuvaile. Mutta et ainakaan tässä ole vielä vaikuttanut epämiellyttävältä. Ehkä ensivaikutelma sinusta oli sellainen "piikit pystyssä liikenteessä"-tyyppi, mutta enpä tiedä. Saatat olla ihan normaali mukava veikko.

Minkä luulet siinä sisimmässäsi sitten olevan niin ristiriidassa ulkoasusi kanssa? Näytät kovikselta mutta olet nörtti? Luulisin, että moni tykkäisi siitä. Oma poikaystäväni on ulospäin aika koviksen näköinen nahkatakkeineen ja tatuointeineen, mutta on ihan nörtti ja kiltti ja älykkö. Ei hänkään ole ulkoisesti monen konservatiivisemman tytön mieleen.  Ne, jotka eivät tunne häntä, pitävät häntä myös tökerönä. On sitä tyyppiä, joka on siellä syvällä, kaivettavissa. Se tökeryys on ihan vain sosiaalista ujoutta, joka karisee sitten kun hänet tuntee paremmin.

Vierailija
36/36 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi